Toon posts:

Geen afbeelding op sommige sites

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisterenavond krijg ik bij o.a. de volgende websites VanLeest.nl, Launch.com en UBL.com niet de volledige homepages en sommige pagina's vertonen geen afbeeldingen,animaties. Buitenste frames worden wel vertoond.

Ik dacht eerst dat het lag aan het feit dat er iets was met macromedia-of flashplug-ins,maar op andere sites (planet.nl, filmswebsites, sites met veel animatie zoals heavy.com)heb ik geen problemen.

Ik heb niets veranderd aan cookies,niets geïnstalleerd. Van het ene op het andere moment doen bepaalde sites het niet.
Ook een e-mail van Van Leest wordt niet goed afgebeeld.

Wat is het probleem?
Wat kan ik er aan doen?

Windows XP
Pentium 3
600 Mhz processor
Internet Explorer 6 inclusief de laatste updates (SP1,etc)
Norton Antivirus (reeds laten controleren op virussen,niets gevonden)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En welke Provider heb je...

En volgens mij is dit eerst iets voor Internet En telefonie... Of WOS... twijfeltje dit :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vorkie op 11-06-2004 18:38 ]

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:51

UTM

Probeer de sites eens met mozilla FireFox te bezoeken. Wanneer je de plaatjes nu wel krijgt ligt het dus aan IE (of iets dat aan IE vast zit) en anders weet je dat het _niet_ aan IE ligt en kun je het probleem ergens anders gaan zoeken :)

Even een aanvulling op WimB: Probeer ook even Spybot naast Adaware. 2 vinden er meer dan 1 ;)

[ Voor 32% gewijzigd door UTM op 11-06-2004 18:41 ]

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Controleer je PC eens op spyware met Ad-aware

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

browser probleem is geen webdesign, W&G --> SA dus

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op 11 juni 2004 @ 18:37:
En welke Provider heb je...

En volgens mij is dit eerst iets voor Internet En telefonie... Of WOS... twijfeltje dit :)
Mijn provider is Planet en ik heb een adsl-verbinding.

Verwijderd

Topicstarter
WimB schreef op 11 juni 2004 @ 18:39:
Controleer je PC eens op spyware met Ad-aware
Zal het eens uitproberen. Kijken wat het effect is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 22:28:
[...]

Zal het eens uitproberen. Kijken wat het effect is.
Hm,probleem blijft,ik zal Spybot eens proberen.
Ad-aware heeft trouwens wel 2 binnendringers gevonden.

Verwijderd

Heb je Download Accelerator draaien (of geinstalleerd)? Die geeft ook vaak dit soort problemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 23:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 23:01:
Heb je Download Accelerator draaien (of geinstalleerd)? Die geeft ook vaak dit soort problemen.
Nee, ik heb geen DAP.

Met mijn huidige instellingen en programma's heb ik dit probleem nooit gehad.
Het is echt gisteren komen "aanwaaien" en zorgt voor veel irritatie.
Ik vind het ook vreemd dat sommige websites wel flashvertoningen laat zien en bepaalde sites weer niet.

Zie skmbeat.tripod.com voor afbeeldingen van de websiteproblemen die ik heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 00:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
w03f schreef op 11 juni 2004 @ 18:39:

Even een aanvulling op WimB: Probeer ook even Spybot naast Adaware. 2 vinden er meer dan 1 ;)
Geprobeerd,Spybot vindt zelfs meer dan Adaware,problems gefixed,maar ik blijf dezelfde problemen houden.

Zie skmbeat.tripod.com voor Printscreens van mijn browserprobleem.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je niet toevallig die host ingesteld als adserver; of reageert je adblocker wellicht op het woord banners na een update van Norton ofzo? Zie je dit plaatje wel:

Afbeeldingslocatie: http://217.148.171.144/banners/vanLeest/musicmail/mm64/saturday_products.gif :?
en deze?Afbeeldingslocatie: http://redirect.spider007.net/?id=212 :?

[ Voor 11% gewijzigd door Spider.007 op 12-06-2004 08:18 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36

SkyStreaker

Move on up!

Volgens mij is het wat bijna iedereen wel heeft na het installeren van IE 6.0 Sp1 met alle hotfixjes en updates. Sommige plaatjes moet je oproepen met 'afbeelding weergeven' onder het rechtermuisknop menu. Zwaar irritant.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Probeer anders eens Mozilla Firefox, die kan je gewoon unzippen en runnen.

Verwijderd

Topicstarter
WimB schreef op 12 juni 2004 @ 09:29:
Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Probeer anders eens Mozilla Firefox, die kan je gewoon unzippen en runnen.
Heb het gerund, ben naar Van Leest.nl gegaan en precies dezelfde fouten.

Verwijderd

Topicstarter
tranztaz schreef op 12 juni 2004 @ 08:24:
Volgens mij is het wat bijna iedereen wel heeft na het installeren van IE 6.0 Sp1 met alle hotfixjes en updates. Sommige plaatjes moet je oproepen met 'afbeelding weergeven' onder het rechtermuisknop menu. Zwaar irritant.
Ik heb het ook geïnstalleerd,maar heb daar tot nu toe geen problemen mee gehad. Weleens met een hotfix voor Outlook Express. Na het installeren duurde het dan een minuut voordat Outlook Express geopend werd.

Ik heb nu al verscheidene hotfixjes verwijderd,maar leidde niet tot het gewenste resultaat.
Sommige kan ik niet verwijderen,omdat er geen knop komt met verwijderen.

Weet iemand misschien welke handelingen ik moet verrichten om Internet Explorer te repareren?
Ik weet dat je bij Win 98 Se zo'n knop had, waardoor IE zichzelf repareerde.

Systeemherstel naar de dag voordat dit probleem zich voordeed werkt ook niet,blijf met het probleem zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 12 juni 2004 @ 08:17:
Heb je niet toevallig die host ingesteld als adserver; of reageert je adblocker wellicht op het woord banners na een update van Norton ofzo? Zie je dit plaatje wel:

[afbeelding] :?
en deze?[afbeelding] :?
Nee, ik zie dus geen afbeeldingen,alleen 2 x :?

Het gekke is dat een vergelijkbare site als FRS.nl het wel doet. Alle afbeeldingen zijn te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 14:21 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 14:16:
[...]

Nee, ik zie dus geen afbeeldingen,alleen 2 x :?

Het gekke is dat een vergelijkbare site als FRS.nl het wel doet. Alle afbeeldingen zijn te zien.
En deze:

Afbeeldingslocatie: http://spider007.net/tmp/saturday_products.gif :?

Als je bovenstaande wel ziet zal het door je bannerblocker komen. Zie je die niet is er wat anders raars aan de hand :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 12 juni 2004 @ 14:25:
[...]

En deze:

[afbeelding] :?

Als je bovenstaande wel ziet zal het door je bannerblocker komen. Zie je die niet is er wat anders raars aan de hand :)
Ik zie het wel!!

Saturday Special van Guns& Roses, greatest hits,etc. De prijs springt in het rood.

Waar zit die bannerblokker? Ergens in Norton?
Hoe stel ik het zo in dat ik geen last meer heb van mijn weergaveprobleem?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al iets meer aan het lezen in Norton help en ik lees dit:

Ad Blocking helps avoid these problems. When Ad Blocking is active, Norton Internet Security transparently removes:

Ad banners
Pop-up and pop-under ads
Macromedia Flash-based ads

en deze laatste block zal er voor zorgen dat ik die op Macromedia-gebaseerde ads niet zie.

Ff uitvogelen hoe ik die functie uitschakel.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

offtopic:
Zou je in het vervolg gebruik kunnen maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifeditbutton? Het telkens onderelkaar plaatsen van berichten wordt op GoT gezien als 'kicken' van je topic. Dit zien we liever niet. Gebruik daarom de editbutton als je wat toe wilt voegen binnen 24 uur na je laatste post.

---

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Heb je niet toevallig een Firewall die iets blokkeert :?

Verder zou het kunnen dat door al die SpyWare je IE is beschadigd maar dat verklaart je Firefox probleem weer niet..... vaag |:(

/EDIT: AD Blokker is gewoon in je NIS als een Optie helemaal Links onderaan een Sub-Menu als ik het me goed herriner, in NIS 2002 in ieder geval wel ;)

[ Voor 31% gewijzigd door nero355 op 12-06-2004 14:50 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 12 juni 2004 @ 14:48:
Heb je niet toevallig een Firewall die iets blokkeert :?
Yep, het is NIS. Als ik het uitschakel dan kan ik alles zien op Van Leest.nl!
/EDIT: AD Blokker is gewoon in je NIS als een Optie helemaal Links onderaan een Sub-Menu als ik het me goed herriner, in NIS 2002 in ieder geval wel ;)
Inmiddels gezien en Ad Blocking op OFF gezet.

Alles doet weer wat ie moet doen!!!

Ook launch.com en ubl.com vertonen hetgene ik zou moeten zien.

Mensen,bedankt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 15:34 ]

Pagina: 1