Radio ripper?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 09:59

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik wil morgen een hardstyle music festival opnemen van internet radio in Mediaplayer. Wel programma kan ik hiervoor gebruiken om dit in mp3 om te zetten. Ik heb gezocht naar vergelijkbare topics maar die waren niet te vinden.

Bij voorbaat dank!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Januszjes schreef op 18 juni 2004 @ 15:08:
Ik wil morgen een hardstyle music festival opnemen van internet radio in Mediaplayer. Wel programma kan ik hiervoor gebruiken om dit in mp3 om te zetten. Ik heb gezocht naar vergelijkbare topics maar die waren niet te vinden.

Bij voorbaat dank!
streamripper in winamp.. kweet niet of die stream ook in winamp is..

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Maar kan het ook in mediaplayer want je kan toch geen internetradio luisteren met winamp. Bij mij opent hij gewoon mediaplayer als ik op internetradio bij id&t klik.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

http://members.lycos.nl/ghajosz/viewtopic.php?t=89 <= Als je er nou nog niet uitkomt weet ik het ook niet meer :D

* nero355 spamt met eigen Forum even maar wel nuttig O-) B-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Januszjes schreef op 18 juni 2004 @ 15:11:
Maar kan het ook in mediaplayer want je kan toch geen internetradio luisteren met winamp. Bij mij opent hij gewoon mediaplayer als ik op internetradio bij id&t klik.
Streams kun je ook gewoon openen in winamp hoor (ben ik nu aan het doen :P).
en dan is streamripper best handig.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor Shoutcast streams kan je RipCast gebruikten... Weet alleen niet of die ook Windows Media rippen kan...

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
id-t radio kan niet in winamp. Als dat wel lukt mag je wel vertellen hoe dat moet

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 14:12
Januszjes schreef op 18 juni 2004 @ 15:33:
id-t radio kan niet in winamp. Als dat wel lukt mag je wel vertellen hoe dat moet
http://130.89.165.113:8010/listen.pls

En trouwens, als je Defqon1 bedoelt, gewoon een willekeurige stream opnemen. Reken maar op meerdere streams morgen. Kijk maar op www.shoutcast.com en zoek op http://www.shoutcast.com/directory/?s=defqon

www.zinf.org is een player, die installeren en daarmee de stream opslaan. (options - save streams locally)

WindowsMedia stream opslaan is ook wel mogelijk, niet direct, maar via je soundcard. Of je dat wilt mbt kwaliteit vraag ik me af.

Je kan ook gewoon zelf je radio aansluiten op je PC en opnemen, of gewoon de sets downloaden morgenavond of overmorgen.

Tenslotte, er zijn genoeg topics te vinden in de search over het opslaan van streams.

Trouwens, heeel officieel gezien is er niet voor niets een STREAM, met de bedoeling dat je het niet opneemt ivm copyrights die bij ID-T/Q-Dance liggen

[ Voor 14% gewijzigd door DJSmiley op 18-06-2004 15:53 ]

Verwijderd

Er zit inderdaad een copyright op de streams. Daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.