Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 17:23
ik ben vanplan een andere behuizing te kopen voor mijn pc maar heb ik vraagje of het iets uit maakt of zoiets universeel is dat elk moeder board in een kast past

massol

luke

Verwijderd

wat een leuke vraag :P

edit:
welkom op GoT, lees jij eerst maar eens de faqs door

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 17:58 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:04
Ligt eraan wat voor mobo

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43

Exigence

dnkroz

Lees dit aub even voordat je begint te posten:
Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy)
En ook even dit:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
Lukzke schreef op 23 juni 2004 @ 17:55:
ik ben vanplan een andere behuizing te kopen voor mijn pc maar heb ik vraagje of het iets uit maakt of zoiets universeel is dat elk moeder board in een kast past

massol

luke
Kijk eerst maar eens in de faq. Maar goed, voor deze keer dan: Kijk of je mobo AT, ATX of microATX is. Dan koop je voor een van die maten een kast. Meestal kunnen al die maten wel in 1 kast :)

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Als jullie nou gewoon even antwoord geven in plaats van gaan zeuren dan was je net zo snel klaar geweest :P

In principe passen alle normale mobo's van dit moment in alle normale kasten van dit moment. Er is wel een nieuwe standaard in aantocht, maar aangezien er hier nog geen mobo's mee te koop zijn zijn er ook geen kasten voor te koop in de reguliere handel.

Dus simpel geantwoord: Alles in de normale handel is universeel.

Ceci n'est pas une signature!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
RutgerLAN schreef op 23 juni 2004 @ 18:00:
[...]

Kijk eerst maar eens in de faq. Maar goed, voor deze keer dan: Kijk of je mobo AT, ATX of microATX is. Dan koop je voor een van die maten een kast. Meestal kunnen al die maten wel in 1 kast :)
AT gaat niet lekker in een ATX kast passen. In iedergeval heb je een AT voeding nodig vanwege andere connectoren.

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
dev icey schreef op 23 juni 2004 @ 18:02:
[...]

AT gaat niet lekker in een ATX kast passen. In iedergeval heb je een AT voeding nodig vanwege andere connectoren.
Ja hehe, hij heeft het toch over de kast ;) Een beetje zaagwerk doet wonderen...

[ Voor 7% gewijzigd door RutgerLAN op 23-06-2004 18:05 ]

Verwijderd

De Cooler Master CM Stacker is de enige behuizing (tot nu toe) waar je zowel E-ATX, ATX als BTX moederbordjes in kan gooien.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:12 ]

• DanielB
  • Laatst online: 21-08 17:20
RutgerLAN schreef op 23 juni 2004 @ 18:05:
[...]

Ja hehe, hij heeft het toch over de kast ;) Een beetje zaagwerk doet wonderen...
In een ATX-kast past gewoon een normaal AT-moederboard hoor :) Je hoeft alleen ff de voeding te verwisselen :)

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08

SA007

Moderator Tweaking
KewlKiddo schreef op 23 juni 2004 @ 18:13:
[...]

In een ATX-kast past gewoon een normaal AT-moederboard hoor :) Je hoeft alleen ff de voeding te verwisselen :)
En een ander mobo connector plaatje ding (hoe heet zoiets :S), waar dan ipv com/print/usb/etc alleen een keybordpoort (en soms ook ps/2 muis) in zit, das opzich nog wel zelf te maken ;)

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
en zit bij ut moederbord geleverd en niet bij de kast :P

• DanielB
  • Laatst online: 21-08 17:20
DutchTSE schreef op 23 juni 2004 @ 19:15:
en zit bij ut moederbord geleverd en niet bij de kast :P
Hoeft niet...

Als je trouwens je moederbord goed monteert / kan monteren, dan is bij AT dat plaatje niet echt nodig... Meer om stof buiten te houden dan :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Sorry, maar dit is wel heel erg basic. Had je dit niet gewoon met wat google-en zelf kunnen uitzoeken?

/slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.