Toon posts:

Gravis game pad pro icm emulators *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee hallo
ik ben nieuw hier maar heb al een tijdje ervaring met internet en dat soort dingen
nu kwam ik een tijdje geleden iets tegen wat mij enorm intreseerde nl EMULATORS
en ROMs maar nu ben ik op zoek naar een emulator voor de sega genensis die je ook met een gravis game pad pro kan instellen want laten we eerlijk zijn spelen op een keyboard is niet alles
ik hoor het wel mzl :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
Welkom op GoT.
Het is niet de bedoeling dat je hier je vraag neerzet en lekker in je luie stoel gaat zitten en anderen het werk voor je laat opknappen. Je moet eerst laten zien dat je zelf alles hebt gedaan om je vraag te beantwoorden. Wat heb je dus gedaan? Wat heb je gevonden?
Verder zegt je topictitel niets over je probleem.
Handig om http://gathering.tweakers.net/forum/faq eens door te nemen en de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt maar ik heb nu zo ongeveer vijf of zes emulators voor de sega op de comp staan en voor de snes 1tje en daar lukt het wel mee maar voor de genesis gewoon niet ik kan zelf met mijn joypad dreamcast spelen dus tuurlijk heb ik alles geprobeerd vraag het eerst ff voor dat je zo een commentaar geef

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 16:25:
Klopt maar ik heb nu zo ongeveer vijf of zes emulators voor de sega op de comp staan en voor de snes 1tje en daar lukt het wel mee maar voor de genesis gewoon niet ik kan zelf met mijn joypad dreamcast spelen dus tuurlijk heb ik alles geprobeerd vraag het eerst ff voor dat je zo een commentaar geef
Denk niet dat je het helemaal begrijpt..
Quote uit de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart :

De openingspost:

Dingen waar je rekening mee dient te houden:

Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel ter zake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Zoals hierboven wel blijkt zijn een goede en duidelijke openingsreactie en de titel daarvan belangrijke onderdelen van een topic. Wees duidelijk in wat niet werkt, wat je zelf al gedaan hebt en wat je tegenhoudt in hetgeen je wilt.

Als je dit had gelezen had je het wel geweten.
Het is dus niet de bedoeling dat wij gaan raden of vragen wat jij al hebt geprobeerd, maar je moet dit zelf aangeven. Anders komt iedereen met mogelijke oplossingen die jij misschien al hebt geprobeerd, wat dus niet opschiet.

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry heb ik dan verkeerd begrepen

Ik ben dus al op verschillende sites geweest en dat soort sites (er zijn er wel honderden) mijn probleem is dus ik kan bij geen 1 van de emulators mijn gravis game pad pro aansluiten . Ik bedoel hier dus mee ik speel ook snes spellen en dan kan je bij opties invullen wat je wilt gebruiken een gamepad of keyboard gaat allemaal goed, je doet precies wat ze zeggen omhoog is omhoog links is links etc etc.
Bij de sega schijnt dit dus anders te werken ik heb nu de volgende emulators er op staan de dega (8 Bit) ik heb de genecyst de dgen de kgen de gcystxxx en de gens
maar bij geen een van deze kan ik dus mijn game pad instellen wat dus wel kan bij de snes9x ofterwijl HELP ik kom er echt niet meer uit

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 17:42 ]

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 09:40
Als je de nieuwe Gravis software gebruikt kan je toetsen van je toetsenbord mappen aan de toetsen van je gamepad. Dus stel: je mapt de Sega emulator knoppen op Q, W en E. Dan kan je die toetsen mappen op aan de knoppen van je Gamepad.

Dit deed ik "vroeger" altijd met een Super NES emulator. Werkt perfect. :)

[ Voor 6% gewijzigd door -Mous- op 20-06-2004 17:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt

en dan browse je ze ofzo?? _/-\o_

Verwijderd

Dit is een vraag, dus hoort het in Spielerij - Problemen & Vragen thuis.
Pagina: 1