Toon posts:

[Tomcat 5.0] gebruiken als publieke webserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou Tomcat 5.0 graag gebruiken als standalone webserver zodat gebruikers naar mijn applicaties die hier lokaal draaien kunnen surfen.
Integreren in een Apache server is misschien ook een optie, maar ik wou het eerst standalone proberen.
Hoe begin ik hiermee? Blijkbaar staat mijn Tomcat hiervoor niet geconfigureerd of is er iets anders dat misloopt, want vanaf externe ip's (dus niet vanaf localhost) werkt dit niet. Tomcat draait op poort 8080 en er is geen andere applicatie die gebruik maakt van die poort.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is dat hetzelfde probleem als dat je hier beschrijft?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Neen.

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 21:52
Integreren met apache is zeker niet moeilijk, ik heb het zelf ook gedaan en het resultaat mag er zijn. Als je het echt voor productiedoeleinden gaat gebruiken is het eigenlijk zelfs een must, want Apache is *veel* sneller met statische files zoals plaatjes. Google maar es op mod_jk2 (of mod_jk, maar jk2 is beter en de enige optie imho als je apache2 gebruikt) :)

Verwijderd

Topicstarter
MisterData schreef op 11 juni 2004 @ 19:36:
Integreren met apache is zeker niet moeilijk, ik heb het zelf ook gedaan en het resultaat mag er zijn. Als je het echt voor productiedoeleinden gaat gebruiken is het eigenlijk zelfs een must, want Apache is *veel* sneller met statische files zoals plaatjes. Google maar es op mod_jk2 (of mod_jk, maar jk2 is beter en de enige optie imho als je apache2 gebruikt) :)
Ik had er al wat tutorials op nageslagen om Apache en Tomcat te integreren (idd met jk2), maar deze leken me op het eerste zicht niet simpel (ook al omdat ik er wat negatieve reacties over gehoord had dat het niet helemaal lukte).
Het is eigenlijk alleen maar de bedoeling dat ik mijn eindwerk (dat hier lokaal draait) kan tonen vanaf een pc op school, dus niet voor productiedoeleinden bedoeld. Ik heb Apache 2.0 wel draaien en kan het dus ook eventueel ook zo oplossen. Heb je geen goede tutorial die die integratie behandelt? :)