Toon posts:

Stille pc

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pctje (ASUS A7N8X deluxe met een 2800 amd XP processor) staan, maar die "zoemd", nu moet er dus waarschijnlijk een nieuwe voeding, cpu koeler en nieuwe fan`s in....

maar nu komt het hele eieren eten... welke ?

welke geluidsloze spullen raden jullie aan ??

Bij Voorbaat Dank _/-\o_

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:25
Je zou bijvoorbeeld even op stille pc kunnen zoeken.

Welkom op GoT trouwens. Heb je de Faq/forumregels al gelezen? Even doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat had ik al gedaan, maar de laatste post is van bijna een jaar geleden, en ik neem aan dat ze niet stil hebben gezeten, en er dus weer nieuwere ontwikkelingen zijn...

ik zal de regels nu ff gaan lezen...

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers.net :)

Stappenplan stille PC:
  1. Maak je PC open en noteer alle herriemakende onderdelen.
  2. Klik hierboven op de search button en vul het onderdeel in en zet daarachter 'stil' (of iets dergelijks).
  3. Vul in je adresbar in: www.google.nl en vul daar je mogelijke vervangingsonderdelen in en zet daarachter 'review'
  4. Kijk eens op de frontpage voor nieuws over ee roundup of review (bijv. voor een cpu koeler + fan.
  5. Klik hierboven op de search button en vul in 'stille pc'.

Kortom, er is een onnoemelijke hoeveelheid informatie te vinden over hoe je jouw PC stiller kunt maken. Het beste is het om bij de bron te beginnen: dus de herriemakers vervangen voor stille uitvoeringen/typen/merken.

Een paar inkoppertjes / starters:
- [rml][ ervaringen] casefan's[/rml]
- [rml][ HD Cooling] Ervaring HD stiller maken[/rml]
- [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7[/rml]
- Welke voeding heb ik nodig? Deel 5

Ofwel, maak gebruik van de naslagwerken zoals ook in forumFaq staat beschreven. Zonder enig voorwerk is een topic nl. stuurloos en alleen maar een opsomtopic van allerhande 'stille' onderdelen waarvan het overgrote deel niet eens aan jouw eisen voldoen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 17:57 ]

Dit topic is gesloten.