2 Fouten tijdens plaatsen reactie

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Fout 1 (denk ik)
Ik zit momenteel bij mijn vriendin en wilde wel een reactie plaatsen. Dus ik klik op reargeer maar vinkte "Inloggen met cookie" uit omdat ik alleen de reactie wilde plaatsen en meer niet, ik wilde mezelf dus niet inloggen. Hij gaf dan echter de melding; "Sorry maar dit password klopt niet".

Fout 2 (denk ik)
Dus na bovenstaande melding denk ik, verrek ik weet mijn wachtwoord toch nog wel? Mjah ikke doe wel mijn wachtwoord laten mailen. Dit ging goed en ik klikte op de link (vanuit chello webmail hehe) die in dat geautomatiseerde mailtje stond (dit mailtje had overigens femme@tweakers.net als afzender?). Klik je op die link dan kom je op de pagina "My.Tweakers.net / Profiel wijzigen" uit die vertelt je vervolgens; "Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden."

Kortom, dat 2e ding is volgens mij een echte fout, maar dat 1e ding, doe ik iets fout ofzo?

Anyway, sys specs; standaard IE installatie op XP home, niets geblokked enzo

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Als je nu eerst eens je FP-username zou vermelden...

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
ehmz, idem aan mijn got username; xces
de reactie die het betrof was bij google servercount.

• 4AMD
  • Laatst online: 01-01-2022
gvdh81 schreef op 10 juni 2004 @ 20:06:
Ik zit momenteel bij mijn vriendin en wilde wel een reactie plaatsen. Dus ik klik op reargeer maar vinkte "Inloggen met cookie" uit omdat ik alleen de reactie wilde plaatsen en meer niet, ik wilde mezelf dus niet inloggen. Hij gaf dan echter de melding; "Sorry maar dit password klopt niet".
Het lijkt erop dat een oude bug weer terug is gekomen?! :?
Als dat klopt zou je wel moeten kunnen posten als je inlogt met koekje (en daarna eventueel direct weer uitlogt). Werkt dat wel?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Zoefff

❤ 

De eerste fout heb ik inderdaad ook eens gehad, dus het zal niet aan Xces liggen. Ben destijds alleen vergeten om er een topic over te openen :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
@edskes, correct, toen ik het cookie aanvinkte kon ik wel posten. Zo te zien aan de oude posts (uit 2002) was het opgelost maar het is dus weer teruggekomen ;)

• Steve
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

gvdh81 schreef op 11 juni 2004 @ 08:42:
ehmz, idem aan mijn got username; xces
Ok, mooi dat ze overeenkomen, maar vermeld het er volgende keer a.j.b. bij. Ik zag nl. niet meteen overeenkomsten tussen de gegevens van xces op de FP en Xces hier.

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
ah hehe ok;)

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..