Hallo,
ik heb een probleem met mijn router en chello. Ik kan geen verbinding krijgen met het internet...
Mijn Router:
Naam: Sweex Wireless Router
Type: LB200010
Firmware: 2.52
ISP:
Isp: Chello Classic
Modem: Com21 (oud type)
IP: Vast IP adres
DNS: vast
Mac: Niet gebonden aan abbonement (maakt niet uit wele NIC ik erin doe)
Ik heb de documentatie van Sweex geprobeerd, op het forum geprobeerd, op het forum gezocht (en andere) niets wat geholpen heeft....
De router is niet defect want bij een ADSL verbinding werkt alles naar behoren ( na het testen is de router ge-reset).
Kan iemand mijn hiermee helpen, zie ik wat over het hoofd of is er een foefje waardoor het wel kan werken...
N.B: Weet iemand hoe ik mijn chello hostname kan weergeven???? misschien is dit het probleem. bij IPCONFIG /ALL staat er achter DNS toevoegingen (hostname) helemaal niets...
volgens mij is dit mijn hostname (niet helemaal weergegeven!) is dit mogelijk
(IP voorvoegsels).upc-d.chello.nl
moet ik nu (IP voorvoegsels).upc-d.chello.nl invullen of alleen upc-d.chello.nl
ik hoop dat iemand mij een reactie kan geven met de oplossing of een topic nr waar ik wat aan zal kunnen hebben...
b.v.d Ronnie
ik heb een probleem met mijn router en chello. Ik kan geen verbinding krijgen met het internet...
Mijn Router:
Naam: Sweex Wireless Router
Type: LB200010
Firmware: 2.52
ISP:
Isp: Chello Classic
Modem: Com21 (oud type)
IP: Vast IP adres
DNS: vast
Mac: Niet gebonden aan abbonement (maakt niet uit wele NIC ik erin doe)
Ik heb de documentatie van Sweex geprobeerd, op het forum geprobeerd, op het forum gezocht (en andere) niets wat geholpen heeft....
De router is niet defect want bij een ADSL verbinding werkt alles naar behoren ( na het testen is de router ge-reset).
Kan iemand mijn hiermee helpen, zie ik wat over het hoofd of is er een foefje waardoor het wel kan werken...
N.B: Weet iemand hoe ik mijn chello hostname kan weergeven???? misschien is dit het probleem. bij IPCONFIG /ALL staat er achter DNS toevoegingen (hostname) helemaal niets...
volgens mij is dit mijn hostname (niet helemaal weergegeven!) is dit mogelijk
(IP voorvoegsels).upc-d.chello.nl
moet ik nu (IP voorvoegsels).upc-d.chello.nl invullen of alleen upc-d.chello.nl
ik hoop dat iemand mij een reactie kan geven met de oplossing of een topic nr waar ik wat aan zal kunnen hebben...
b.v.d Ronnie