blaat. werkt dus niet. lamaar
[ Voor 76% gewijzigd door SandStar op 09-06-2004 15:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 76% gewijzigd door SandStar op 09-06-2004 15:22 ]
Werkt hier wel hoor (Blue Rooster schreef op 09 juni 2004 @ 15:20:
[...]
Als je DF als service in windows draait, werkt een gewone kopieeractie niet.
Windows vindt - op een of andere manier - dat de bestaande windowsservice niet past op de nieuwe foldtrajlite.exe. (waarom is mij ook een raadsel??)
[ Voor 26% gewijzigd door Ingmar op 09-06-2004 15:34 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Had het hier ook, beetje vreemd, zeker gezien de grace period bijna om is bij mijn weten, waardoor de 131 gens na 1700 nog maar de helft van de punten opleveren en na morgen 1700 niets meer.Ingmar schreef op 09 juni 2004 @ 15:30:
Ik vraag me trouwens af waarom ik die autoupdate er nog steed in heb staan, want bijna 24 uur na het begin van de update en weinig drukte op de servers was 1 van mijn clients vrolijk begonnen met gen 0 van een nieuwe set op de 131, zonder zichzelf the updaten. Dus maar ff handmatig gedaan, want die nieuwe set krijgt ie nooit af voor de deadline voor oude punten is verstreken.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 21944
1
2
3
4
5
6
| DPC Members & Subteams When do you get them? 1 days Parivo 5 days Groazers 6 days Ercewee 6 days Mrieke |
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 21944 op 09-06-2004 16:54 ]
Heeft dat nog consequenties voor de grace period? Misschien dat ze die kunnen verlengen.MarcyDarcy schreef op 09 juni 2004 @ 16:50:
ik heb vanochtend ook met de hand geupdate. Op het DF forum valt te lezen dat de autoupdate jammer genoeg bij niemand werkt. Dunno why.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Anoniem: 100386
Misschien krijgt iedereen een fout update - ticket ??MarcyDarcy schreef op 09 juni 2004 @ 16:50:
ik heb vanochtend ook met de hand geupdate. Op het DF forum valt te lezen dat de autoupdate jammer genoeg bij niemand werkt. Dunno why.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 09-06-2004 17:07 ]
Auto update via de deamons loopt wel automagisch toch? (niet dat ik er last van heb
Ik had gisteren in 1 van mijn folders wel een error.log met een vage foutmelding improper ticket value oid. Ik was net van plan met de hand te updaten anyway, maar het heeft me wel iets van 15 generaties gekost.Misschien krijgt iedereen een fout update - ticket ??
[ Voor 32% gewijzigd door Ingmar op 09-06-2004 17:14 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Anoniem: 21944
Dat is zo, maar als jij bakjes hebt staan op autoupdate waar je niet bij kan dan is het nogal zuur als ze niet updaten en je dan dus geen punten van die dingen meer krijgt. Ik vind dat een geldige reden om de grace period te verlengen.MarcyDarcy schreef op 09 juni 2004 @ 18:04:
ze zijn eraan bezig maar over een verlenging van de grace periode wordt niet gesproken (en ergens ook een beetje logisch). Iedereen weet dat de proteinupdate eraan komt, het beste kun je van al ruim een dag van te voren grote buffers legen
Ja, mijn teammates zijn nu ook op het laatste moment geupdate. Ik had het al gedaan. Maar toch... het was wel echt op het laatste moment.Loial schreef op 09 juni 2004 @ 18:37:
Al mijn bakken zijn automagisch geupdate...niets met de hand gedaan...
Wat draaien we toch op een kinky pinky project
Er is geen directe relatie.Anoniem: 100386 schreef op 09 juni 2004 @ 20:28:
Goed nu het lijkt dat de probelem zijn opgelost een vraagje van een hele andere orde van mijn kant :
Is ergens documentatie over de raltie tussen de best RMSD en de best energy ? Ik kan e.a. nl niet helemaal meer volgen. En ik leer graag wat bij
Nu ook zonder stropdas
Ik vermoedde al zoiets, want ik heb op dit moment een redelijk lagere best energy als bij de 131-er, maar een aanzienlijk hogere RMSD dan ik had bij die 131-er.Hagar schreef op 09 juni 2004 @ 20:32:
[...]
Er is geen directe relatie.
Best energy is een scoring methode van de DF developers om een indicatie te krijgen van de RMSD.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq