Welk geheugen op MSI 875P Neo-FISR (PCB 2.0)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-08 23:41
Hoi,
Ik heb een vraagje,
Ik heb een MSI 875P Neo-FISR (PCB 2.0) moederbord(nieuwste dus) met een p4 3,2GHZ.. Ik had er eerst Corsair TWINX1024-3200C2PRO PC3200, 400 MHz (2x512 dus) geheugen in zitten, maar dat geheugen is dus of niet compatitabel of het is defect maar voor ik wat doe zou ik graag weten of het echt niet compatitabel is of gewoon defect. Dus als iemand ervaring ermee heeft zou ik dat graag weten...
Het moederbord werkt btw wel gewoon met value ram, maar ik wil graag o/c geheugen, dus value ram is geen optie....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ten eerste staat in de FAQ van dit subforum hoe je het geheugen op fouten kunt testen :)

Ten tweede kun je op de website van MSI een geheugencompatibiliteitstabel vinden voor dit moederbord :Y)

Ten derde kun je via de GoT-search andere gebruikers vinden met diezelfde moederbord en nagaan welk geheugen ze gebruiken B)

Iets zegt me dus dat je helemaal geen vooronderzoek hebt verricht eer je dit topic hebt geopend. En zoals op het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, wordt dat hier op GoT juist wel van je verwacht. Dicht.

Dit topic is gesloten.