Toon posts:

Moet kiezen tussen 2 kaarten.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aight,

Ik krijg binnenkort een nieuwe pc

P4 - 2.80GHz
512DDR Ram

Nu moet ik alleen nog een Goeie videokaart hebben.
Aantal vraagjes:

1. Welke kaart raden jullie het meest aan, De Sapphire Atlantis ATI Radeon 9800 Pro, Of the Sapphire ATI Radeon 9800XT ?
2. Hoe goed zullen komende games zoals o.a, Half-life2, Splinter cell 3, Doom 3 etc lopen?
3. Hoe lang zou het met die kaart ongeveer duren voordat ik weer een nieuwe moet kopen?(IVM Met hoog-eisende systeem specs :))

Right, Hopelijk kunnen jullie mij helpen hier..

Ninjer

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik denk dat de Pro de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft en het prestatieverschil met een XT is niet zo groot...

Over hoe lang dat hij zal meegaan? Dat kan ik echt niet inschatten.. ben ik nogal slecht in :P

• bat266
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-05 08:03
Btw het is mogelijk om een pro te modden naar xt :Y) werkt alleen niet altijd :X maar pijs/kwallie is beter bij pro iig

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

Verwijderd

Ik zou gewoon voor de Pro gaan, gezien de prijs/kwaliteitsverhouding, zoals amour021 ook al aangeeft.

De nieuwe spellen zullen op deze kaart prima lopen, het kan zijn dat je dan niet op 1600x1200 met alle opties moet draaien, maar draaien doen ze echt wel. Ook met een goed speelbare framerate en een goed uitziend beeld.

Hoe lang een kaart meegaat is altijd relatief. Ik ben zelf niet zo'n kritische gamer en doe het met een Geforce FX5200. Ook de nieuwe spellen zullen daar wel op lopen, maar dan zonder de volledige grafische kracht.

Als je niet altijd het 'baste van het baste' wilt, gaat je kaart echt wel 3 jaar mee.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie guys :) Met een resolutie van 1024x786 en een fps boven de 50 ben ik meer dan tevreden! Bedankt voor jullie Opinies! :D

Wordt voor mij dus een Pro :)

Nog eens, Bedankt! _/-\o_

edit-

http://www1.alternate.nl/html/nodes_info/j9gs21.html

Deze dus hé ? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 21:28 ]

Verwijderd

Mooi dat je er al uit bent. Voortaan even wat reviews/benches bekijken, je portomonee opmeten etc. Wat betreft je vragen 2+3 is daar weinig zinnigs over te zeggen en blijft het koffiedik kijken icm persoonlijke voorkeur (de een vindt het prima om AA/AF een tandje lager te zetten, de ander wil stug op 1600x1200 highest settings spelen...
Daarnaast: we hebben een heel eigen subforum voor videokaarten: Videoplanken & Beeldkanonnen alwaar je ook in de faq de "welke videokaart" alinea zult tegen komen. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.