Ik vroeg me af vallen posts in het abboneeforum nou ook onder techposts? Zo ie zo als je de FAQ er op na leest:
überhaupt is het misschien beter om het hele stukje op nieuw te schrijven en een iets passendere kop op te maken, want ook de thema fora's worden hier niet in genoemd terwijl die wel degelijk onder general Chat worden genoemd. nou weet ik ook wel dat die themaforums er niet het hele jaar zijn maar toch 50% van de tijd in een jaar is er wel een thema forum, dan weer over HCC dan examens en weet ik het.
Zat te twijfelen of ik dit verhaal niet in LA had moeten posten of hier. Maar goed leek me handiger om dit hier neer te zetten eventueel kunnen jullie het alsnog verplaatsen.
zie je dat de complete Frontpage Feedback niet meegenomen word op tff na ,ook Bug word hier niet in meegenomen. Maar persoonlijk denk ik dat dit geen techposts zijn. Dus misschien moet het aangepast worden?Stuffis Generalis? Tweakers Huiskamer? Ik zie helemaal niks!
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Tweakers Huiskamer of Thema Forum staan! Dat kan kloppen. Deze sub-fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 sub-fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze sub-fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle sub-fora behalve de General Chat hoofdgroep _behalve_ de sub-fora W&L, LA, SM en TFF).
Voor de Tweakers Huiskamer geldt een screening-/aanvraagsysteem. Je krijgt deze toegang alleen als de crew van mening is dat je een aanvullende waarde kunt hebben voor dit forum. Dit lijkt misschien streng, maar het valt reuze mee. Als jij je normaal weet te gedragen op GoT en dus niet steeds probeert de grenzen te zoeken of deze overschrijdt maak je een goede kans. Voor details, zie deze mededeling
überhaupt is het misschien beter om het hele stukje op nieuw te schrijven en een iets passendere kop op te maken, want ook de thema fora's worden hier niet in genoemd terwijl die wel degelijk onder general Chat worden genoemd. nou weet ik ook wel dat die themaforums er niet het hele jaar zijn maar toch 50% van de tijd in een jaar is er wel een thema forum, dan weer over HCC dan examens en weet ik het.
Zat te twijfelen of ik dit verhaal niet in LA had moeten posten of hier. Maar goed leek me handiger om dit hier neer te zetten eventueel kunnen jullie het alsnog verplaatsen.
Lekker zijn is een gave :)