Computer Niet verder dan Packerd Bell scherm??

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115911

Topicstarter
Beste computerexperts :P ik heb een vraag ...
Weten jullie hoe het komt dat mijn computer vandaag ineens uit viel en niet meer wou opstarten, hij komt niet meer verder dan een Packerd Bell scherm en ik kan ook nergens op drukken... Hebben jullie misschien een oplossing???

Alvast Bedankt!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Packard Bell bellen?

Deze al doorgenomen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Roamor wacht nog steeds op z'n glazen bol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nog eigenlijk nix geprobeerd, ik heb geprobeerd paar keer opnieuw op te starten maar dat hielp voor geen meter :| Maar ik zal daar wel eventje gaan kijken bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Owjah ik ben vergeten te vertellen dat na een tijdje mijn beeldscherm uit gaat en het ledje van de harddisk ofzo gaat knipperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16869

Klinkt meer alsof je pc in hybernate mode gegaan is .. of energie mode hoe je het ook wil noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
w00t :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is daar iets aan te doen????? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48801

Anoniem: 115911 schreef op 08 juni 2004 @ 22:41:
Is daar iets aan te doen????? :S
Edit knopje gebruiken misschien i.p.v. steeds een nieuwe reply?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Deze dus

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 48801 op 08-06-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Welkom op got.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Lees dit eerst even door. :)

Verder kun je even proberen om de harde schijf los te koppelen en kijken of die dan wel een melding geeft..

ALs je echt een beginner bent met dit, kun je beter even samen met een goeie vriend/bekende kijken wat het is of naar de lokale computerboer gaan.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
is dit "zomaar" gebeurd :? of heb je recentelijk iets vervangen/toegevoegd?

en hoelang heb je gewacht.

meestal als een dell/compaq/Packard bell blijft hangen in dat soort schermen kan hij iets van een harddisk/cdrom speler niet vinden

als je lang genoeg wacht geeft hij meestal wel een melding wat er aan de hand is

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

Als het goed is verdijnt het Packard Bell scherm wanneer je op TAB drukt en dan zie je het BIOS posten. Dus dan ka nje ook zien wat er fout is.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 00:04
Anoniem: 115911 schreef op 08 juni 2004 @ 22:30:
Owjah ik ben vergeten te vertellen dat na een tijdje mijn beeldscherm uit gaat en het ledje van de harddisk ofzo gaat knipperen
Kom je via F8 tijdens het opstarten niet in veilige modus? Ik had ook een soort probleem, wat hierop lijkt... HIj ging ni verder dan windows opstart scherm en kreeg toen zwart beeld en tft ging op standby. Maar dit kreeg ik nadat nieuw hardware erin had gedaan. Na een format deed hij weer wel normaal. Andere tweakers wisten ook geen raad. BTW dat was ook een merkpc. Wat me ook opvalt is dat na een jaar packerd bell pc's problemen krijgen vooral met die master cd's

[ Voor 11% gewijzigd door jozy op 08-06-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb net zolang gew8 totdat mijn beeldscherm uitging en mijn harddisk ledje ging knipperen. en ik kan helemaal nergens opdrukken ook niet op f8 lijkt wel of mijn toetsenbord het ook niet meer doet :S

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 115911 op 08-06-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48801

Anoniem: 115911 schreef op 08 juni 2004 @ 22:47:
Ik heb net zolang gew8 totdat mijn beeldscherm uitging en mijn harddisk ledje ging knipperen. en ik kan helemaal nergens opdrukken ook niet op f8 lijkt wel of mijn toetsenbord het ook niet meer doet :S
F2 of DEL indrukken om in de bios te komen werkt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nope lukt ook niet, Nieuwe comp kopen maar ??? Moederbord kapot ofzo?????

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 115911 op 08-06-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55399

Het toetsenbord is wel in orde ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jah want die doet het op andere computer wel gewoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109733

Kzou je pc eens binnenbrengen ofzo (of een ander beeldscherm proberen...), aan je reacties te zien heb je niet zoveel ervaring... kzou idd ook nooit een packard bell kopen:p

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109733 op 08-06-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
probeer eens een format en koop in het vervolg iig geen packerd bell meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb al een ander beeldscherm geprobeerd werkte ook niet die ging niet eens aan en het was een nieuwe tft scherm. Ik zal voortaan ook geen packerd bell meer kopen krijg ik in ieder geval dat irritante PACKERD BELL scherm niet meer, ik hoor trouwens van iedereen dat ze slecht zijn :| MAar wat verschilt er nou zoveel aan dan met andere computers ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-07 15:47

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat me ook opvalt is dat na een jaar packerd bell pc's problemen krijgen vooral met die master cd's
offtopic:
Dat ken ik. Ik kan die procedure bij wel uitvoeren, maar als ik dan mijn pc herstart is niets gebeurd. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 08-06-2004 23:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat heb ik trouwens ook gehad na een jaar deed ie cd het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

weet je niet iets meer over de pc mischien wat voor processor oid dan weten wij iniedergeval over welk model het gaat (model er ook bij).

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
ik heb dit bij 10 mensen gezien en vond het opvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:56
Misschien door de hitte ofzo?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb hier ut kaartje liggen...

iconnect 1900a RW
900MHZ AMD k-7 -2
128MB ram
8 mb gemzamenlijk gebruikt geheugen
20 GB harde schijf 4500rpm
Halley (MS-6340) µATX motherboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
offtopic:
kan aan mij liggen, maar is de bijnaam van Packerd Bell niet voor niets Packerd Hell? :P

Modbreak:

Laat dit soort kinderachtig flamerig taalgebruik aub voortaan. Het valt iedere keer op dat degenen die het hardst 'Packard Hell' roepen eigenlijk het minst de moeite hebben genomen om de hardware te leren kennen. PB gebruikt itt Dell en Compaq gewoon standaardcomponenten die meestal van goede kwaliteit zijn. Specifiek deze MSI moederborden zijn berucht vanwege hun condensatoren, maar die fout ligt bij MSI, niet PB.

Iig wordt dit soort stemmingmakerij gezien als flamen/trollen en kunnen de daarvoor geldige sancties worden opgelegd. Nokken dus :/

[ Voor 76% gewijzigd door dion_b op 09-06-2004 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik had laatst ook een packard bel met hetzelfde probleem. Ik heb hem weg laten brengen en ze konden me het volgende vertellen.
Zowel het moederbord als de harde schrijf was naar de knopen. Dit komt omdat de koelers op de moederborden van de packard bells niet voldoende koelen. Je kon zien dat er al een condensator was doorgebrand. Er viel dus niks meer te redden. Dit schijnt vaker voor te komen bij die machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Ik heb 1 keer een packerd bell gehad. Destijds toen ik klein was en nix in te brengen had. En dat was tog een hell. Bij iedereen dezelfde problemen, we zouden ze moeten aanklagen...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Jigs schreef op 08 juni 2004 @ 23:24:
Ik had laatst ook een packard bel met hetzelfde probleem. Ik heb hem weg laten brengen en ze konden me het volgende vertellen.
Zowel het moederbord als de harde schrijf was naar de knopen. Dit komt omdat de koelers op de moederborden van de packard bells niet voldoende koelen. Je kon zien dat er al een condensator was doorgebrand. Er viel dus niks meer te redden. Dit schijnt vaker voor te komen bij die machines.
Dat lag niet eens zozeer aan de koeling, meer aan het feit dat MSI zeer brakke condensatoren leverden op die planken.

Plankje dat de TS heeft lijkt idd stervende of anders dood te gaan. Probleem ken ik inmiddels heel goed. Project Florida - A motherboard is reborn
had hier dus 60 van die planken liggen met dode elcos (nu gelukkig al wat verkocht, dingen nemen best veel ruimte in moet ik zeggen :P).

Maar goed, voor de TS zit er denk ik weinig anders op dan mobo te (laten) vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Okee bedankt dan weet ik dat :D ik heb ook geen garantie meer :(

Mensen In ieder geval bedankt ff kijken wat ik er mee ga doen misschien tog nog ff voor de ckerheid na laten kijken of gewoon uit het raam gooien....

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 115911 op 08-06-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Anoniem: 115911 schreef op 08 juni 2004 @ 23:29:
Okee bedankt dan weet ik dat :D ik heb ook geen garantie meer :(

Mensen In ieder geval bedankt ff kijken wat ik er mee ga doen misschien tog nog ff voor de ckerheid na laten kijken of gewoon uit het raam gooien....
Om te kijken of het mobo brak is is makkelijk te zien aan de elcos. als deze kapot zijn of bol staan is het daar aan te wijten.

mocht je dat halley mobo weg willen gooien, laat het effe weten, heb hier zat floridas aan de muur, maar nog geen halley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een schem met registratievoorwaarden te zien. Helaas lijk je er te snel doorheen geklikt te zijn want deze topic voldoet niet bepaald aan die voorwaarden:

- je vermeldt geen specs in je topicstart
- je bent niet zelf op zoek geweest naar oplossingen (of vermeldt ze iig niet)
- je dient ook zelf eea te proberen, daar lees ik evenmin iets van terug.
- als andere GoTters je tips geven en je snapt niet gelijk waar het over gaat, eerst zelf proberen uit te zoeken voordat je hier basic vraagjes stelt.
- de edit knop gebruiken om dingen toe te voegen aan je posts ipv achter elkaar te posten
- dit is GoT, niet MSN. :S en dergelijke werken hier niet...

Volgende keer beter op die voorwaarden letten :o

[ Voor 28% gewijzigd door dion_b op 09-06-2004 02:05 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.