mail.yahoo.com nu 100MB

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-02 15:50
Yahoo heeft de opslagruimte van zijn gratis emaildienst omhoog geschroeft van 4 naar 100MB. :)

Misschien goed als "SPAM-emailadres"

http://mail.yahoo.com

[ Voor 21% gewijzigd door Teun_2 op 15-06-2004 17:00 ]

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
schizophreen schreef op 15 juni 2004 @ 16:57:
Yahoo heeft de opslagruimte voor zijn gratis emaildienst omhoog geschroeft van 4 naar 100MB. :)

Zeer interesant als "SPAM-emailadres"

mail.yahoo.com
.open{yahoo.com}
call mail.service.signup :D

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 11:51
Yep dit is inderdaad een flinke upgrade, en misschien ook wel een klapje voor Hotmail... Het scheelt toch weer flink wat ruimte...

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 12:56
Great news – Yahoo! Mail is new and improved!

Thanks for being a loyal Yahoo! Mail user. To ensure that Yahoo! Mail continues to be the easiest, most enjoyable way for you to stay in touch, we've made several great improvements to your service! In addition to all the features you currently enjoy, we've made these upgrades:

* Streamlined interface
Makes using your mail even easier
* 100MB of email storage
Keep more of the things that are important to you – without worrying about bumping up against your storage limit.
* Message size up to 10MB
Send monster-sized files – photos, presentations, whatever!

So thanks again for choosing Yahoo! Mail to keep in touch, and we hope you enjoy the additional services now at your fingertips. For more information, please visit our Help page.

:+

Ze hebben meteen ook maar ff de hele interface veranderd.. :P

[ Voor 6% gewijzigd door AlterMann op 15-06-2004 17:32 ]

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 12:53

mokumouse

LOLstoel User

en hij is een stuk trager :(

Wat ik werl een enorm voordeel vind is dat je nu mailtjes van 10mb groot kan mailen (behalve naat hotmail gebruikers :+ NOFI).

[ Voor 70% gewijzigd door mokumouse op 15-06-2004 17:58 ]

Blaat...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Mja, iedereen is meteen die 100 MB aan het volpompen met warez natuurlijk :+
Maakt voor mij verder niet zoveel uit, die junkmail telde toch al niet mee voor je datalimiet en die paar mailtjes die ik er op krijg om weer eens wat te activeren zijn toch niet zo groot.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 heractiveert zijn oude Yahoo! adres O-) B-)

/EDIT : We are back in business :D en de Interface is alleen wat XP achtig geworden verder zijn alle knoppies nog steeds op hun plek voor zover ik me kan herrineren van meer dan 1 jaar geleden ... ?!!

[ Voor 71% gewijzigd door nero355 op 15-06-2004 18:12 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Ze hebben de yahoo betaalde mail ook een stukje meer ruimte gegeven. Was het eerste ergens tussen de 100 en 250 mb is het nu 2GB!!

edit: beetje jammer dat je alleen nog steeds maar 10mb aan attachments kan versturen. Zou fijn zijn als mail diensten daar is iets aan gingen veranderen. (En nee ik hoef niet te horen van alle mensen die thuis een mailserver draaien en attachments van 100en mb's kunnen versturen).

Overigens is dit er wel een oplossing voor: http://s2.yousendit.com/
maar toch zou het fijn zijn als mailoxen het zelf zouden kunnen.

[ Voor 61% gewijzigd door Johny58 op 15-06-2004 18:21 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Ehm....ik had al 6MB ipv 4MB.
Maar 100MB is altijd leuk,alhoewel ik het amper gebruik.
Bulkmail telt volgens mij niet mee dus dat scheelt weer.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-02 15:50
Ik had ook 6MB, maar een jaar of 2 terug hebben ze de ruimte voor nieuwe gebruikers met 2 MB naar beneden gehaald, de oude gebruikers hadden dan nog altijd 6 MB. ;)

Verwijderd

nu nog een gratis pop3-service :P

Verwijderd

jee eindelijk.. gmail hete adem zorgt er zeker voor ;)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Yahoo is zo gek nog geeneens. Buiten de altijd al grotere opslagruimte dan bij Hotmail kun je Yahoo ook op een Siemens S55 bekijken, wat bij Hotmail ook nog steeds problemen opleverd...

Daarnaast kun je ook probleemloos Yahoo net zoals Hotmail ook in iedere mail client die pop ondersteund krijgen. Simpel even mrpostman installeren en gaan met die banaan!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:49
zou hotmail volgen? ik hoop het echt, die 2 mb is echt onmiddelijk vol.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:24
heb lekker al gratis 1 GB bij gmail 8)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mayco schreef op 17 juni 2004 @ 15:03:
zou hotmail volgen? ik hoop het echt, die 2 mb is echt onmiddelijk vol.
Denk wel dat Hotmail volgt, maar niet in die hoeveelheid waarin Yahoo! klanten nu trekt.. Misschien iets van 20 of wellicht 50 mb ofzo.. Maar vergis je niet dat er ook een heleboel mensen zijn die ook wat doen met MSN groups.. Ik vraag me af of dat ze dat dan ook gaan vergroten. Yahoo! heeft dacht ik ook een tegenhanger van MSN groups.

En dan daarop volgend, wat doen providers? d'r Zijn er momenteel zat die een inbox van 20mb aanbieden, gaan die ook gigantisch omhoog? Het lijkt me tegenwoordig wel schappelijk als je je foto's van je digicam ook rond kan sturen. Momenteel hoor je nog vaak het gezeur dat de mailbox of de verzendende mail server de handel niet aan kan...

Verwijderd

^^ Yahoo Groups :D

en die was er al veeeel eerder ;)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Wat ik nog niet zo snap is dat er ineens diensten worden aangeboden die gratis zijn en ook nog 1GB aan mail kunnen bevatten, ik vraag me serieus af hoe groot de vraag is naar zulke gigantische boxen.

Kijk, die 2 MB van hotmail is natuurlijk echt heel klein, maar face it, met max 15 MB kun je toch ook prima uit de voeten? Ik zou echt niet weten wat ik met 1024 MB moet doen.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

kamstra schreef op 17 juni 2004 @ 16:14:
Wat ik nog niet zo snap is dat er ineens diensten worden aangeboden die gratis zijn en ook nog 1GB aan mail kunnen bevatten, ik vraag me serieus af hoe groot de vraag is naar zulke gigantische boxen.

Kijk, die 2 MB van hotmail is natuurlijk echt heel klein, maar face it, met max 15 MB kun je toch ook prima uit de voeten? Ik zou echt niet weten wat ik met 1024 MB moet doen.
Volgens mij heet dat in ADSL termen 'overboeking'.

Mijn Yahoo! box is 'ineens' voor 0% gevuld. Dat wil zeggen: ik heb zo weinig mail opgeslagen dat het niet ineens terug te vinden is in die grote 100MB ton ;)
Ik denk dat het daarom meer marketing is. Yahoo krijgt nog grote capaciteitsproblemen als iedereen besluit om die volle 100MB te gaan gebruiken.

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik ben benieuwd of ze het zullen pikken als iemand mailboxen aanmaakt met fictieve familieleden als naam (janwilrock, pietwilgabber, jpwilklassiek @ yahoo etc.).

En die allemaal MP3's naar elkaar gaan sturen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hehe, dat is inderdaad interessant, want dat gaat ze ontzettend veel traffic en opslag kosten. Ik zie niet in waarom dat ineens uit zou moeten kunnen.....

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:24
kamstra schreef op 17 juni 2004 @ 16:14:

ik vind het wel een handig idee. ik hoef me nooit zorgen te mwaken over een volle inbox, ik hoef nooit iets te trashen, gewoon alles lekker opslaan. kan ik over 20 jaar nog eens een heel oud mailtje lezen van een leuk meisje oid.

bovendien, je kunt nooit genoeg hebben. was het niet een zekere bill gates die ooit zei dat niemand meer dan 640k aan geheugen nodig zou hebben? als je het hebt ga je het gebruiken, zo simpel is het gewoon.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Byte_Me schreef op 17 juni 2004 @ 21:51:
[...]

ik vind het wel een handig idee. ik hoef me nooit zorgen te mwaken over een volle inbox, ik hoef nooit iets te trashen, gewoon alles lekker opslaan.
Dream on ;), heb nu al een mail bestand van een 900 mb van de afgelopen 3-4 jaar, en ja, ik heb de afgelopen jaren dus zeer weinig de delete knop gebruikt..
[q]kan ik over 20 jaar nog eens een heel oud mailtje lezen van een leuk meisje oid.
Ik dacht 2 jaar geleden dat ik met 160 GB een tijd zou toekunnen bij de aanschaf van m'n nieuwe pc. 4 maanden later zette ik er eentje bij van 120GB, en ik heb nog steeds niet genoeg :O
bovendien, je kunt nooit genoeg hebben. was het niet een zekere bill gates die ooit zei dat niemand meer dan 640k aan geheugen nodig zou hebben? als je het hebt ga je het gebruiken, zo simpel is het gewoon.
precies..

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
* aramdin is al een hele tijd een tevreden gebruiker van Yahoo Mail

Ik had me aangemeld in de tijd dat je bij hen nog 6mb kreeg ipv de schamele 2mb bij hotmail. Daarna hadden ze het teruggeschroeft naar 4mb en nu weer up gescaled naar 100mb!

Yahoo _/-\o_

Instagram / YouTube

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07-2025

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Dit is idd een stuk beter. Ik ebn al jaren een trouw gebruiker van Yahoo en ben ook zeer goed te spreken over deze update _/-\o_

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-01 21:42
Ik ben er ook zeker content mee.

• onkl
  • Nu online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:40:
nu nog een gratis pop3-service :P
YahooPOP's
open source, werkt,(bij mij iig), weet niet hoe 'ie reageert op de nieuwe interface

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-02 12:52
De max. van de spamblocker is ook omhoog geschroeft lijk wel.
Voorheen kon je max. 100 adressen blocken maar dat zijn er volgens mij nu meer geworden.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap