20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Je moet hiervoor een vast ip hebben, zodat er een hostname aan gekoppeld kan worden, heb je dit niet dan kan je nog kijken bij noip.com. Zoek en gij zult vinden...
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Hij wil gewoon een DNS naam die hetzelfde moet is als de naam op zijn netwerk koppelen aan zijn Server / IP zodat hij via SSh erop kan inloggen remoteblaataaps schreef op 13 juni 2004 @ 18:03:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar bedoel je niet gewoon een portforward?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, dat kan niet. Voor wat jij wilt heb je meerdere publieke IP-Adressen nodig.
Wat wel kan is port 22 forwarden naar pc1.
Wat wel kan is port 22 forwarden naar pc1.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
aangezien sommigen het niet snappen wat uitleg:
ik heb een server -> met 2 NIC`s.
de een gaat naar het internet, de ander naar mijn thuis netwerk.
In het netwerk heb ik PC1 staan.
ik heb een domein wat naar het IP van m`n server wijst.
kan ik nu ook PC1 publiekelijk toegankelijk maken voor het internet?
pc1.domein.nl wijst naar m`n server. M`n server ziet dat het PC1 is en stuurt het paketje door naar PC1.
Kan dit?
ik heb een server -> met 2 NIC`s.
de een gaat naar het internet, de ander naar mijn thuis netwerk.
In het netwerk heb ik PC1 staan.
ik heb een domein wat naar het IP van m`n server wijst.
kan ik nu ook PC1 publiekelijk toegankelijk maken voor het internet?
pc1.domein.nl wijst naar m`n server. M`n server ziet dat het PC1 is en stuurt het paketje door naar PC1.
Kan dit?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Pagina: 1