Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

T610 gebruiken als Bluetooth headset voor pc ?

Pagina: 1
Acties:

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 15:15
Is het ook mogelijk om de T610 te gebruiken als BT headset. Voor bijvoorbeeld het gebruik van het bellen met skype. Lijkt me wel relaxed om gewoon telefoon aan je oor te hebben en toch te bellen via internet :)

• enzoronald
heel klein schopje :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wou ook zoiets met mijn v525 doen maar heb niks voor lekaar gekregen :/

Ding heeft een soort ingebouwde handsfree speaker en dat is toch best relax om als mic+speaker te gebruiken, maar helaas.......

Dan maar met mijn WebCam die een heel erg duure USB Mic is sinds ik hem amper als WebCam gebruik :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:16
Je kunt wel een bluetooth headset op je pc gebruiken. Als je een SE bluetooth headset hebt die je voor de telefoon gebruikt dan kun je deze ook gewoon als headset op de pc gebruiken, maar da's vast niet wat je bedoelt? :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Denk niet dat het kan. Je pc ondersteunt wel het benodigde audiogateway-profiel, maar de T610 heeft niet het benodigde headset-profiel om een ander apparaat van zijn speaker en mic gebruik te laten maken. Zoals hierboven al gezegd is een BT headset misschien een idee.

• enzoronald
Ja, BT headset komt ook binnenkort :) Dacht misschien dat het toch mogelijk was om toch het 'echte' telefoon gevoel te krijgen :)
Pagina: 1