M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
denk 2000 of xp
ik heb net office xp op me laptop gezet en geprobeerd maar daar opent ie hem ook nie
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Verwijderd
Als je de melding es kunt overtypen, da's voor anderen weer makkelijk knippen/plakken enzo
Als ik um open krijg ik trouwens de tekst "Deze pagina maakt gebruik van frames. Uw browser ondersteunt echter geen frames."
Verwijderd
want de verstuurder heeft een linux mail server..
de error:
1
2
3
4
| er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand. *controleer de bestandsmachtigingen voor het document of station *controleer od er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is *open het bestand met de conversie functie voor tekstherstel. |
Als ik met HEX in het bestand kijk dan zie ik dat het document gemaakt is in Word 9.0 door Roy Veldman van AXIAN. Versie 9.0 is volgens mij Office 2000 en had nog geen DRMHet bestand dat u probeert te openen, kan niet worden gevonden. Mogelijk ontbreekt het bestand, staat het op een andere locatie, is het vergrendeld door een andere toepassing of is het niet beschikbaar vanwege bestandsmachtigingen. Als u zeker weet dat het bestand bestaat, maar het niet kunt vinden met het dialoogvenster Bestand openen in Word, start u Microsoft Windows Verkenner en voert u een zoekactie uit. Als in de zoekresultaten het gezochte bestand wordt weergegeven, dubbelklikt u erop om het bestand te openen. Als het bestand niet wordt geopend, is het beschadigd, vergrendeld door een andere toepassing of beveiligd met bestandsmachtigingen.
Er bestaat ook een kleine kans dat de bestandsextensie van het bestand niet meer wordt herkend door de functie Openen met van het besturingssysteem. U moet mogelijk de bestandextensie opnieuw instellen zodat deze door de juiste toepassing wordt geopend. Als u de bestandsextensie opnieuw wilt instellen, zoekt u het bestand in Windows Verkenner, klikt u er met de rechtermuisknop op en selecteert u de toepassing waarmee het bestand moet worden geopend door te klikken op Openen met.
Meer informatie over deze foutmelding is on line te vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Luppie op 10-02-2004 13:25 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Het heeft geen moer met Outlook of een Mailserver te maken,bokkie11 schreef op 10 februari 2004 @ 13:18:
ok ik weet zeker dat het niet met die drm van outlook te maken heeft..
want de verstuurder heeft een linux mail server..
een nieuwe optie in Word 2003 is het gegeven van bestandsmachtiging (zoals we al een tijdje kennen in pdf bestanden)
ook andere mensen kunnen het openen alleen ik niet.
Verwijderd
Rechtmuisklik op het bestand, Eigenschappen. Vink 'alleen lezen' eens uit en als het niet aangevinkt staat, aanvinken. Toepassen en OK. Nog eens proberen.
Heb je het bestand toevallig in een gedeelde map staan? Dan effe verplaatsen naar een niet gedeelde map.
Verwijderd
1
| Use the file dialog box to locate the document D:\nieuwsbrief 07-12-03.doc |
Dit terwijl ik jouw word bestand opgeslagen heb als D:\2004.doc kennelijk zit er in het bestand een verwijzing naar nieuwsbrief 07-12-03.doc als je dat document in dezelfde dir gooit als dit bestand wat gebeurd er dan?
en het bestand D:\nieuwsbrief 07-12-03.doc zegt mij niks ik heb de verstuurder inmiddels gevraagd of hij het kent.