[UD Client]Ik geef op voel me dom, ben net nieuw

Pagina: 1
Acties:

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
OK heb me net geregistreerd op GRID.org en me aan DPC toegevoegd programma werkt hoewel ik hem nu uit heb staan namelijk vanwege een paar dingen waar ik blijkbaar te dom voor ben |:(

1. Waarom kan ik niet gelijk in het programma van Profiel Switchen :?
Dat ding begint steeds met dat pokken gedoe enzo maar ik heb een ander profiel die met Cancer aan de gang zou moeten gaan en hij wil maar niet Switchen :(

Heb een ander profiel met een andere PC naam/handle gemaakt en als ik dan het programma opnieuw ga configgen/aanmelden en daarvan de gegevens invul maakt ie weer een gelijknamige PC aan die weer met die pokken werkt :/ :|

IK WORD GEK!!! ;(

2. Ik heb geen rechtermuisknop menu in de taakbalk bij het programma ..... is dit normaal ?? Best irri om elke keer het beestje met Taakbeheer te killen ;)

3. Ik heb dus nu iets van 3 PC's in mijn lijst met bijbehorende Profielen en die krijg ik niet weg .... waarom is er geen delete knop ?? Alleen Edit + Nieuwe ?!!

Voel me beetje hopeloos/n00b
Nickname is trouwens zelfde als hier op GoT

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
1. Je moet van profiel switchen op de pagina's van grid.org; dat doe je hier.
Als je het profiel genaamd 'Default' enkel op het cancer-research project zet gaan automatisch alle nieuwe pc's cancer verwerken.

2. Idd geen rechtermuisknop menu, maar rechts onderaan staan er een aantal knoppen, één daarvan is een naar beneden wijzende pijl (driehoek), als je daarop klikt verdwijnt de client van je scherm (maar werkt hij wel nog verder).
3. Pc's kan je niet verwijderen...

Ik vergeet wellicht wel nog iets, maar ik ben er zeker van dat terwijl ik dit aan het typen ben dat er al anderen aan het lezen/posten geslagen zijn.
En welkom bij UD ;).

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Blue_man schreef op 12 juni 2004 @ 16:30:
1. Je moet van profiel switchen op de pagina's van grid.org; dat doe je hier.
Als je het profiel genaamd 'Default' enkel op het cancer-research project zet gaan automatisch alle nieuwe pc's cancer verwerken.
Snap ik maar, het gebeurt niet gelijk ?!!
2. Idd geen rechtermuisknop menu, maar rechts onderaan staan er een aantal knoppen, één daarvan is een naar beneden wijzende pijl (driehoek), als je daarop klikt verdwijnt de client van je scherm (maar werkt hij wel nog verder).
Weet ik :)
3. Pc's kan je niet verwijderen...
Hmm......... ook niet een MOD ofzo mailen daar :?
En welkom bij UD ;).
Thnx :)

/EDIT : WoW ik heb net iets ingenieus gedaan :

Weer de client zeg maar laten aanmelden (gewoon Existing Member he !!!) en een nieuwe PC naam ingevoerd (zit nu met 5 gevallen in mijn lijst !!! minder...) en nog voordat UD de gegevens gaat downloaden heb ik hem gekilled compleet !!!
Dus de hele Tree zeg maar (XP in engels hier...)

Dan naar mijn devices list/config screen gegaan en dat Cancer profiel dus ingesteld voor die nieuwe PC naam B)

Toen UD gestart en tadaa : Ik zit voor Cancer te grazen }:O

Eindelijk die Smilie een keer gebruikt :+

Veel Herkauw Succes gewenst iedereen 8)

[ Voor 28% gewijzigd door nero355 op 12-06-2004 16:52 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||