Okay, een vriend van me heeft bij www.advancedwebdesign.nl (AMD Budget, 2e keus ) een pc gekocht. En nu hij hem opstartte staat er wel in de BIOS AMD 2800+ maar in Windows komt de kloksnelheid niet boven de 1,6 Ghz. En als dit een Athlon XP+ 2800 zou zijn, dan zou de kloksnelheid zo ongeveer rond de 2,1 Ghz moeten liggen.
Nu heb ik even rond gekeken op die website en daar adverteren ze met een AMD 2800+ Pro. Nu kan ik wel een processor noob zijn, maar volgens mij bestaat die nog niet.
Op de factuur staat overigens: amd 2800+ pro (1.6ghz) 333fsb
Kan iemand mij vertellen of hij geflest wordt, of dat zijn Bios verkeerd ingesteld staat op de multiplier, of dat er toch iets anders aan de hand is wat ik over het hoofd heb gezien.
Nu heb ik even rond gekeken op die website en daar adverteren ze met een AMD 2800+ Pro. Nu kan ik wel een processor noob zijn, maar volgens mij bestaat die nog niet.
Op de factuur staat overigens: amd 2800+ pro (1.6ghz) 333fsb
Kan iemand mij vertellen of hij geflest wordt, of dat zijn Bios verkeerd ingesteld staat op de multiplier, of dat er toch iets anders aan de hand is wat ik over het hoofd heb gezien.