[Geheugen] Welk High End OC geheugen?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Beste tweakers,

dit is niet zomaar een topic openen en daar een antwoord op proberen te krijgen. De search doet t al een tijdje niet lekker en krijg daar dus geen goede resultaten uit. @ Google vind ik ook niet wat ik zoek. En als ik het aan andere tweakers vraag (Mr. Hard, Smokey e.d.) dan zeggen zij ook vaak ieder wat anders. Dus dan ff zo!!

Probleem

Ik heb dus een hele zooi aan nwe onderdelen, de specs plaats ik later of vind je terug in mijn sig. Uit die onderdelen wil ik de max halen, dus nwe bord is gemod. Vcore en Vdimm mod, ( thxz 2 Smokey _/-\o_ )

Nu nog het geschikte geheugen erbij!! Wil per se 2 x 512 MB!! Kan kiezen uit het volgende.

code:
1
2
3
4
- GeIL PC3200 Ultra Serie
- Mushkin PC3200 1Gb Dual Channel kit BH6 
- OCZ PC4000 EL Gold of de PC3500 EB edition 
- Corsair PC3200 PRO 1Gb kit

Dit zijn nogal wat namen op het OC gebied, alleen vraagjes van mijn kant!!

- Is het verstandig om nu ipv PC3200 gelijk PC4200 of lager te nemen :?
- PC3200 is sneller qua geheugentimings dan PC3500 - 4xxx :?
( En scheelt dat heel veel qua snelheid :? )

Kan iemand mij enige duidelijkheid verschaffen :?

UPDATE!!

bij iComputers hebben ze al de geheugens die ik zoek! Na een gesprek met de eigenaar van die zaak kwamen we tot de conclusie dat OCZ miss. het beste is voor mij!! Maar welke neem ik nou :? Ze lopen van PC3200 t/m PC4200 en er zitten verschillen in van hier tot Gundert, wie helpt me :?

[ Voor 15% gewijzigd door Ibidem op 23-06-2004 17:23 ]

..::System Specs::..

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:04

Piggen

Lekker bakkie

Misschien beantwoord dit je vraag niet, maar volgens je sig heb je momenteel Mushkin PC3500 level II, wat gewoon topgeheugen is. Waarom wil je nieuwe?

Van dat rijtje zou ik, als geld geen rol speelt, iig voor OCZ gaan. Het nieuwe Corsair XL geheugen is trouwens ook oke, maar dat staat niet in je rijtje.

[ Voor 35% gewijzigd door Piggen op 23-06-2004 16:59 ]

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
mpmad schreef op 23 juni 2004 @ 16:57:
Misschien beantwoord dit je vraag niet, maar volgens je sig heb je momenteel Mushkin PC3500 level II, wat gewoon topgeheugen is. Waarom wil je nieuwe?

Van dat rijtje zou ik, als geld geen rol speelt, iig voor OCZ gaan. Het nieuwe Corsair XL geheugen is trouwens ook oke, maar dat staat niet in je rijtje.
Nou komt het toeval dat ik vorige week mijn Mushkin 2 x 256 L2 BH5 heb verkocht aan Smokey, omdat ik graag 2 x 512 Wilde!!!

..::System Specs::..

• wsiev
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:03
Ik zou of voor het OCZ EB spul gaan of,
aangezien je mb al gevoltmod is voor mushkin BH6 gaan.

presteerd bijna netzo als BH5 heeft alleen iets meer prik nodig. })

IK blijf deze topic wel ff volgen , wil na de zomer ook over op A64 met
overclock geheugen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En als ik het aan andere tweakers vraag (Mr. Hard, Smokey e.d.) dan zeggen zij ook vaak ieder wat anders.
Daar noem je al het reden dat dit soort topics niet echt zin hebben :+ Het loopt alleen maar uit op een verzameling van uiteenlopende reacties. Verder kun je in de FAQ van dit subforum onder Welk merk geheugen moet ik nemen meer dan genoeg informatie vinden.

Dit topic is gesloten.