Goed, het is mij gisteren gelukt, ik heb op een 333Mghz, 48mb ram machine XP geinstaleerd. Voor deze gelegenheid had ik even wat reepjes ram geleend, zoveel mogelijk pracht en praal uitgezet, en de oude 48mb er weer in.
Nu draait het nog best fatsoenlijk, maar ik heb het idee dat het nog beter kan. Ik heb al het oude thema gedaan, geen achtergrond op het buroblad, ongeveer alle visuele dingen uitgezet, messenger verwijderd (en uit de boot gehaald) en nog wat niet belangrijke services (IMO
) uitgezet bij opstarten.
Wat kan ik nog meer doen om windows soepeler te laten lopen op deze pc?
Ik ken WindowsLite, maar dit is geen optie, aangezien ik daar geen beschikking over heb. Ook Windows2000 heb ik niet, alhoewel dat eventueel nog te doen is, maar ik wil me nu nog even op XP concentreren
Dus, wat kan ik er allemaal nog meer uitslopen?
Nu draait het nog best fatsoenlijk, maar ik heb het idee dat het nog beter kan. Ik heb al het oude thema gedaan, geen achtergrond op het buroblad, ongeveer alle visuele dingen uitgezet, messenger verwijderd (en uit de boot gehaald) en nog wat niet belangrijke services (IMO
Wat kan ik nog meer doen om windows soepeler te laten lopen op deze pc?
Ik ken WindowsLite, maar dit is geen optie, aangezien ik daar geen beschikking over heb. Ook Windows2000 heb ik niet, alhoewel dat eventueel nog te doen is, maar ik wil me nu nog even op XP concentreren
Dus, wat kan ik er allemaal nog meer uitslopen?
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.