[DOC] Pifast & 3DMark contests offline..

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Helaas moeten we melden dat de Ministry site vanaf heden offline is.

Dit alles is het gevolg van een slechte samenwerking. Fewture wilde eruit stappen omdat die niet meer met Thorry overweg kon om diverse redenen. Op dat moment gaf YoupY aan liever niet met Thorry samen verder te gaan, maar met Fewture. En dus werd Thor gevraagd om op te stappen.

Iedereen weet hoeveel werk Thorry in de site had gestopt. Dus werd er besloten tussen Fewture en YoupY om hem te compenseren voor al het werk door hem een A64 moederbord kado te doen.

Aangezien Thorry ten alle tijden de pifast site onder controle hield door Fewture en YoupY structureel geen acces te geven tot de files moest de site overgedragen worden. Thorry weigerde dit tenzij Ministry een jaar-abbonement afsloot voor een x bedrag plus nog de 150 euro (ipv een mobo) compensatie.

Ministry is er altijd voor de users geweest. We waren best bereid om daar geld aan uit te geven, maar onszelf ophangen aan een contract voor een site die net begonnen is kunnen we niet doen. Het is een hobby voor ons en er zijn grenzen.

Uiteraard heeft elk verhaal twee kanten. Voor Thorry is dit natuurlijk ook niet leuk. We willen echter wel benadrukken dat er glasheldere afspraken waren gemaakt irl over wie de eigenaren van Ministry waren (en dus pifast). Thorry legt dit naast zich neer en laat ruim 1100 users in de stront zakken door de site niet over te dragen en van de server te deleten.

We hebben de database in ons bezit en daarmee ook alle belangrijke gegevens. Ministry gaat snel weer online met een nieuw forum, maar voorlopig zonder pifast en 3dmark. De hele code moet overnieuw geschreven worden en de kennis die Thorry heeft van php is op dit moment niet aanwezig binnen de huidige crew. Uiteraard mag dat geen obstakel zijn en maken we gewoon een splinternieuwe site. Uit respect naar Thorry met een andere interface en nieuwe features.

En zo eindigt een site opgestart door NoStra, Momania en Fewture voor de users van GoT in een en al ellende. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk recht te zetten omdat we dit in onze ogen verplicht zijn aan alle users die zo fanatiek meegedaan hebben aan pifast en 3dmark. Dat is meteen ook de enige reden dat we hiermee verder gaan.

YoupY, Fewture, The Doctor

[ Voor 9% gewijzigd door momania op 10-06-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Jammer... veel sterke iig met het maken van een nieuwe site.
Is het misschien een idee om op got een request voor programmers voor de site neer te zetten?
Helaas kan ik zelf geen php anders had ik graag mee geholpen.
Enig idee wanneer de site weer online komt?

Gelukkig zijn de submits niet verloren gegaan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mister I op 09-06-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Ik ken nog wel een zeker persoon die het waarschijnlijk niet erg vind om jullie te helpen, als jullie meer willen weten moeten jullie me maar ff toevoegen op msn of icq

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00
iedereen 3 euro inleggen en het is voorelkaar

geen leuke manier maar 3 euro kan ik wel missen.. /beetje jammer dat meneer YoupY het zo wil spelen, beetje vervelend tegenover de users

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Wel jammer dat het zo moest lopen. Maar idd die kosten die er aan zaten zijn gewoon te hoog. Ik ben alleen in het begin bezig geweest met pifast en wat 3dmark. Heb wel iets gezien dat de site uitgebrijd was maar verder niet veel aand8t aan besteed. Maar wel jammer vooral voor de mensen die er wel actief in bezig waren.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op 09 juni 2004 @ 13:58:
Jammer... veel sterke iig met het maken van een nieuwe site.
Is het misschien een idee om op got een request voor programmers voor de site neer te zetten?
Helaas kan ik zelf geen php anders had ik graag mee geholpen.
Enig idee wanneer de site weer online komt?

Gelukkig zijn de submits niet verloren gegaan :)
In principe hebben we nu niks meer. Geen host, geen site. Wel een forum dat er zeer gelikt uitziet, maar dat is nu wat bijzaak geworden. Het design zal allemaal hetzelfde blijven. PiFast komt natuurlijk zo snel mogelijk online. Het blijft alleen wel hobby en dus zal het niet morgen zijn.
ThaKiller schreef op 09 juni 2004 @ 14:02:
Ik ken nog wel een zeker persoon die het waarschijnlijk niet erg vind om jullie te helpen, als jullie meer willen weten moeten jullie me maar ff toevoegen op msn of icq
Ja..we hebben al eens eerder iemand gevraagd om php voor ons te schrijven. Was achteraf niet zo'n succes geloof ik..

Maar goed, hulp is nooit weg. We hebben er nu van geleerd, dus dit gebeurd niet nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

nofi, maar wel beetje zwak van thorry om de site niet over te dragen aan jullie, vind ik nou niet echt een tweakspirit, bedoel krijg je een board twv. 150 euro is het nog neit goed :|
iig ga ik als de site weer online is fanatiek beginnen met scores indienen :P en als jullie hulp nodig hebben mail maar ofzo. (k zou niet weten waarvoor maar ben altijd bereid te helpen).

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 11-09 12:12
tja mn vriend heeft de site in mn sig gemaakt dus ik hoor het wel

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
418O2 schreef op 09 juni 2004 @ 14:20:

geen leuke manier maar 3 euro kan ik wel missen.. /beetje jammer dat meneer YoupY het zo wil spelen, beetje vervelend tegenover de users
Volgens mij heb jij het verhaal niet goed gelezen, of je hebt een verkeerde nick getypt ;) (Ik denk dat je het over Thor hebt en niet over Youp)

Jammer jongens dat het zo heeft moeten lopen, maar laten we vooral lekker doorgaan met retesnelle PiFast tijden weg te zetten en lekker te OC'en.
Zeker met dit hete weer is het leuk, want dan lopen de gemoederen heet op (Van de CPU's dan eej ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door Stinger666 op 09-06-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op 09 juni 2004 @ 14:20:

Je bedoelt Thorry neem ik aan?

Kijk..Thor heeft opzich wel een punt. Hij heeft het gemaakt en dus is het van hem. Aan de andere kant is het voor een online community en dus is het niet relevant wie het gemaakt heeft.

Alleen onder Thorry z'n voorwaarden konden we de site terug krijgen. En dat hadden we serieus ook nog gedaan als die voorwaarden nog te accepteren waren. Maar dat was dus niet zo en dus hebben we gezegt: Thor, hou de site maar, we beginnen wel overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Maar blijft het wel dezelfde url? Of geeft hij ook de site zelf niet weg?
Zie dat jullie die ook niet meer hebben :'(

Maar jullie hadden de database toch nog?
Ik zal eens wat rond kijken of er nog wat geregeld kan worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Mister I op 09-06-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op 09 juni 2004 @ 14:33:
Maar blijft het wel dezelfde url? Of geeft hij ook de site zelf niet weg?
Zie dat jullie die ook niet meer hebben :'(

Maar jullie hadden de database toch nog?
Ik zal eens wat rond kijken of er nog wat geregeld kan worden.
Ik heb de domeinen. Die heeft hij dan wel overgedragen, waar ik hem zeer dankbaar voor ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik bedoel thorry ja, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:35:
[...]

Ik heb de domeinen. Die heeft hij dan wel overgedragen, waar ik hem zeer dankbaar voor ben.
Sorry ik ben een beetje n00b met dit soort gedoe, maar heb je alle scores e.d. dus nog wel? Je hebt de domeinen (Is toch de plaats waar alle data staat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Dat is niet leuk om te horen :(
Dit gebeurt de laatste tijd wel meer (Xtremesystems).

Heeft iemand nog een back-up van de database.
Misschien dat we dat kunnen samenvoegen @ www.voidyourwarranty.nl mits jullie dat wat lijkt .... natuurlijk

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
sorry hoor, respect voor thorry? Zoals er in de tekst staat, laat hij idd 1100 mensen in de stront zakken alleen maar omdat ie een smak geld wilt. Lekker kinderachtig, of het nou zakelijk bedoelt is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thor heeft nu dus ook de domeinen gekaapt.. Wat een lamer zeg. Heb al mn passwords gewijzigt behalve die dus omdat ik op mn werk het niet kan wijzigen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Met alle respect voor de gevoelens van de mensen die aan de challenges meegedaan/gewerkt hebben, maar ik zou toch willen vragen om het een beetje beschaafd te houden hier in dit topic :)

Enige meningsverschillen en problemen e.d. kunnen prima via icq/msn/mail besproken worden, dat hoeft niet hier ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Jammer om te horen allemaal :'( , maar misschien ken ik ergens mee helpen, namelijk met de hosting van een eventuele nieuwe site van jullie. Als ik het goed speel zelfs gratis, maar daar ga ik eerst ff navraag over doen. Maar degene die ik daarvoor moet hebben is momenteel niet bereikbaar. Ik kom er nogwel op terug :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Fuckk, dit vin ik echt lame van thorry :X
sorry maar dit vind ik echt een regelrechte naaistreek, hij legt alle afspraken naast zich neer en laat jullie en ons hiermee zitten.
Het Wás echt een zeer cool project dat eigenlijk nog erg goed gelukt is ook, maar door zoiets wordt al het werk dat er van de makers én de gebruikers inzit helemaal vern**kt.
Gelukkig is de dbase bewaard gebleven en kunnen jullie een restart maken, maar of het weer zo goed kan lopen als eerst dat betwijfel ik.
En we waren nog wel zo goed op weg om the sh*T out of hexus te beaten! :( :( :'(

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:48:
Thor heeft nu dus ook de domeinen gekaapt.. Wat een lamer zeg. Heb al mn passwords gewijzigt behalve die dus omdat ik op mn werk het niet kan wijzigen. :(
Het begint wel een erg kinderachtig niveau aan te nemen zeg .....
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Hoeveel dataverkeer genereerde de site eigenlijk per maand, want misschien kan ik nog wat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op 09 juni 2004 @ 14:56:
Hoeveel dataverkeer genereerde de site eigenlijk per maand, want misschien kan ik nog wat regelen.
Mja..zonder domeinen...goddamn.. Waarom nou..

Site genereerd bijna niks.. 200 views per dag

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:59:
[...]

Mja..zonder domeinen...goddamn.. Waarom nou..

Site genereerd bijna niks.. 200 views per dag
contest.mpsoft.nl ;)
Mail maar als je interesse hebt @ infoATmpsoft.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Mister I op 09-06-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op 09 juni 2004 @ 15:14:
[...]

contest.mpsoft.nl ;)
Mail maar als je interesse hebt
Ik ga er vanavond wel ff voor zitten.. Ben nu op mn werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:15:
[...]

Ik ga er vanavond wel ff voor zitten.. Ben nu op mn werk..
Ok, sterkte komende tijd :)

Ik heb 5 gb in totaal dataverkeer per maand max wat ik mag genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

SmokeyTheBandit schreef op 09 juni 2004 @ 14:39:
Dat is niet leuk om te horen :(
Dit gebeurt de laatste tijd wel meer (Xtremesystems).

Heeft iemand nog een back-up van de database.
Misschien dat we dat kunnen samenvoegen @ www.voidyourwarranty.nl mits jullie dat wat lijkt .... natuurlijk
Niet dat ik een zeg in dit alles heb, maar dat lijkt me wel een gaaf plan zeg :9

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit zuigt :(

Ik wil best meehelpen dat de site weer de lucht in komt!

http://contest.voidyourwarranty.nl ofzo kan ik wel regelen...

Laat me maar wat weten @ razorbladeATvoidyourwarranty.nl

Sterkte :'( !

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Zo te zien komt het met hosting wel dik in orde. Nu alleen nog mensen die wat met PHP kunnen en de site is binnen no-time weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

sapphire schreef op 09 juni 2004 @ 15:24:
[...]

Niet dat ik een zeg in dit alles heb, maar dat lijkt me wel een gaaf plan zeg :9
Kunnen we de site combineren met guides en de scores die er dan uit rollen is misschien helemaal zo gek nog niet toch ....... 1 site waar alles op staat ;) :D
Maarja daar moeten we misschien ff in overleg verder over praten met nog meer crew members en jullie :)

We OCen al geruime tijd met/tegen ;) elkaar dus samen moet er wat wat leuks uit kunnen rollen lijkt mij ;) :)

[ Voor 12% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 09-06-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Ik ben eventueel ook bereid om het een en ander op mijn dr-q.net te hosten, mijn site is voorlopig nog wel down dus kan die ruimte mooi benut worden

(10 gb limiet aan traffic max, ik kan jullie een subdomein + 125 mb webspace en iets van 5 gb limiet aanbieden...voor nop that is....)

[ Voor 51% gewijzigd door Dr.Q op 09-06-2004 15:45 . Reden: extra info ]

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Dat aanbod van Martijn lijkt me ook wel wat. Weet niet wat jullie traffic limit is per maand, maar het klinkt goed. (mijn aanbod blijft staan trouwens). Dat klinkt wel leuk, zoiets van we hebben dit moederboard getest en de scores door de tweakers zijn met dit bord behaald:
en dan wat pifast scores. Zo kan je leuk combineren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd jammer als een leuk onderdeel van DOC om zo'n reden moet verdwijen. Natuurlijk heeft dit verhaal 2 kanten en horen we nu maar één kant van het verhaal. Maar hoe dan ook het is zonde dat zoiets weer verloren moet gaan op zo'n lullige manier.

Veel succes met het wederop bouw :) hopelijk komt het nog goed tussen de heren, of in ieder geval nog enige samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Is het deze Thorry? Laten we ook eens zijn reactie afwachten.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ja dat is volgens mij idd die Thorry, zie z'n sig, zegt al genoeg neem ik aan.

Maar jullie zijn dus alleen de website (en maybe het domein) kwijt of nog meer dingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een verhaal heeft natuurlijk altijd 2 kanten en ik zou die van Thorry ook wel eens willen horen, want het is natuurlijk niet echt fatsoenlijk om iemand te bashen als je maar 1 kant van het verhaal leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
AtleX schreef op 09 juni 2004 @ 15:54:
Is het deze Thorry? Laten we ook eens zijn reactie afwachten.
Ja het is die Thorry, maarja ik heb zijn kant van het verhaal niet gehoord. Dus ga geen mening erover geven.

Maar ik vind het idd niet echt leuk dat dat hele MofOC nu de lucht uit is, hopelijk is het snel weer online.

Enne dat plan om het bij VYW te gooien klinkt helemaal niet verkeerd.
Succes Ermee! :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel 500mb webspace met ene fair use policy en de URL: toffe-ellende.nl
Ik heb hem bijna leeg staan dus als er echt noodzaak is, dan kunnen jullie een gil geven ;)

Ik vind het ook niet zo lief van Thorry, maar ik wist al dat hij nogal eerzuchtig is/was met toegang hebben tot bepaalde dingen :) ! Hij wil graag alleen de baas zijn etc. dus dat merken we wel weer. Ik keek er graag rond en vond het een leuk initiatief.
Jammer, dat het nu zo moet lopen, maar dan zie je wel weer dat er altijd weer wat rotte appels tussen zitten die ermeer uit willen halen :X . Vond het al aardig van jullie dat jullie hem een A64 mobo cadeau wilde doen.

Maar ik zou graag het verhaal van Thorry ook horen/lezen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Q
  • Laatst online: 08-07-2020
Dit doet me trouwens denken aan dat geikel met extreme systems...
Gelukkig worden er meerdere oplossingen aangeboden :)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03
erg jammer jongens maar iets zegt met dat het helemaal goedkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Wat de domeinen betreft staan we er als volgt voor:
Domain name: mofoc.net

Registrant Contact:

Fewture Overclocker (me@me.nl)
123456789
Fax: 123456789
Nowherestreet 1
Nowhereville, 12346 aG
NL
Domain name: ministryofoverclocking.net

Registrant Contact:

Thorry Char (me@me.nl)
N/A
Fax: N/A
Nowherestreet
Nowhereville, 12345AG
NL
We moeten dus nog even precies uitzoeken hoe dit komt, maar deze gegevens beloven niet veel goeds.

In ieder geval alvast bedankt voor alle aanboden. We zullen gaan kijken wat we ermee gaan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:06
is idd een vrij kansloze streek dit.. erg jammer van de site..
maareeh, als je nog iemand nodig hebt voor wat coden, ik ben ook wel bekend met php/mysql, dus ik kan evt. ook wel wat helpen, en ik heb toch te veel vrije tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een naaistreek.... zo te zien gaat het wel goedkomen met hosting, alleen zoals de anderen al zeggen nog wat scripters nodig.... Ikzelf ben wel aardig vertrouwd met php en mysql, dus als jullie hulp nodig hebben, contact me! Enige probleem is dat 't nog even duurt voor ik wat kan beginnen, want eerst even dit jaartje school nog afmaken (paar weekjes ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jammer , hopelijk binnenkort weer online :)

[ Voor 78% gewijzigd door Hans1990 op 09-06-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Ik zit nu met Thor te spreken en hij heeft een screenshot laten zien van de domeinen die hij op het moment nog heeft.

De ministry domeinen staan daar niet bij, maar het is nu dus wel de vraag waar ze wel heen zijn, aangezien wij ze blijkbaar ook niet in ons bezig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok..het is als volgt en laat ik beginnen met te zeggen dat thorry niets met de domeinen heeft gedaan. Dat ten eerste.

Ik ben nu thuis dus nu kan ik overal bij en heb ik geen gedoe met firewalls en proxies. In alle haast leek het erop dat de domeinen op Thor zn naam staan, maar die namen zijn fake. Dat is handig voor spam e.d. De adressen zijn ook verzonnen enzo. Thor treft in dit geval dus geen enkele schuld mbt de domeinen. Wel mbt de pifast site natuurlijk.

Natuurlijk heeft elk verhaal twee kanten. Thor zn kant komt er gewoon op neer (imo) dat hij heel veel uur in een site gestopt heeft en vervolgens op kan stappen. Niemand heeft gezegd at hij dat leuk moet vinden. Sterker nog, er is compensatie aangeboden omdat wij ook vonden dat hij heel veel tijd erin had zitten. Hij was het met die afspraak eens en later is hij van mening veranderd. Thor voelt zich genaaid, wij ook btw.

Als pifast nu heel veel geld opleverde dan kon ik er nog inkomen, maar het is een simpele site die een db uitleest en sorteerd voor tweakers die graag een wedstrijdje houden. Het enige dat de crew eraan heeft is dat ze scores moeten checken in hun vrije tijd.. Dus wat is het probleem dan... Persoonlijk vind ik het gewoon niet eerlijk naar de users toe, mja..das mijn mening.

Dat ik eruit wilde stappen komt ook niet uit de lucht vallen. Sommige mensen kunnen niet met elkaar overweg, dat moet je dan gewoon accepteren. Dat gaat een paar maanden goed en dan gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001

Exigence

dnkroz

Dit is inderdaad erg jammer dat het zo moest lopen. Beetje hetzelfde als het gezeik bij Xtreme toendertijd.
Ik kan me voorstellen dat Thorry gewoon z'n code wil houden (en daar heeft hij naar mijn mening ook volledig recht op) Maar als hij dan verhindert dat anderen zonder hem een nette doorstart willen maken vind ik dat best smerig.
Dit is vaak het probleem bij iets waar meerdere mensen mee bezig zijn en allemaal in mindere of meerdere mate eigenaar van zijn. Als er dan een iemand ermee wil kappen krijg je heibel.
Ik wens jullie in ieder geval veel succes, en dat iedereen aan het eind van de rit nog met elkaar door één deur kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Exigence schreef op 09 juni 2004 @ 17:34:
Dit is inderdaad erg jammer dat het zo moest lopen. Beetje hetzelfde als het gezeik bij Xtreme toendertijd.
Ik kan me voorstellen dat Thorry gewoon z'n code wil houden (en daar heeft hij naar mijn mening ook volledig recht op) Maar als hij dan verhindert dat anderen zonder hem een nette doorstart willen maken vind ik dat best smerig.
Dit is vaak het probleem bij iets waar meerdere mensen mee bezig zijn en allemaal in mindere of meerdere mate eigenaar van zijn. Als er dan een iemand ermee wil kappen krijg je heibel.
Ik wens jullie in ieder geval veel succes, en dat iedereen aan het eind van de rit nog met elkaar door één deur kan. :)
Ach..het komt vast wel goed allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jammer, fijne site. Ik was vooral actief in de 3DMark contest
Mijn PHP is niet bijzonder goed (ben zelf Java ontwikkelaar) maar als iemand JSP / Servlets kan hosten (Tomcat?) wil ik best bijdragen aan de bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mister I schreef op 09 juni 2004 @ 15:14:
[...]

contest.mpsoft.nl ;)
Mail maar als je interesse hebt @ infoATmpsoft.nl
ghehe, ik denk toch dat je dan wat extra gaat betalen aan openhost.
En je had op moment aardig wat traffic :) 5gb p/m zal dat gaan lukken?

Wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Site is tijdelijk weer online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:42:
Site is tijdelijk weer online..
Subdomains zijn nog niet actief, of wel?
http://contests.mofoc.net doet het niet, maar http://www.ministryofoverclocking.net/contests wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een php guru kunnen we wel gebruiken nog. Let wel; het is liefde werk ;) (ik denk ik zeg het ff van te voren )

Ghehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Exigence schreef op 09 juni 2004 @ 17:44:
[...]

Subdomains zijn nog niet actief, of wel?
http://contests.mofoc.net doet het niet, maar http://www.ministryofoverclocking.net/contests wel :)
't mofoc domein wordt aan gewerkt. De DNS-en moeten worden geupdate en als 't goed is dan is de site daarna weer in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:48:
Een php guru kunnen we wel gebruiken nog. Let wel; het is liefde werk ;) (ik denk ik zeg het ff van te voren )

Wellicht kan ik wel iets voor jullie betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Av3ng3rtje schreef op 09 juni 2004 @ 18:21:
[...]

Wellicht kan ik wel iets voor jullie betekenen.
Stuur maar een mailtje.. fewture at tweakers punt net

Mocht iemand anders zich aanbieden, mailen graag. Tis niet zo netjes om dat op GoT te bespreken namelijk :o

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

matinez schreef op 09 juni 2004 @ 17:41:
[...]

ghehe, ik denk toch dat je dan wat extra gaat betalen aan openhost.
En je had op moment aardig wat traffic :) 5gb p/m zal dat gaan lukken?

Wel leuk.
Suggestie en dat extra verkeer ligt aan CIP topic, ik kan die foto's ook ergens anders hosten. :)
Maar waarschijnlijk is het in orde met domeinnaam, en valt dit dus onder offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Laatst online: 10:06

Maku

Derp

tja mischien kan ik ook wel wat regelen 2500mb 10 gb per maand .. subdomein .. alleen eindigd het dan op t1anime.com :) ben 1 van de 2 eigenaren van de site ..
Door Licos Gehost

[ Voor 6% gewijzigd door Maku op 09-06-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:48:

Oproepje in DevSchuur? De plek voor code kloppers op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

djengizz schreef op 09 juni 2004 @ 20:20:
[...]

Oproepje in DevSchuur? De plek voor code kloppers op GoT.
werving is niet toegestaan op GoT :z

:p

[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 09-06-2004 20:24 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ik denk in dit geval wel, want het is in voordeel van alle DOC-ers :)

Maar die smilie brengt me aan het twijfelen ;) hoe je het bedoelt :p

[ Voor 12% gewijzigd door Mister I op 09-06-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is jammer om te horen zeg :'(
Dit was echt zo'n site dat dit forum weer leuk begon te worden hier :)
Maarja het is jammer dat het zo gegaan is.
In iedergeval veel sucses met het opbouwen van een nieuwe site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
fyi ik heb me ook al gemailed.. Denk dat er genoeg dev-power in doc zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op 09 juni 2004 @ 22:14:
fyi ik heb me ook al gemailed.. Denk dat er genoeg dev-power in doc zit
Site is weer down.. Thorry is het niet eens met de startpost (duh) en dus blijft de site offline totdat zijn versie van de startpost erop komt. Nou..uhm..hoe zal ik het zeggen.. Catch22, hoe snel kan jij code kloppen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:06
Ik heb ook maar ff een mailtje gestuurd :) Lijkt me wel leuk om te doen iig.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:35:
[...]

Site is weer down.. Thorry is het niet eens met de startpost (duh) en dus blijft de site offline totdat zijn versie van de startpost erop komt. Nou..uhm..hoe zal ik het zeggen.. Catch22, hoe snel kan jij code kloppen? :+
Waarom mag hij zijn ei dan niet kwijt? Het is wel zo handig als het dan ook in de startpost staan aangezien er nogal wat luie tweakers zijn die niet verder lezen als de eerste pagina en dan al gaan replyen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:35:
[...]

Laat hem zijn startpost eronder posten :? Dna krijg je dus eerst jou verhaal en dan zijn verhaal :z ! Vind eht wel allemaal een beetje kinderachtig worden zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:49:
[...]

Laat hem zijn startpost eronder posten :? Dna krijg je dus eerst jou verhaal en dan zijn verhaal :z ! Vind eht wel allemaal een beetje kinderachtig worden zeg :X
Hij kan gewoon replyen toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

The Doctor schreef op 09 juni 2004 @ 23:05:
[...]

[flauw]
Als ie durft :+
[/flauw]

Ik hoor dat er al genoeg mensen zijn die wel wat willen doen, dus daarbij laat ik me maar wat terzijde. Mijn dev-power is nou ook niet 100%.

[ Voor 29% gewijzigd door Exigence op 09-06-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 09 juni 2004 @ 23:05:
[...]

Tuurlijk maar niet iedereen leest dat, en zo heb je toch meteen de 2 kanten van het verhaal in 1 post staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

[...]

Ik denk dat het verhaal inderdaad twee kanten heeft en dat thorry boos genoeg is zodat hij alle info bij zich houd .
Het punt is gewoon dat hij er vroeger geen moeite mee had om alles gratis te doen maar nu er bonje is {om wat voor reden dan ook ] denkt hij "bekijk het maar".
Het punt is dat als thorry ook zijn verhaal hier neerzet [waar hij overigens recht op hebt want fewture heeft dat ook gedaan ] gaan we hier gezellig nog een paginaatje of 10 moddergooien .
Op zich niks mis mee want mensen zijn nu eenmaal gek op soapseries en dit is dan een echte .
Het ware beter geweest dat iedereen zijn mond had dichtgehouden dan had dit veel soepeler gelopen en had die site ook veel sneller weer op gang geweest .Maar ach dan maar de hard way.
Let wel ik trek voor niemand partij want ik weet gewoonweg niet wat er is gebeurt maar ruzies komen in de beste kringen voor .Kain en Abel waren broers nota bene en sloegen elkaar ook de hersens in dus ,zet hem op zou ik zeggen . >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deja vu. (xtremesystems-xtremeresources) helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
zucht...

jammer dat dit gebeurd..

ik ga niet oordelenj, maar vind het wel zwaar jammer.
Misschien is het beter om het coden deze keer min of meer open te houden, en de webhosting echt in jullie handen.

mijn aanbod van nog voordat thorry deze site begon staat trouwens nog open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Voor alle benchmark freaks die toch niet kunnen wachten totdat een en ander weer open is:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/922444

Hebben we voorlopig ff wat te doen totdat deze kwestie opgelost is

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Erg zonde dat dit gebeurd :(

Ik had juist altijd het idee dat zulke dingen alleen bij die gekke Amerikanen gebeurden ...

Ik zie wel hoe het verdergaat, ik heb er iig het volle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Waarom mag hij zijn ei dan niet kwijt? Het is wel zo handig als het dan ook in de startpost staan aangezien er nogal wat luie tweakers zijn die niet verder lezen als de eerste pagina en dan al gaan replyen :P
Hij heeft toch zelf een account op GoT !?
Haeg schreef op 09 juni 2004 @ 23:19:
[...]

Ik denk dat het verhaal inderdaad twee kanten heeft en dat thorry boos genoeg is zodat hij alle info bij zich houd .
Het punt is gewoon dat hij er vroeger geen moeite mee had om alles gratis te doen maar nu er bonje is {om wat voor reden dan ook ] denkt hij "bekijk het maar".
Het punt is dat als thorry ook zijn verhaal hier neerzet [waar hij overigens recht op hebt want fewture heeft dat ook gedaan ] gaan we hier gezellig nog een paginaatje of 10 moddergooien .
Op zich niks mis mee want mensen zijn nu eenmaal gek op soapseries en dit is dan een echte .
Het ware beter geweest dat iedereen zijn mond had dichtgehouden dan had dit veel soepeler gelopen en had die site ook veel sneller weer op gang geweest .Maar ach dan maar de hard way.
Let wel ik trek voor niemand partij want ik weet gewoonweg niet wat er is gebeurt maar ruzies komen in de beste kringen voor .Kain en Abel waren broers nota bene en sloegen elkaar ook de hersens in dus ,zet hem op zou ik zeggen . >:)
Nah, mocht het een ranzig topic worden dan vraag ik wel een slotje en anders komt hij er vanzelf wel op. Ik heb trouwens geprobeerd Thorry zn kant wat uit te leggen voor zover ik dat kon.
Het is ook niet dat we Thorry niet begrijpen, we zijn het gewoon niet met hem eens. YoupY en ik hebben alles gedaan om dit recht te breien. We zijn zelfs serieus in gesprek gegaan over dat abonnement en hebben uit onszelf een mobo/geld aangeboden. Voor een beetje hobby vind ik dat nogal wat eigenlijk.
In principe had ik meteen gezegd bekijk het maar.. Mja..toch wel aardig wat users dus dan probeer je nog wat.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er geld gebruikt worden van de Tweakers.net abo's om de hosting te betalen? Of is het huidige beschikbare budget ontoereikend?

Misschien eeen n00b vraag: waarom kan er geen hosting bij Tweakers.net zelf ? Jullie hebben toch eigen servers draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Ministry is geen onderdeel van tweakers. We staan daar dan ook helemaal los van, ondanks dat zij ons tijdens de begin periode wel hebben geholpen met hosting.

Het lijkt me dus logisch dat tweakers abo's niet aan ons hoeven te betalen voor hosting.

Voornaamste verschil tussen ministry en tweakers is dat ministry zich voornamelijk wil richten op het oc gebeuren en dat ministry internationaal gaat worden plaats van nederlands.
Haeg schreef op 09 juni 2004 @ 23:19:
[...]

We hebben ook zo lang mogelijk geprobeerd om jullie verder niets te laten weten en de site draaiende te houden. Dit is natuurlijk ook geen goede reclame voor ons. Na de eerste problemen hebben we al een irl meeting gehad om te zien hoe we verder gaan en daar zijn al afspraken gemaakt.

Aangezien 't daarna nog steeds niet lekker liep zijn we met Thor in onderhandeling gegaan, maar zijn we er niet uitgekomen. Totdat 't gisteren zover kwam dat alles van de server werd afgehaald. Aangezien het nog niet duidelijk is wanneer pifast weer kan draaien vonden wij dat jullie 't recht hadden om te weten wat er aan de hand is.

Onze bedoeling is verder ook helemaal niet om Thorry zwart te maken, hij heeft zeker het recht om te posten wat hij wil, maar hij kiest er zelf voor om dat niet te doen

[ Voor 69% gewijzigd door YoupY op 10-06-2004 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 07:28:
Kan er geld gebruikt worden van de Tweakers.net abo's om de hosting te betalen? Of is het huidige beschikbare budget ontoereikend?

Misschien eeen n00b vraag: waarom kan er geen hosting bij Tweakers.net zelf ? Jullie hebben toch eigen servers draaien?
Ministry is door een paar Gotters opgezet, het is niet van GoT/T.net. De GoT crew heeft ons geholpen om de challenges op poten te krijgen en T.net heeft ons toen een forward gegeven voor de site.
Later werd de site steeds meer uitgebreid en kwalitatief steeds beter. Daarnaast kregen we meer users en was het een klein succesje. Op dat moment is er besloten om er maar wat mee te gaan doen en toen hebben we ministry bedacht. Ministry heeft de intentie om en internationale site te worden. Zoals jullie hebben kunnen zien komen er steeds meer bekende buitenlandse namen op de site. Het zal echter altijd een GoT getint verhaal blijven omdat de crew gewoon GoTters blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan gratis hosting regelen voor Ministry als daar interesse voor is.

Fewture ik heb je ook al een mailtje gestuurd hierover.

Kijk maar of het interessant is.

Mzzls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Volgende keer meer in Goede Tweakers, Slechte Tweakers... ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:09:
Maar ik zou graag het verhaal van Thorry ook horen/lezen ;)
agreed....
1000 euro voor een niet commerciele site lijkt mij wat gortig?
of ben ik nou fijn abuis? je weet toch waar je aan begint?
of de juiste persoon dit uit wil leggen aub :)

[ Voor 21% gewijzigd door Vandread op 10-06-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk kunnen we snel weer verder pifasten. Verder willen de admins van de site iedereen bedanken voor de support. We doen ons best om de downtime zo kort mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Hey, ik zie nu dat http://www.ministryofoverclocking.net/contests/ weer online is. Heeft Thorry hem toch weer online gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op 10 juni 2004 @ 18:57:
Hey, ik zie nu dat http://www.ministryofoverclocking.net/contests/ weer online is. Heeft Thorry hem toch weer online gezet?
Blijkbaar. Ik heb hem verder niet meer gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Vaag, waarom reageert thorry gewoon niet even hiero? We gaan heus niet spammen of hem afzeiken ofzo, we blijven allemaal volwassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Hij is al ruim een week niet op Got online geweest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_X schreef op 10 juni 2004 @ 20:58:
Vaag, waarom reageert thorry gewoon niet even hiero? We gaan heus niet spammen of hem afzeiken ofzo, we blijven allemaal volwassen!
Ik denk dat hij alle posts echt wel heeft gelezen, alleen denkt waarom zou ik nog wat posten. En misschien komt hij er dan ook wel achter dat hij wel erg zijn slaatje eruit wilt halen.

^^ hij leest vast wel hoor ;) , uitloggen kan ook >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:16:
[...]

Blijkbaar. Ik heb hem verder niet meer gesproken.
Wat ik eigenlijk vergeten ben erbij te zetten is, dat ik het wel helemaal top van youpy en jij vind dat jullie je zo belangeloos inzetten voor dit gebeuren . _/-\o_
Hiermee dus veel succes en ook plezier toegewenst met de nieuwe ministry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Haeg schreef op 10 juni 2004 @ 21:10:
[...]

Wat ik eigenlijk vergeten ben erbij te zetten is, dat ik het wel helemaal top van youpy en jij vind dat jullie je zo belangeloos inzetten voor dit gebeuren . _/-\o_
Hier sluit ik me bij aan :)

offtopic:
Heb vorige week of de week daarvoor een mailtje gestuurd, enig idee wanneer je die kan beantwoorden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haeg schreef op 10 juni 2004 @ 21:10:
[...]

Tnx Haeg ;) We doen het met plezier. Laatste tijd wat minder, maar dat komt vanzelf weer. DOC was een beetje dood en als je het dan kan aanjagen met een simpel iets als een ranglijst dan is dat natuurlijk leuk :)

Ik geloof dat we ws ook een host hebben. De details weet ik nog niet want ik heb nog geen antwoord gehad. Verder zijn we in gesprek over een nieuwe site, dus het ziet er goed uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:27:
[...]

Tnx Haeg ;) We doen het met plezier. Laatste tijd wat minder, maar dat komt vanzelf weer. DOC was een beetje dood en als je het dan kan aanjagen met een simpel iets als een ranglijst dan is dat natuurlijk leuk :)

Ik geloof dat we ws ook een host hebben. De details weet ik nog niet want ik heb nog geen antwoord gehad. Verder zijn we in gesprek over een nieuwe site, dus het ziet er goed uit.
Gelukkig :)
Volgende week verder met een project met koelwater van -20 graden, dan moet ik wel kunnen submitten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op 10 juni 2004 @ 21:31:
[...]

Gelukkig :)
Volgende week verder met een project met koelwater van -20 graden, dan moet ik wel kunnen submitten natuurlijk ;)
:D Submitten kan nu ook. Ik geloof dat thorry wel bereid was de meest actuele db te sturen, maar das afwachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben we niks meer aan dit topic tot dat thorry zijn verhaal ook post. Dit is nu meer gissen en een verhaal van 1 kant bekijken is nooit goed. Misschien zijn er wel meerdere dingen voorgevallen en het lijkt me dus nogal nutteloos om dan maar te blijven posten dat thorry dit niet wil en dat niet wil.

Zullen we nou maar afwachten tot dat hij iets post ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
ik vind persoonlijk dat de hele topic stil had moeten blijven , en dat de betrokken personen het beter even onderling hadden kunnen oplossen , het is wel erg aardig dat ze iedereen er bij betrekken , maar zo voelen sommige personen waar het probleem om draait meer beschuldigd of beledigd etc.. en dat zou toch echt niet de bedoeling zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Helaas is dit weer allemaal wat verder gelopen dan dat het zou moeten,

De reden waarom dit draadje gemaakt is, is om jullie te laten weten dat de site voorlopig offline zou zijn. Na aanleiding van dit draadje zijn er weer enkele gesprekken geweest waardoor het contests gedeelte weer online is.

Ik heb verder geen zin om precies uit te wijden over hoe en wat precies...

Wat de uitkomst is, is dat Thorry jullie ook niet wil laten stikken en wij ook niet Daarom is pifast nu in de lucht en zijn er nog wat dingen geregeld....

Verder kiest Thor er zelf voor om niet te reageren is zijn eigen keuze. Wat mij betreft mag hij hier zijn verhaal vertellen, en daar zal ik niet hier op gaan reageren in deze draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de site functioneel is en er eigenlijk niet zo veel meer te zeggen valt stel ik voor dat we de andere draadjes weer open doen en weer vrolijk verder gaan pifasten...?

Thor gaat zn verhaal niet posten heeft hij laten weten. Waarom weet ik niet. Ik kan wel verzinnen waarom, maar om dat hier te posten heeft geen enkel nut. Ik kreeg de indruk van hem dat hij GoT en het tweaken gedag heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 07:42:
Aangezien de site functioneel is en er eigenlijk niet zo veel meer te zeggen valt stel ik voor dat we de andere draadjes weer open doen en weer vrolijk verder gaan pifasten...?
Lijkt me een goed plan.

Daarom sluit ik dit topic ook maar.. Er is weinig toe te voegen aan dit topic. En om verder modder-gooien te voorkomen...

Mocht er nog iets toevegoegd moeten worden, dan is het altijd mogelijk om contact op te nemen met een van de doc-mods.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.