...
Deze plek is te koop.
Funcracker (jammer dat je niet op meerdere mensen mag stemmen
mss is een polleke wel handig
en zo is het voorspeld!
Ook hier hetzelfde verhaal, er wordt alleen om een stem gevraagd
[ Voor 77% gewijzigd door DSmarty op 25-06-2004 22:05 . Reden: 11:42:06 - < MarkB> John, n=r ]
/(bb|[^b]{2})/
Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.
Kortom ..
Funcracker it is !
Succes !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
(soz Fix
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 19:52 ]
Mede door de vroege stats en goeie motivatie
[ Voor 90% gewijzigd door [eNeRGy] op 24-06-2004 20:33 . Reden: teveel tekst :) ]
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
Rail Away!
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
*edit: d'r wordt niet gevraagd om een motivatie

[ Voor 74% gewijzigd door 2bme op 26-06-2004 11:16 ]
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
[ Voor 95% gewijzigd door schrik op 25-06-2004 23:21 ]
ROFL...toch weer
ALLIED
Funcracker
Alle sollicitanten bedankt voor jullie inzet trouwens.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Dit was dus niet de bedoeling collega
[ Voor 73% gewijzigd door DSmarty op 25-06-2004 22:03 ]
Er wordt duidelijk niet gevraagd om een motivatie van de stem.
Puur de stem zelf.
Gelieve U hieraan te houden
[ Voor 20% gewijzigd door DSmarty op 25-06-2004 22:06 ]
Edit: motivatie mocht niet zie ik twee posts hoger verschijnen
[ Voor 79% gewijzigd door KoW op 26-06-2004 13:21 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
If you choose to criticise you choose your enemies
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
De stembus is gesloten, de telling kan beginnen!Pim. schreef op 23 juni 2004 @ 19:41:
De stembussen sluiten over precies 7 dagen, ofwel Woensdag 30 Juni om 20:00.
...
Het is een spannende strijd geweest om te zien wie vanaf nu elke dag een half uur eerder zijn bed uit mag om ons aller stats te posten
Helaas kan er natuurlijk maar één de meeste stemmen krijgen en hoewel er dus maar één statsposter gekozen kan worden willen we toch iedereen bedanken voor het inschrijven en de genomen moeite. Natuurlijk ook iedereen bedankt voor nemen van de moeite van het uitbrengen van de stemmen
Maar om de spanning te verlichten, de uiteindelijke stemmen zijn geworden:
funcracker 87 49,15%
allied 69 39,55%
veter 6 3,39%
fixion 5 2,82%
pskutte 5 2,82%
ijschots 4 2,26%
Totaal 174 100%
Hierbij willen we als crew dan ook Funcracker feliciteren met zijn nieuwe job en we hopen dat het goed bevalt
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Even kort dan
Bedankt iedereen voor het uitbrengen van je stem! Vooral ook bedankt voor jullie vertrouwen in mij, etc, etc , slijm, slijm <vul zelf maar in>
Neh, ik heb er serieus zin in maar ga nu voetbal kijken
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
/(bb|[^b]{2})/
Verwijderd
Vanaf nu is toch vanaf 12 juli als Mark het team gaat verlatenPim. schreef op 30 juni 2004 @ 20:01:
Ok lui, de tijd is verlopen, de stemmen zijn getelt en het smeergeld is binnen
Het is een spannende strijd geweest om te zien wie vanaf nu elke dag een half uur eerder zijn bed uit mag om ons aller stats te posten
Helaas kan er natuurlijk maar één de meeste stemmen krijgen en hoewel er dus maar één statsposter gekozen kan worden willen we toch iedereen bedanken voor het inschrijven en de genomen moeite. Natuurlijk ook iedereen bedankt voor nemen van de moeite van het uitbrengen van de stemmen
Maar om de spanning te verlichten, de uiteindelijke stemmen zijn geworden:
funcracker 87 49,15%
allied 69 39,55%
veter 6 3,39%
fixion 5 2,82%
pskutte 5 2,82%
ijschots 4 2,26%
Totaal 174 100%
Hierbij willen we als crew dan ook Funcracker feliciteren met zijn nieuwe job en we hopen dat het goed bevalt
Funcracker Van harte met de winst.
Verwijderd
Elke manier van stemmen heeft zijn voor en zijn nadelen, er loopt op dit moment al een discussie met diezelfde vraag: http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?t=369Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:09:
Nu de poll gesloten is, kan iemand mij uitleggen waarom het niet een "anonieme" poll is geweest? op deze manier beinvloedt je volgens mij de stemming.
Als je een beter systeem weet wil ik het graag horen hoor
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
moet ik, als je bij me in de auto zit, nu nog meer DPC 'propaganda' aanhoren?
Dat je maar veel DPCH's mag posten!

...