[bug] Password incorrect bij reageren, niet bij inloggen

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mjah, vage topictitel, maar ik wilde dus net een reactie plaatsen op de FP, ik was niet ingelogd (ik zit in een computerzaal met veel studenten, dus dat doe ik liever niet) en ik denk: ik voer ff username en password in en ik zet inloggen met cookie uit. Dat werkt dus niet, want ik krijg de foutmelding dat mijn password niet goed is "ga terug naar de vorige pagina en bedenk wat beters"...

Ik denk: Huh? Hoe kan dat nou? Dat PW is al jaren hetzelfde :?

Ook opnieuw proberen lukte niet, steeds kreeg ik de melding dat ik iets anders moest verzinnen. Ik weet zeker dat dingen als caps aan enzo niet het geval waren, ik tikte het 100% zeker goed in.

Vervolgens ctrl+c ik het hele bericht en log op de FP in _met_ cookie, ineens klopt het PW _wel_. Hoe kan dat nou?

Bericht is inmiddels gepost, maar je moet toch met username/password combi kunnen reageren op de FP?

Ze draaien hier winXP + IE6.0 trouwens, mocht dat van belang zijn.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Dat heb ik ook een keer gehad, zowel in Mozilla als in IE onder Windows en in Netscape onder Linux. Je moet inloggen met cookie, anders werkt het niet, al zou dat wel horen te werken. Het probleem lijkt me dus niet browser of OS afhankelijk, maar algemeen, al had ik het al een tijd geleden gehad en heb ik hier nog niet eerder een topic over gezien.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
*schop*

Zou opzich best prettig zijn als iemand hier iets mee ging doen :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Jah, dat zou idd. wel leuk zijn :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

OK, bij deze ook mijn klacht (kzag net dat mijn andere topic gesloten was omdat deze er eerder was ;) )

Maar speelt al een tijdje...

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

dito, werd net op twee pc's eruit gekickt.
had me emailadres net veranderd.

pasword laten remailen maar komt niet aan, terwijl testmailtjes wel aan komen.
denk dat dus ergens de fout zit bij de gallery.

/edit hmm.. Ontwenningsverschijnselen (Tweakotine bibbers) zijn over, na paar keer proberen van de verschillende mogelijkheden kreeg ik opeens het bekende 'nou nou, stoute jongen, niet meer je paswoord vergeten, mailtje van ene Femme ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

/edit humor, ging hier dus ook niet goed, bleef even hangen en meteen een dubbelpost

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Pagina: 1