Toon posts:

KT7 & K7T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welk moederborf is nou de beste? De MSI of de Abit? Ik heb al een paar reviews gelezen, maar de verschillen zijn mij nog niet helemaal duidelijk. En over de K7T staat bij dat hij multipliers van 12.5 aankan, maar kan de duron dat ook?

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 21:39
Als je het over de MSI K7T Pro2 hebt dan is die ongeveer gelijk aan de Abit KT7. En de MSI K7T Pro2A is weer ongeveer hetzelfde als de Abit KT7A.
Persoonlijke voorkeur en prijs zijn hier denk ik de belangrijkste redenen om te kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet zo dat de MSI mobo's stabieler zijn of lul ik nu weer uit mijn nek :? En hoe zit het met oc'en bij beide kaartjes?

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 22:08 schreef GrimLord het volgende:
Als je het over de MSI K7T Pro2 hebt dan is die ongeveer gelijk aan de Abit KT7. En de MSI K7T Pro2A is weer ongeveer hetzelfde als de Abit KT7A.
Persoonlijke voorkeur en prijs zijn hier denk ik de belangrijkste redenen om te kiezen.
De Abit KT7a (Kt133a chip) is NIET bijna hetzelfde als de K7T pro2a (Kt133 chip),,
Kt133a ondersteund 133Mhz FSB,,

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan je de temperatuur van je proc meten op die msi?

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 23:18 schreef doubleduh het volgende:
Kan je de temperatuur van je proc meten op die msi?
Ja

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op vrijdag 22 december 2000 22:08 schreef GrimLord het volgende:

Correct.

Mijn voorkeur gaat naar een Abit mobo,
maar toch zie ik soms in de specs dat de msi NET dat ene heeft waar ik eigenlijk naar zocht, en meestal is prijs ook wel wat funner. Verder is de zooi die er op zit beetje vaag soms en niet helemaal duidelijk, dan kies ik weer voor abit! Uiteindelijk weet ik het zelf niet, en wordt het asus.

http://mrfloris.com

Verwijderd

Met MSI heb ik alleen positieve ervaringen, Stabiel, niet duur en goed overclockbaar.

abit is goed overclockbaar,

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

dat ben ik met je eens :D

http://mrfloris.com

Verwijderd

Topicstarter
Je kan dus echt alles met die MSI veranderen toch? Zoals voltage, multiplier en FSB of is dit niet helemaal waar? En de Fop 38 past die erop?

Verwijderd

Topicstarter
Tot hoever gaan de multipliers van een duron 800 en die MSI?

Verwijderd

Topicstarter
In deze draad lees ik nogal veel probs over de MSI K7T pro2a ;(

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90365

Is de MSI een GO or NO GO ???

Verwijderd

Ik ben blijer met mijn MSI K7T-2A van systeem 1 dan met mijn Abit KT7 van Systeem 2 . Helemaal geen problemen en mijn Geforce 2 werkt ook zonder problemen .

Verwijderd

Mijn abit loopt als een zonnetje :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel zelf tussen Abit en MSI. Ik heb echt geen id meer waarom ik nou juis voor de MSI zou gaan ipv de Abit. Ik heb nl geen ATA/100 schijf. En verder kan ik niks ontdekken dat de MSI heeft en de Abit niet.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 14:58

afterburn

No more...

eXistence: één woord: stabiliteit

(om voor de MSI te kiezen dus, voor diegenen waar het kwartje nog moet vallen. ;) )

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:39
KT7 RAID hier, stabieler als mijn good old BX plankje. Crasht alleen door een bekende bug (A3D kaart en hoge belasting)
Of je de K7Tpro2 moet nemen of de KT7 (RAID) moet je zelf weten, volgens mij zit er amper iets op dat in het voordeel van de 1 of ander spreekt, behalve de prijs, de MSI is wel goedkoper dacht ik.

Flickr | Lego collectie

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:25

GekkeR

key = key

Mjah ik zit met ook zo'n leuk probleempje (Ik dacht ik post t maar meteen hier)

Wachten op de KT7A of Pro2a nu kopen :?

Of weet iemand een zaak waar ik t zo kan regelen dat ik de pro2a kan kopen en later mag inruilen met bijbetaling voor een KT7A ?

Alvast bedankt :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Yo, een vriend van me heeft een MSI K7T Pro met een Duron en zei dat ie 'm niet kon overclocken (met 't moederbord) Is dit gewoon bullshit of niet? (Ik heb er zelf nog niet naar gekeken, hij woont 150km verderop)

Specs

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

De K7T pro ondersteund geen Multipier tweaking dus je kunt alleen overklokken door de FSB te verhogen:(
Ik heb net vandaag ook eentje gekocht bij Norrod, maar kwam thuis en ontdekte dat het de pro2 bleek te zijn:)
en de pro2(a) ondersteund wel multiplier tweaking:)
en da's fijn:)
mijn Duron 750(7,5x 100) draait nu voorlopig op 8,5x 100, en na de feestdagen tweak ik wel verder :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:39
Lees net op de frontpage over de K7T Turbo .... ziet er erg lekker uit!! (Promise RAID controller :9), alleen geen ISA slot, verder niks mis mee, dus kijk daar is naar om.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ook gelezen alleen hoelang moet ik dan nog wachten?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Nadat ik vanmiddag m'n DOA K7T Pro 2 heb omgeruild voor een werkend exemplaar, ben ik erg tevreden over het plankje tot nu toe.

Voor specs zie Ondertitel....

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 14:58

afterburn

No more...

De K7T Turbo staat gescheduled voor februari.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Pagina: 1