[Packard Hell] Audiokey

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
oke, vaag verhaal om mee te beginnen, de tv van me ma was kapot, terug gebracht naar de winkel 6 weken later was tie klaar, maken we net de doos open zit de tv er in (nog steeds kapot natuurlijk:P) maar er zat ook een MP3 speler in van een andere klant boeiend, niet melden natuurlijk, maar probleem: IK HEB GEEN SOFTWARE! wie kan me ff helpen?:P

tis Packerd Hell AudioKey 128 mb meer weet ik er ook niet van, alvast bedankt ;)

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
Ik zou hem wel gewoon terug brengen.. Ik bedoel, hij is toch niet van jou?
[/schijnheilig mode]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Noob-Saibot
ja daaag, ben wel gek zeker? :P gratis mp3 speler krijg je ook nie iedere dag :P

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 09:58

TwoR

Gekleurde stippen

Dat noemen ze ook wel diefstal!!

Gewoon terug brengen en daarbij is het Packard Bell. En ik denk niet dat iemand hier zo gek is jou software te geven.

Trouwens wat ga je nu met je TV doen weer ermee terug omdat ie het niet doet? :r

Sorry maar ik walg van dit soort mensen. Als je zelfs over dit nie meer eerlijk kan zijn dan dondert de hele maatschappij zeker wel in elkaar.

[ Voor 49% gewijzigd door TwoR op 11-06-2004 16:20 ]

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zowiezo kan je die software zonder probleem zo zelf vinden. Daarnaast denk ik dat GoT absoluut niet voor dit soort dingen bedoelt is. Als je een mp3 speler wil, ga je er maar lekker 1 kopen...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Noob-Saibot schreef op 11 juni 2004 @ 16:16:
ja daaag, ben wel gek zeker? :P gratis mp3 speler krijg je ook nie iedere dag :P
nee, dat krijg je niet iedere dag.. en jij ook niet, want je hebt hem niet gehad!
Terugbrengen dat ding, owja het is trouwens altijd nog Packard Bell!!! Je verdient het apparaat niet eens.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Noob-Saibot
mensen, wat heb je er aan :? gratis is toch gratis dan ga je toch niet moeilijk lopen doen? :P als het mijn mp3 speler was geweest en hij was bij iemand anders terecht gekomen had ik em ook nooit meer terug gezien ;)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09
Breng terug joh, zielepiet.

De maatschappij, dat ben jij.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09
Noob-Saibot schreef op 11 juni 2004 @ 16:20:
mensen, wat heb je er aan :? gratis is toch gratis dan ga je toch niet moeilijk lopen doen? :P als het mijn mp3 speler was geweest en hij was bij iemand anders terecht gekomen had ik em ook nooit meer terug gezien ;)
Als we allemaal jouw mentaliteit hebben wel ja.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 15:37

Just_I

What did you just say?

Niet als iedereen zo redeneerd zoals jij doet.
De maatschapij, dat ben jij !!
Gewoon terug brengen dat ding dus

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
en dicht,

check zo je mail voor verdere uitleg.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.