heey weet iemand het verschil tussen en barebone en een pc?? barebones zjin echt veel goedkoper.. zie ik.. iemand nog links hiervan, waar ik er een kan bestellen? alvast bednakt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dit is echt een zoekvraag. Persoonlijk denk ik dat je eens op http://www.beginnersweb.nl moet gaan kijken....dit soort topics (ook gezien je vorige posts) is op GoT niet echt gewenst.
Lees ook eens http://gathering.tweakers.net/forum/faq en de subroa-FAQ's
Lees ook eens http://gathering.tweakers.net/forum/faq en de subroa-FAQ's
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
is dat een nadeel dat hij wat kleiner is (minder geheugen etc..) ? ik snap ook niet echt waarom ze ze niet bij de grote zaken verkopen... maar ik zou er graag een willen bestellen, verschilt het qua inhoud met een pc?
Verwijderd
Een barebone is een kastje met over het algemeen: koelers, moederbord, voeding, en wát basisdingetjes d'r bij. Je moet er zélf nog onderdelen inzetten, namelijk:
Processor
Harde schijf
Optical (CD-ROM speler, DVD-ROM, CD/RW, DVD/RW)
RAM
Processor
Harde schijf
Optical (CD-ROM speler, DVD-ROM, CD/RW, DVD/RW)
RAM
Precies ^^
Een normale PC kan je wat meer in kwijt, een barebone kan je eigk weinig in kwijt qua kaarten
Een normale PC kan je wat meer in kwijt, een barebone kan je eigk weinig in kwijt qua kaarten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
En het wordt over het algemeen allemaal nóg wat heter.
Overigens is je budget van €399, zoals ik in je andere topic las, wel héél erg mager, misschien dat je d'r een PC van kan krijgen á la Duron1600, met onboard video/FX5200, en een cheap-ass moederbord, matsonic 8788 OID.
Overigens is je budget van €399, zoals ik in je andere topic las, wel héél erg mager, misschien dat je d'r een PC van kan krijgen á la Duron1600, met onboard video/FX5200, en een cheap-ass moederbord, matsonic 8788 OID.
voor 399,00 heb je al een aardig budgetsysteem bij b.v skyhigh.nl
heey.. ik vind die barebones echt vet.. alleen ik snap niet wat nou precies het onderscheid tussen die dingen is, waarom de ene duurder is dan de andere.. nou vraag ik me af, waar je precies moet naar kijken voor een goeie barebone.. ik heb bv deze:
http://www.multicom-shop....HPSESSID=ZwTOUYHwHU6qwUyS
welke processor en welke harde schijf moet ik hierbij toevoegne?? RAM dat is toch de windows (xp) software? en de cd drives enzo das geen probleem.. kwilde geoon ff wat duidelijkheid over dit..
echt sorry dat ik hier zoveel over vraag enzo.. het zou aardig zijn als jullie me hierbij zouden willen helpen
alvast bednakt!
http://www.multicom-shop....HPSESSID=ZwTOUYHwHU6qwUyS
welke processor en welke harde schijf moet ik hierbij toevoegne?? RAM dat is toch de windows (xp) software? en de cd drives enzo das geen probleem.. kwilde geoon ff wat duidelijkheid over dit..
echt sorry dat ik hier zoveel over vraag enzo.. het zou aardig zijn als jullie me hierbij zouden willen helpen
alvast bednakt!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 15:28 ]
Verwijderd
jouw totaal onzinnig topic (Hulp nodig!) van daarjuist is al gesloten, waarom weet je wel zeker? ZOEK eerst iets, voordat je hier iets komt vragen... (verkeerd forum, vraag totaal noobish, ram = NIET OS...).
GoT is bedoeld voor mensen die een probleem hebben (of ervaringen willen uitwisselen), maar die wel moeite doen voor iets op te zoeken
GoT is bedoeld voor mensen die een probleem hebben (of ervaringen willen uitwisselen), maar die wel moeite doen voor iets op te zoeken
Verwijderd
In die specifieke barebone gaat een Athlon XP processor, en wel maximaal een 3000+ (alhoewel 3200+ géén probleem moet zijn met die chipset, nForce2 RULED!!).
Het geheugen wat d'r in gaat is, afhankelijk van wat voor processor je d'r in doet, minimaal de FSB van je processor, neem PC3200, en je zit altijd goed. 512MB zal genoeg zijn. (RAM bepaalt voor een groot gedeelte de snelheid van een PC)
Qua harde schijf moet je behoorlijk op de hitte letten, wat dat betreft zit je met een Western Digital, of een seagate altijd wel goed. En dan is het een kwestie van de grootte die jij wilt uitkiezen. Hoemeer GB's = hoe meer windows-en en programma's je d'r op kwijt kan.
Let wel op: ik zie NERGENS staan dat d'r een videokaart in die barebone zit, die zul je d'r dus los bij moeten halen. Een beetje videokaart, om wat mee te kunnen gamen, kost toch al gouw zo'n €170. Als je niet wilt gamen, dan voldoet een standaard FX5200-je wel, die heb je al van zo'n 60 euro.
En serieus: dit zijn FAQ-vragen
Het geheugen wat d'r in gaat is, afhankelijk van wat voor processor je d'r in doet, minimaal de FSB van je processor, neem PC3200, en je zit altijd goed. 512MB zal genoeg zijn. (RAM bepaalt voor een groot gedeelte de snelheid van een PC)
Qua harde schijf moet je behoorlijk op de hitte letten, wat dat betreft zit je met een Western Digital, of een seagate altijd wel goed. En dan is het een kwestie van de grootte die jij wilt uitkiezen. Hoemeer GB's = hoe meer windows-en en programma's je d'r op kwijt kan.
Let wel op: ik zie NERGENS staan dat d'r een videokaart in die barebone zit, die zul je d'r dus los bij moeten halen. Een beetje videokaart, om wat mee te kunnen gamen, kost toch al gouw zo'n €170. Als je niet wilt gamen, dan voldoet een standaard FX5200-je wel, die heb je al van zo'n 60 euro.
En serieus: dit zijn FAQ-vragen
Verwijderd
Alsjeblieft, neem eens de sluitmeassage van je andere topic aandachtig door. In ieder geval zit je wéér in het verkeerde forum en stel je ook nog eens een zoekvraag. Neem de faq eens goed door.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()