Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 16:25:
Klopt maar ik heb nu zo ongeveer vijf of zes emulators voor de sega op de comp staan en voor de snes 1tje en daar lukt het wel mee maar voor de genesis gewoon niet ik kan zelf met mijn joypad dreamcast spelen dus tuurlijk heb ik alles geprobeerd vraag het eerst ff voor dat je zo een commentaar geef
Denk niet dat je het helemaal begrijpt..
Quote uit de
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart :
De openingspost:
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel ter zake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Zoals hierboven wel blijkt zijn een goede en duidelijke openingsreactie en de titel daarvan belangrijke onderdelen van een topic. Wees duidelijk in wat niet werkt, wat je zelf al gedaan hebt en wat je tegenhoudt in hetgeen je wilt.
Als je dit had gelezen had je het wel geweten.
Het is dus niet de bedoeling dat wij gaan raden of vragen wat jij al hebt geprobeerd, maar je moet dit zelf aangeven. Anders komt iedereen met mogelijke oplossingen die jij misschien al hebt geprobeerd, wat dus niet opschiet.