Ik heb sinds kort een AMD 2400+ vervangen voor een AMD 3000+. Daarnaast heb ik een A7n8x-x Moederbord, 512mb ram,2x 120gb maxtor hardeschijven en een Gigabyte Geforce FX 5900XT videokaart. Mijn probleem is nu, als een programma of service 100% cpu in gebruik neemt, dan begint alles enorm te vertragen, zelfs mn muis gaat in schokken bewegen. Ten eerste vind ik het al heel vreemd dat een bepaald proces of programma 100%cpu gebruikt. Met mn AMD 2400+ cpu had ik dit nooit.
Nog iets, ik had ooit problemen met de Nvidia Nforce Ide drivers van de laatste driver versie. Nu heb ik de originele IDE drivers van de Cd van mn a7n8x-x maar wel de nieuwste nforce drivers.
En mn 3dmark is 14000 terwijl deze met mijn videokaart zo rond de 15000 hoort te liggen heb ik begrepen van mensen.
Kan iemand mij helpen met dit "lag"probleem alvast bedankt.
Nog iets, ik had ooit problemen met de Nvidia Nforce Ide drivers van de laatste driver versie. Nu heb ik de originele IDE drivers van de Cd van mn a7n8x-x maar wel de nieuwste nforce drivers.
En mn 3dmark is 14000 terwijl deze met mijn videokaart zo rond de 15000 hoort te liggen heb ik begrepen van mensen.
Kan iemand mij helpen met dit "lag"probleem alvast bedankt.