[AMD] AMD Pro processor ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
maakt het uit of je 10/100Mb Netwerkkaart hebt voor snel internet...?.
Is tegenwoordig de VIA KT266 zeer populair?
is een AMD1400+ Pro sneller als een Intel 1.4Ghz?
Is een AC97 een goeie full duplex geluidskaart met super 3dgeluid.?
Is een savage3d perfect voor gamers en een perfecte kaart voor 3d.?
Bestaat 6.1 tegenwoordig ook al?
Hebben per toeval alle pc's 6x USB 2.0 porten?
Is de prijs van pc2100 geheugen tegenwoordig gelijk aan de pc3200?
Heeft intel een type CPU die HTT heet met prescot ondersteuning??
Lite-On is tegenwoordig een topmerk? (Voor de prijs wel)
Waarom heeft de Intel Power een 32Mb SuperVideokaart en de AMD Power een 128Mb supervideokaart?
Waarom hebben al die moederborden dat CNS slot wat nooit gebruikt wordt?
Sinds wanneer is een EagleTec een zeer goed moederbord?
Sinds wanneer is een netwerkkaart ook gelijkertijd een Internetkaart?
Sinds wanneer installeert Intel zelf de koelers bij Winkels?
AGPSlot: Aanwezig voor een eventuele losse videokaart 8x... 8x wat????? een videokaart die 8x kan? Ja wat 8x? :|

Lekker valse informatie daar op die website... Vind het niet normaal hoor

[ Voor 6% gewijzigd door Vorkie op 22-06-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan ze nog niet in de shop-survey? Laat daar anders je mening horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Een beetje computerfanaat(geen kennis maar wel interesse) kan een winkel beginnen. Je maakt er wat slingers(van een feestwinkel) aan die winkel en het ziet er wel heel interessant(hier begint het al(zonder kennis van zaken)) uit. Die termen gaan je interesseren(ook interessant) maar de kennis is er niet. Nou zo gaat het zo vaak en dan raar dat er zoveel zaken failliet gaat. Vooral computerwinkeltjes. Nou dan is het bovenstaande toch een prachtig voorbeeld. Ik heb nu zelf sinds 2001 mijn eigen computerbedrijf met genoeg kennis in huis om problemen met gemak op te lossen zonder handboek.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
beroepen op de 7 dagen inruil garantie die je hebt bij aankoop op afstand

[ Voor 82% gewijzigd door justice strike op 22-06-2004 01:09 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is niet alleen die computer winkel onderdeel, maar ook die reclame van inkt cartridges hoort erbij. Want als je naar die site gaat en dan naar computers kom je ook weer uit bij die advances webdesign zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
* wheeler woont in Amsterdam dus als er nog geknokt moet worden hoor ik het wel.

ik ben benieuwd naar de afloop, hopelijk is het redelijk op de lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Die AMD Duron PRO is dus echt zwaar oplichterij. Ik stelde er zelf ook vraagtekens bij en heb dis rondgekeken wat het nou eigenlijk is. Maar jah het is gewoon een slechte duron.

Zwaar lullig, maar ja, daarom koop ik ook alles in een echt winkel, kan je nog een beetje ui je vel springen.

In informeren over wat je precies koopt is ook wel fijn. als er pro achter staat is het geen gewone.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

offtopic:
De website in Firefox 0.9 :X :
Afbeeldingslocatie: http://www.atlex.nl/img_tmp/advancedwebdesign.JPG

Hoe moet ik hierop navigeren :?

En ontopic:

Ga terug naar de winkel, vertel het verhaal dat je ziet dat dat ding te langzaam draait, zeg er ook bij dat het volgens jou komt door de langzame FSB. Vraag of ze deze even goed in kunnen stellen. Jij durfde dat namelijk niet ivm de garantie.

Dat die CPU-id tijdens de POST wel 'goed' wordt weergeven is mogelijk het gevolg van CBid oid, toen ik met dat tooltje mijn CPU-id had veranderd had ik ook ineens een AMD Athlon XP 4500+ 8)7

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit me kapot te lachen op werk hier :)

Wel zielig van die vriend van je natuurlijk maar man o man dat er nog lui zijn die er zelfs als digibeet nog zo intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:38
Nu we toch met misleidende webshops bezig zijn: deze span(de) de kroon.
Allemaal vage termen en ongeloofwaardige claims.

http://www4.tomshardware.com/column/20040317/index.html

Ze boden systemen aan met niet bestaande onderdelen, die 0,11 db geluid maakten en in 7.7 seconden opstartten.

Toen het artikel uitkwam was de webshop nog totaal ongeloofwaardig, maar tegenwoordig lijkt het alsof er een nieuwe winkel op dat domein zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Dit zijn gewoon lui die 'slim inspelen' op de noobs die graag een PC hebben om te internetten en er de ballen verstand van hebben.
Toch vreemd, iedereen heeft toch wel iemand in de familie/vriendenkring die er wel wat zinnigs over kan zeggen ?

Eigenlijk vind ik dat er ook een kwaliteits-keur of meter o.i.d. moet komen voor pc-zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Trouwens, zo kom ik er hier op de V&A ook nog wel eens geregeld tegen die een XP 3200+ verkopen voor weinig. (Wat dan als je doorleest een overklokte 2500+ o.i.d. blijkt te zijn. :/ ) Dat is net zo goed misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 10:26
jellabie schreef op 21 juni 2004 @ 22:08:
Al bij al moet het dit bordje zijn:

Afbeeldingslocatie: http://store5.yimg.com/I/vitalitycomputer_1797_487755

Chipset
VIA® KM266 Chipset (North Bridge)
VIA® VT8235(South Bridge)
Memory Support
2 DDR DIMMs Support DDR2100
Maximum installed memory is 2GB

dat zegt genoeg?
denk dat gewoon typfout is, het mobo heeft een typenummer van 2800+ oftewel er kan waarschjijnlijk max een xp 2800+ in.
of niet soms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het probleem zit em ook in het feit dat de nederlandse wet stelt dat iedere consument zelf verantwoordelijkheden heeft voor wat hij koopt. Koop je iets wat veel goedkoper is dan andere dingen mag je niet verwachten dat het dezelfde kwaliteit heeft. Als dat wel zo gesteld wordt door de verkoper, dan nog is het je eigen verantwoordelijkheid (of het is heling natuurlijk :D )

Termen als goed, top en populair... tja, daar ga je ze niet op pakken. Zijn nietszeggende termen die mensen kunnen overtuigen, maar wanneer is iets goed..

Het enige wat ze volgens mij fout gedaan hebben is de FSB..

Ik zou het daarop gooien. Voor dat geld mag je vriend eigenlijk ook niet meer verwachten.
suc6

misschien niet zo lief, maar als iedereen die gasten gewoon gaat mailen :P !! Vinden ze vast niet leuk.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Hann1BaL op 22-06-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
er is toch zo'n spreekwoord: "You get what you paid for." oid? Lijkt me heel goed opgaan in zo'n situatie... Je kunt niet verwachten dat je voor zo'n laag bedrag een supersnelle pc in huis haalt. Daar hoef je echt geen computerexpert voor te zijn.

Vergelijk het met iets anders, bijv. een wasmachine (waar ik dus totaal geen verstand van heb :P). De een kost 200 euro terwijl de anderen gemiddeld allemaal veel duurder zijn. Dan kan ik me zelfs nog bedenken dat die goedkope op de een of andere manier minder is dan de anderen. Ik zou hem dan niet kopen óf eerst navragen/uitzoeken wáárom die zo goedkoop is en dan voor mezelf beslissen of ie aan mijn wensen zal voldoen. Daar hoef je echt geen deskundige voor te zijn.

En naamgeving etc. moet je gewoon een beetje doorheen kijken. Ze kunnen zoveel zeggen bijv. speakertjes van 10000Watt (pmpo) gelooft ook al niemand meer. "2800+" is net zo'n vaag getal wat eigenlijk nergens op is gebaseerd en dus gewoon legaal gebruikt mag worden.

Alleen die 333fsb op de factuur is niet goed. Daar zou je idd iets tegen kunnen beginnen. Maar ik weet niet wat zwaarder telt: hetgeen wat op de advertentie staat of hetgeen op de factuur (immers als de advertentie aangeeft 333fsb en op factuur 266fsb dan ga je ook terug met ja maar op de advertentie stond....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
gertvdijk schreef op 21 juni 2004 @ 21:48:
[afbeelding]
Een nieuw systeem! Yeah right! Check die BIOS date eens 8)7 :r
Dat getuigt van een model mobo dat begin 2001 op de markt was... ruikt naar tweede hands meuk. :D
Euhm.. Amerikaans notatie?? 04/02/01 is dus 1 Feb.2004.. Klopt dus wel, maar dat laat niet af dat het afzetters zijn daar in die toko..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Ik heb er even een nacht over kunnen slapen;
ze gebruiken gewoon de type aanduiding van PC-Chips/ECS elitegroup,
die noemen het een AMD PRO2800A processor, dus ligt de fout bij PC-Chips/ECS elitegroup, en niet bij hun (de winkel).
Ze vermelden keurig de specs, en dat zij daar laaiend enthousiast over zijn,
is hun goed recht. Reclame kan misleidend zijn, maar goed aanprijzen is ook een kunst (die zij goed verstaan).
wij als tweakers weten nu eenmaal beter, en zullen daar dus niets aanschaffen.

maar toch terugkomend op de op de factuur vermelde die 333 FSB,
dat is het toch echt niet!

dus daar moeten ze op terugkomen.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 22 juni 2004 @ 11:35:
[...]
Euhm.. Amerikaans notatie?? 04/02/01 is dus 1 Feb.2004.. Klopt dus wel, maar dat laat niet af dat het afzetters zijn daar in die toko..
Fout, amerikaanse notatie zou zijn, als het 1 Feb. 2004 zou zijn, 02/01/04... De amerikanen hebben altijd MM/DD/YYYY (month, day, year...) Dus in dit geval is het dus een revisie uit 2 April, 2001... Ahummmmm.... :o :r

Alleen geloof ik niet dat die revisie van de BIOS er heel veel toe doet.. Mijn mobo in 2003 gekocht schijnt in 2002 geproduceerd te zijn, de allereerste BIOS dateert ook van dat jaar, en dat praten we toch over een redelijk moederbord (ASUS A7V600...) Dus neeh, het is geen tweedehandsmeuk..

@jellabie:

Zou dat EXACT hetzelfde bordje zijn als die van het slachtoffer? Mocht dat zo zijn, ze adverteren toch dat er de mogelijkheid is om via een AGP slot up te graden.. In dat geval is het héél duidelijk.. Op dit soort cheap-ass mobo's zitten dus vaak geen eens AGP slots!! (net als de PC van mijn vriendin...)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom het mobo op meer plaatsen tegen, je weet toch eigenlijk wel dat je voor dat geld geen geweldig systeem koopt.
Heb er al een paar verkocht aan kennissen, die er i-net, mail en word mee doen zijn er erg tevreden over, prijs is dan de hoofdzaak en je krijgt waar je voor betaald.
In het geval van de TS is de FSB niet goed daar is wat van te zeggen maar de rest lijkt me voor dat geld niet wereldschokkend.
Bij Wintelco staat er een variant voor € 249,- volgens mij kan een blind paard wel begrijpen dat je daar geen gamersmachine voor koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Moet je trouwens bij upgrade set 3 kijken.
Een kt266a mobo met ddr 266/333/400 ondersteuning en agp8x. Ik denk het ook 8)7

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel, de power pc heeft een onboard 128 mb vidkaart VOOR DE GAMER :+

dit is werkelijk misselijkmakend..... wat doe je hier in hemelsnaam aan..... :r :r :r

lol een upgradeset met full-duplex geluid

jaja.... :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
lol ik zie nu pas die site... echt lachwekkend die termen als 'zeer populair' bij al die moederborden. Ik zou niet weten waar ik die vage merk moederborden los zou kunnen kopen :P Over populariteit gesproken.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:50

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

JochemKnoops schreef op 22 juni 2004 @ 11:17:
[...]

denk dat gewoon typfout is, het mobo heeft een typenummer van 2800+ oftewel er kan waarschjijnlijk max een xp 2800+ in.
of niet soms ?
Op de doos staat PRO2800A+
Dus ik denk dat het hetzelfde moederbordje is zoals die van de TS.

@PiXxEl:

Op dit plankje zit AGP, volgens mij is het exact dat moederbordje, ik kon er geen ander vinden met een 2800PRO+ onboard.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als TS nou even zegt wanneer ie dat ding gekocht heeft, en of ie dit online heeft gedaan.. kan ie dit misschien snel oplossen met gewoon wet koop op afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:47
Als je de draad gelezen had wist je dat die vriend van TS de pc in de winkel gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees anders zelf de draad even... of ik ben vandaag selectief blind, of de TS heeft nergens gezegd of hij hem nou bij de zaak direct, of via internet (dus koop op afstand) heeft gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Er zijn al zat topics geweest over de ECS/PCChips mainboardjes met onboard CPU's. Het is geen oplichting, tenzij ze expliciet met AMD XP 2800+ Processor hebben geadverteerd.
In het bios zul je ook zien dat er staat: CPU 2800 PRO staat, nergens AMD XP..

De vriend van de TS heeft gewoon een miskoop gedaan, door zich vooraf niet goed te informeren over het gekochte.
De handelswijze van die zaak is op zijn zachts gezegd "twijfelachtig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ik heb hetvolgende mailtje gestuurd naar dit bedrijf:
Geachte dames, heren

In de advertentie op uw 'frontpage' prijst u een computer aan met een AMD 2800+ PRO processor die volgens u sneller zou zijn dan een Intel Pentium 4.

Daar ik enigszins op de hoogte ben van hardware kan ik u vertellen dat de processor een AMD Duron 1600Mhz. is en deze never nooit niet een Intel Pentium4 processor op 2,8 Ghz. de baas is.

Ik vind het dan ook zeer slordig en oneerlijk om met zulke beweringen te adverteren. Ik wil u verzoeken deze advertentie te verwijderen van uw site want dit is klantenbedrog.

Mocht u hiertoe niet bereid zijn dan zal ik de Consumentenbond en Tros Radar inlichten over uw advertentie en de misleiding van deze advertentie.

XXXXXX XXXXXXXXXXXX
Amsterdam
Kijken of ze hierop reageren......

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

DoRRoN schreef op 21 juni 2004 @ 21:37:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb even wat screenshots van zijn systeem gemaakt (toch wel handig Hulp op Afstand). Inderdaad een Duron 1600.

En maar 440 Mb intern geheugen ? Volgens mij zit Windows er altijd wel wat naast, maar zit windows er 60 Mb naast ?
Als je bij het eerste plaatje kijkt zie je dat de FSB 133 is, voor een 2800 moet het 166 zijn. Op deze manier komt ie dan idd niet hoger dan 1,6:

1,6/133 * 166= 2,0

edit:
lol zag niet dat er al zoveel replies op waren :X dus maybe beetje oude quote die ik gebruik dan :X zal maybe al gezegd zijn, zo jah srry :)

[ Voor 10% gewijzigd door the_RJ op 22-06-2004 14:59 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:24:
lees anders zelf de draad even... of ik ben vandaag selectief blind, of de TS heeft nergens gezegd of hij hem nou bij de zaak direct, of via internet (dus koop op afstand) heeft gekocht
[rml]DoRRoN in "[ AMD] AMD Pro processor ?"[/rml]

no offence... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weej.. excueses :p toch selectief blind :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellabie schreef op 22 juni 2004 @ 13:15:
[...]

Op de doos staat PRO2800A+
Dus ik denk dat het hetzelfde moederbordje is zoals die van de TS.

@PiXxEl:

Op dit plankje zit AGP, volgens mij is het exact dat moederbordje, ik kon er geen ander vinden met een 2800PRO+ onboard.
Hmm.. Sorry, ik had hem verward met een CNR slot (vond hem namelijk wel erg ver naar voren geschoven..) Maar nu zie ik ook dat dat komt door het kleine formaat van het bordje.. Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

all_by_myself schreef op 22 juni 2004 @ 14:54:

[...]

Ik denk niet dat je hier een goede reactie op krijgt, ze beweren namelijk niet dat die 2800+ Pro een Pentium4 verslaat, maar een Intel 2,8 Ghz, wat ook een Celeron kan zijn.
Het product wat ze verkopen klopt, het zijn namelijk de specificaties van de fabriekant (Ok, hij is wel een beetje misleidend/vaag).

edit:
Mensen lees aub goed, die 2800+ pro bestaat echt, die knakkers van die site hebben 't slim gespeelt, beetje met termen als 'enorm populair' smijten.

Dat neemt niet weg dat dit nogal misleidend is voor de gemiddelde consument

[ Voor 20% gewijzigd door Eindewege op 22-06-2004 16:41 ]

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een schooiers bij die winkel.
Die site ziet er in firefox nog erger uit dan een 3e wereld dorp......
Ze verkopen er processoren die gewoon niet bestaan....
Ze prijzen die onboard teringzooi als "goed" aan.

Ik snap zowiezo niet hoe iemand zich zo kan laten naaien.....

Iemand zou die site aan moeten klagen voor fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

[...]

Maar wat gaan die mensen denken och 1 emailtje wat zegt die toch. ALs er nu eens meerdere deze email naar hun sturen. Misschien dat er dan wel iets gaat knipperen bij hun.

Ik zou zeggen ik kom mee naar amsterdam maar moet domweg men exaams nog afleggen. sorry no can do!

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:36:
Wat een schooiers bij die winkel.
Die site ziet er in firefox nog erger uit dan een 3e wereld dorp......
Ze verkopen er processoren die gewoon niet bestaan....
Ze prijzen die onboard teringzooi als "goed" aan.

Ik snap zowiezo niet hoe iemand zich zo kan laten naaien.....

Iemand zou die site aan moeten klagen voor fraude.
De enige fraude in deze zaak.. is dat de FSB niet op 333Mhz kan draaien maar gewoon op 266Mhz draait!

Voor de rest volgt het de specificaties... en tja... dat er veel gezegd word maar meeste termen niets betekenen!

Buyer Beware, ze bieden op zich het niet aan voor prijzen waarvan ik zeg dat het zware oplichters zijn... hun prijzen zijn laag...de hardware performance is ook laag!

En ja, als je zelf spullen koopt los kom je beter uit...

Het is nog geen fraude or oplichting , maar.... gewoon "snakeoil"

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 22 juni 2004 @ 11:55:
Moet je trouwens bij upgrade set 3 kijken.
Een kt266a mobo met ddr 266/333/400 ondersteuning en agp8x. Ik denk het ook 8)7
Hij ondersteunt toch ook geheugen dat zo snel KAN? Dat het niet zo snel zal lopen op het mobo heeft er nix mee te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04

[...]

Fout.... Jij zegt dat ze een vergelijking trekken met een intel p4 op 2,8Ghz....

Ik zie nergens p4 staan? Het zou net zo goed een celeron kunnen zijn.... en dan scheelt het ineens stukken minder! (hell, misschien is die AMD Pro meuk dan zelfs sneller! ;) )

Neemt niet weg dat ook naar mijn mening dit hele zaakje flink stinkt! Met dit soort aanbiedingen verziek je de markt flink....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Nou, ben vandaag dus teruggeweest. Heb hem gewezen op het feit dat hij 'gebakken' lucht verkoopt. In eerste instantie zei hij dat het informatie was geweest die hij van de fabrikant had gekregen. Toen ik vroeg waarom hij dat op zijn website had staan, kon hij daar niet echt een antwoord op geven.

Toen liet hij zelfs de website van Computerstunt.nl zien waarop die uitleg over de PRO+ processoren stond. Dus ik weer die vergelijking gemaakt, dat hoe hij er bij kwam dat het vergelijkbaar was met een Intel 2,8 Ghz. Kon hij dus geen uitleg overgeven.

Die vriend van me ging ook al behoorlijk over de zeik die zei dus dat hij zijn geld terug wou. Dat wou de verkoper in eerste instantie niet, want daar deed hij niet aan :X omdat dat in zijn voorwaarde zo stond. Toen maar even een exemplaar gevraagd van zijn voorwaarde, had hij niet. Maar ik kon ze wel nalezen op internet: hij had Internet Explorer nog open staan, waarna ik vroeg of hij ze even wou laten lezen aan ons. Hij: "Nee, ben moe...." Dus wij nog kwaaier.

Toen maar gezegd dat we er dan een zaak van zouden maken, dat we gelijk langs KvK zouden rijden om daar de Algemene Voorwaarde op te vragen. Toen krabbelde hij in één keer terug. Hij wou dan nu gelijk zijn PC terug, dan kregen we het geld wel terug. Maar hij had niet gedacht dat wij de PC bij ons zouden hebben (nee, we komen uit Apeldoorn met alleen een factuur 7(8)7 ) maar hij had niet gezien dat we de PC in het halletje hadden neergezet. Toen hij dus ons geld had teruggegeven begon hij in eens heel populair te praten zo van "Mijn voorraad was op, dus kan er wel weer een verkopen etc. etc.

Eind goed, al goed. Ik heb een leuke dag gehad, en die vriend van me is ook een lesje wijzer geworden.

p.s. hij heeft nu netjes een XP2400+ etc. etc, voor minder geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Jammer , dat zulke bedrijven , bestaansrecht hebben , maar al met al is het opgelost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Dit is echt misselijkmakend :r maar goed dat het is opgelost.
Heb medelijden met Jantje die even een pro 2800+ koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoRRoN schreef op 22 juni 2004 @ 20:25:
p.s. hij heeft nu netjes een XP2400+ etc. etc, voor minder geld :)
Voor MINDER geld?? Waar?? |:( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:22

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

ze hebben trouwens nog een site, klikkerdeklik, maar die valt al helemaal niet te lezen in Moz 1.6. :)

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 14-09 13:33
Nou, na een dikke 140 posts niet al te positieve uitlatingen over de desbetreffende toko lijkt me dit wel genoeg zo, temeer eind goed al goed voor de koper :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.