Toon posts:

Temperatuur enorm hoog :S

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
k kreeg net de melding (uurtje terug) dat mn cpu temperature 80,5 graden celcius was. Dus ik heb de kast opengemaakt maar alle ventilatoren doen het. Ik heb ff pc probe gedownload voor asus moederborden (die heb ik natuurlijk ) en die geeft in windows 55 graden celcius aan.... maar zodra ik ga gamen loopt ie weer op naar 79 graden celcius...

Wat kan ik hier aan doen??? Het programma zegt trouwens ook dat de chassis fan en de power fan niet draaien. Hoe krijg ik die aan de praat???

[Specs]
Windows XP
Asus moederbord
Intel Pentium 4 2,6 GHz
Geforce 4 Titanium
512 mb ram
Soundblaster live value

Verwijderd

Topicstarter
Tenminste.... ik denk dat ik een chassis en een power fan heb. Er zitten namelijk 3 fans in mn computer. Eentje voor mn processor (staat een intel stickertje op), 1tje achter mn voeding en 1tje achter op mn pc (ik denk achter mn videokaart).

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Doe je kast open, kijk naar je cpu fan, draaidt die nog? Komt er warme/hete lucht af?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
en laat je kast niet open; airflow is dan 0.0 waardoor andere delen van je systeem waar niet direct een fan op zit (hdd's, mainboard) enorm opwarmen en dit niet zo makkelijk kwijtkunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door HunterPro op 09-06-2004 14:13 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat kan ik hier aan doen???
De FAQ van dit subforum is hier duidelijk over :) Doe er je voordeel mee.

Hoe warm mag mijn CPU worden?

Het doornemen van de subforum-FAQ is een vereiste eer je een topic opent. Zie ook de "Let op" tekst bovenaan in [New Topic] van dit subforum :)

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 09-06-2004 14:14 ]

Dit topic is gesloten.