Toon posts:

n-gage probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik heb een n-gage en ik heb een probleem ik heb een icoontje rechts in mijn scherm en dat lijkt als een soort koptelefoon en als dat icoontje er is dan gaat mijn geluid heel zacht en als het er niet is dan gaat het hard maar ik weet niet hoe ik het weg moet halen want dit is behoorlijk iritant

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 20:21

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:37:
ik heb een n-gage en ik heb een probleem
Yup, dan heb je idd een probleem. ;)
ik heb een icoontje rechts in mijn scherm en dat lijkt als een soort koptelefoon en als dat icoontje er is dan gaat mijn geluid heel zacht en als het er niet is dan gaat het hard maar ik weet niet hoe ik het weg moet halen want dit is behoorlijk iritant
Het lijkt me iets te maken te hebben met een hands-free instelling. Je N-Gage denkt dan dat er een koptelefoon aan hangt ofzo, waardoor ie het geluid automatisch zacht zet ofzo?

Dan verder zijn er hier wat regeltjes en dingen waar je je aan dient te houden. Aangezien je nieuw bent is het wellicht handig om dit te lezen.
Tevens had je bericht prima in een van de vele bestaande N-Gage topics gekund. Nou heb je dat ook gedaan, maar dan is het niet de bedoeling dat je daarnaast óók nog eens een eigen topic opent...

[ Voor 24% gewijzigd door Whuzz op 22-06-2004 15:42 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Topicstarter
ja ,maar er hangt geen koptelefoon aan duss u hebt hier geen andwoord op???

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:41:
ja ,maar er hangt geen koptelefoon aan duss u hebt hier geen andwoord op???
Ik heb zelf geen N-Gage ;) :Y)

Heb je zelf al gezocht op dit forum, en op google en zo ja wat heb je aan mogelijke oorzaken kunnen vinden?
We zijn geen wandelende helpdesk hier. We kunnen helpen met problemen, maar het is de bedoeling dat je éérst zelf je best doet.

Verwijderd

wat helpt is een mobiel kopen om mee te bellen.
en een handheld om te gamen.

gba sp
binnenkort nintendo ds of de psp

ik denk dat dat je probleem oplost :)

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb u(jullie) gelijk in ,maar ik ben al vanaf gisterren ermee bezig en vanmorgen was hij op een gegeven moment weg dus toen deed hij het dus goed en vanmiddag zat hij er weer dus ik ging nog een paar keer bij instrumenten kijkken waar ik die dingetjes van de koptelefoon handsfree enz heb

Verwijderd

Topicstarter
wat helpt is een mobiel kopen om mee te bellen.
en een handheld om te gamen.

gba sp
binnenkort nintendo ds of de psp

ik denk dat dat je probleem oplost

ja dat klopt ,maar ja als je op school zit en je wilt een beetje populair zijn :) :*) ...

Verwijderd

hmmm ik zit ook op school (nou ja school)

maar ik ga niet stoer doen met een N-gage ;)

Verwijderd

Topicstarter
nee ,maar ik doe niet stoer maar ik ben er trots op dat ik zo telefoontje heb (al waren mijn anderren telefoontjes ook wel lekker vet) want als ze op school met een paar oude siemens hebben en oude nokias dan is het wel leuk als ik mijn telefoon erbij haal en dat alle 1e klassers om mijn heen komen staan

Verwijderd

oh my god
stoer doen bij 1ste jaars.
laat maar ik zeg al niks meer blijf maar lekker bij je n-gage

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:52:
nee ,maar ik doe niet stoer maar ik ben er trots op dat ik zo telefoontje heb (al waren mijn anderren telefoontjes ook wel lekker vet) want als ze op school met een paar oude siemens hebben en oude nokias dan is het wel leuk als ik mijn telefoon erbij haal en dat alle 1e klassers om mijn heen komen staan
1) Trots op een N-Gage?
2) Blij dat er brugwuppen om je heen staan?

Hmz... nou ja, ieder zijn smaak he :D

Ik zou iig eens op zoek gaan naar instellingen voor handsfree profielen enzo. Ik heb het vermoeden dat je ergens een hotkey voor handsfree hebt die per ongeluk ingedrukt wordt.

Verwijderd

Topicstarter
hee hee rustig ik ben ok maar een brugwupper ;) ,maar waar zou ik kunnen zoeken is jullie advies???

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:01

TwoR

Gekleurde stippen

google en de mooie knop die hierboven staat met de tekst search erin?

[ Voor 81% gewijzigd door TwoR op 22-06-2004 16:00 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mag ik voorstellen dat we het hier ontopic over het probleem gaan hebben, en dat de mensen die hier alleen voor het afzeiken komen lekker wegblijven?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
okey bedankt en dan nog een laatste vraag :o wat zou ik moeten intyppen voor trefwoorden

Verwijderd

Topicstarter
voeg me anders even toe op msn timothy_ochel@hot...

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ja sorry hoor, maar een beetje zelf moeite doen mag wel hoor.
Probeer eens iets!

En msn-en is helemaal niet de bedoeling. GoT is een database en het is de bedoeling dat iemand met hetzelfde probleem later dit topic met een eventuele oplossing kan terugvinden.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

En nou gaat de TS'er idd iets te ver. GoT is ècht niet bedoeld voor dit niveau, "welke trefwoorden" etc. Bovendien ondermijnt het 'voeg me anders even toe op msn'-idee het hele idee van een community.

Ik wil je aanraden om het volgende door te lezen, en de volgende keer veel meer eigen initiatief te tonen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.