ik ben vanplan een andere behuizing te kopen voor mijn pc maar heb ik vraagje of het iets uit maakt of zoiets universeel is dat elk moeder board in een kast past
massol
luke
massol
luke
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 17:58 ]
Kijk eerst maar eens in de faq. Maar goed, voor deze keer dan: Kijk of je mobo AT, ATX of microATX is. Dan koop je voor een van die maten een kast. Meestal kunnen al die maten wel in 1 kastLukzke schreef op 23 juni 2004 @ 17:55:
ik ben vanplan een andere behuizing te kopen voor mijn pc maar heb ik vraagje of het iets uit maakt of zoiets universeel is dat elk moeder board in een kast past
massol
luke
Ceci n'est pas une signature!
AT gaat niet lekker in een ATX kast passen. In iedergeval heb je een AT voeding nodig vanwege andere connectoren.RutgerLAN schreef op 23 juni 2004 @ 18:00:
[...]
Kijk eerst maar eens in de faq. Maar goed, voor deze keer dan: Kijk of je mobo AT, ATX of microATX is. Dan koop je voor een van die maten een kast. Meestal kunnen al die maten wel in 1 kast
Ja hehe, hij heeft het toch over de kastdev icey schreef op 23 juni 2004 @ 18:02:
[...]
AT gaat niet lekker in een ATX kast passen. In iedergeval heb je een AT voeding nodig vanwege andere connectoren.
[ Voor 7% gewijzigd door RutgerLAN op 23-06-2004 18:05 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:12 ]
In een ATX-kast past gewoon een normaal AT-moederboard hoorRutgerLAN schreef op 23 juni 2004 @ 18:05:
[...]
Ja hehe, hij heeft het toch over de kastEen beetje zaagwerk doet wonderen...
En een ander mobo connector plaatje ding (hoe heet zoietsKewlKiddo schreef op 23 juni 2004 @ 18:13:
[...]
In een ATX-kast past gewoon een normaal AT-moederboard hoorJe hoeft alleen ff de voeding te verwisselen
Hoeft niet...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq