Toon posts:

[Word 2003] Openen van Word XP document?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs Office 2003 in gebruik genomen, nu ontving ik echter gisteren een document van een vriend, welke Word XP gebruikt, dat ik niet kan openen. Deze peroon weet niet veel van computers, maar wel dat hij het bestand niet specifiek heeft beveiligd. Ik kan het bestand ook gewoon in Wordpad openen, maar in verband met de opmaak e.d. is dit uiteraard niet wenselijk.

Zoekende naar een oplossing kwam ik op GoT dit topic tegen dat hetzelfde probleem omschrijft, maar waar geen solutie uit is gekomen; uiteraard moet er wel een oplossing bestaan, de knowledgebase van Microsoft biedt echter ook geen soelaas, dus ik hoop dat hier iemand de oplossing weet. :)

Screenshots die van toepassing zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34333/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34334/thumb.jpg

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 12:58

Turkish

zhé germans

Ik heb dit ook wel eens gehad en de enige manier voor mij om dit op te lossen was het document met een lagere office versie dan 2003 het dan opnieuw te saven en dan te openen in office 2003.
Precies dezelfde foutmelding kreeg ik namelijk toen als ik een bepaald document wilde openen , had/heb wel de beschikking over een pc met office 2000 en ik weet niet of het daar aan gelegen heeft :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou dan in uiterste nood een oplossing kunnen zijn, ik kan me echter niet voorstellen als kwablijkelijk meer mensen last hebben van deze verschijning dat er geen permanente oplossing voor bestaat. Maar je mag er inderdaad vanuit gaan dat het iets met het versie verschil te maken heeft.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 12:58

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 01:45:
Dat zou dan in uiterste nood een oplossing kunnen zijn, ik kan me echter niet voorstellen als kwablijkelijk meer mensen last hebben van deze verschijning dat er geen permanente oplossing voor bestaat. Maar je mag er inderdaad vanuit gaan dat het iets met het versie verschil te maken heeft.
Bij mij was het rare dat sommige mensen er wel last van hebben en sommige ook weer niet, heel erg vreemd allemaal. Zeker als je een document echt nodig hebt :(

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:21

Klippy

Still Game

En wat zegt hij als je Recover Text of Open and Repair doet dan :?

[ Voor 19% gewijzigd door Klippy op 09-06-2004 01:59 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Klippy schreef op 09 juni 2004 @ 01:58:
En wat zegt hij als je Recover Text of Open and Repair doet dan :?
Hetzelfde. :P

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:21

Klippy

Still Game

Hmm wat me net opvalt, linksbeneden staat Running virus scan...

Heb je niet een virusscanner die je toegang blokkeerd omdat die ook aan het scannen is ofzo?
Of je file heeft echt een virus ofzo :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Klippy schreef op 09 juni 2004 @ 02:34:
Hmm wat me net opvalt, linksbeneden staat Running virus scan...

Heb je niet een virusscanner die je toegang blokkeerd omdat die ook aan het scannen is ofzo?
Of je file heeft echt een virus ofzo :?
Ik had er nog niet aan gedacht en heb het even uitgeprobeerd, maar het maakt helaas geen verschil. :)

Verwijderd

Topicstarter
/me schopt dit topic ophoog.

Voor iets waar relatief zoveel mensen last van hebben moet een oplossing bestaan, misschien dat de mensen die overdag wakker zijn het weten? :P :)

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:21
probeer het bestandje eens te openen in excel.
misschien isdat de oplossing.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is je office 2003 geupdate, staat namelijk op deze link

http://office.microsoft.c...T=4&Origin=CD010224941043

Uitleg: Kritieke Office 2003-update: KB828041

Met deze update verhelpt u een probleem dat optreedt in Word 2003-, Excel 2003- en PowerPoint 2003-bestanden met een vorm uit OfficeArt die in een eerdere versie van Microsoft Office is gewijzigd. Dit probleem kan leiden tot beschadigde gegevens.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

ik had office XP nu 2003 en ik kan gwn mijn oude documenten lezen hoor :?

[Signature]

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
woest85 schreef op 11 juni 2004 @ 20:43:
ik had office XP nu 2003 en ik kan gwn mijn oude documenten lezen hoor :?
In mijn vorige post stond echter als er iets gewijzigd was met officeart, kan toch zijn dat jij ze niet gewijzigd hebt en je maat wel, zodat ie het niet doet.

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Voor diegenen die dit probleem nog steeds hebben: bovenstaande update verhielp bij mij direct het probleem dat sommige bestanden niet geopend konden worden en het niet aan Office 2007 -> een lagere versie ligt.
Lijkt me handig om ook een ervaring in dit topic te posten aangezien die hier nog niet staan :)
Pagina: 1