[Distributed Folding] hitparade van 7 juni Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:50

SandStar

DPC-Crew

Zandster

blaat. werkt dus niet. lamaar

[ Voor 76% gewijzigd door SandStar op 09-06-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Blue Rooster schreef op 09 juni 2004 @ 15:20:
[...]

Als je DF als service in windows draait, werkt een gewone kopieeractie niet.
Windows vindt - op een of andere manier - dat de bestaande windowsservice niet past op de nieuwe foldtrajlite.exe. (waarom is mij ook een raadsel??)
Werkt hier wel hoor (
edit:
op Windows XP, misschien dat 2k er wat anders over denkt
), DF folder leeghalen muv handle.txt, service.cfg en autoupdate ( :X :X) en de nieuwe client naar dezelfde folder extracten en windows ziet de nieuwe files gewoon als dezelfde service als de oude.

Ik vraag me trouwens af waarom ik die autoupdate er nog steed in heb staan, want bijna 24 uur na het begin van de update en weinig drukte op de servers was 1 van mijn clients vrolijk begonnen met gen 0 van een nieuwe set op de 131, zonder zichzelf the updaten. Dus maar ff handmatig gedaan, want die nieuwe set krijgt ie nooit af voor de deadline voor oude punten is verstreken.

[ Voor 26% gewijzigd door Ingmar op 09-06-2004 15:34 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Ingmar schreef op 09 juni 2004 @ 15:30:
Ik vraag me trouwens af waarom ik die autoupdate er nog steed in heb staan, want bijna 24 uur na het begin van de update en weinig drukte op de servers was 1 van mijn clients vrolijk begonnen met gen 0 van een nieuwe set op de 131, zonder zichzelf the updaten. Dus maar ff handmatig gedaan, want die nieuwe set krijgt ie nooit af voor de deadline voor oude punten is verstreken.
Had het hier ook, beetje vreemd, zeker gezien de grace period bijna om is bij mijn weten, waardoor de 131 gens na 1700 nog maar de helft van de punten opleveren en na morgen 1700 niets meer.

Ben nu ook aant proberen mijn laatste buffertje eruit te persen, kijken hoeveel er voior 1700 aankomt :X .

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:18

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb nu ook maar handmatig geupdate gezien de tijd...

Taai gras hoor, dat eerste gennetje }:O

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107167

*Updated* graast het groenere gras in de nieuwe wei }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Heb 4 clients maar met de hand geupdate en ben nu de laatste results aan het doormelken. Hopelijk is het allemaal nog op tijd enzo :/

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 22:32
ik heb vanochtend ook met de hand geupdate. Op het DF forum valt te lezen dat de autoupdate jammer genoeg bij niemand werkt. Dunno why.

Wat nieuws: DF doet dit jaar (net zoals vorige zomer) mee aan een CASP voorspelling. Echter (voorlopig) niet met de clients zoals vorig jaar, maar ze gaan het intern proberen uit te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Graag wil ik even iets aan de orde stellen m.b.t de stats op http://dfstats.homeip.net/dfstats.php?s=tot

Als ik daar kijk naar de inhaalstats van ons team (Team Newton) dan zie ik daar bovenaan de volgende entries staan.

code:
1
2
3
4
5
6
DPC Members & Subteams 
When do you get them? 
1 days   Parivo 
5 days   Groazers 
6 days   Ercewee 
6 days   Mrieke

Maar als ik dan vervolgens ga kijken in het lijstje van de top-overall. Zie ik dat bijvoorbeeld Parivo een plaats (33) onder ons (32) staat. En Mrieke (35) ook om nog maar niet te spreken van de Groazers met positie 54!

Hoe kan het dan zijn dat die in ons lijstje staan met When Do You Get Them. Daar zijn we namelijk al voorbij. 8)7

Onze subteam stats: http://dfstats.homeip.net/dfhistory.php?t=st&id=30953

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 21944 op 09-06-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

De big boys zullen blij zijn met handmatig updaten :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
MarcyDarcy schreef op 09 juni 2004 @ 16:50:
ik heb vanochtend ook met de hand geupdate. Op het DF forum valt te lezen dat de autoupdate jammer genoeg bij niemand werkt. Dunno why.
Heeft dat nog consequenties voor de grace period? Misschien dat ze die kunnen verlengen.

Gister lukte het flushen niet en nu moet ik nog een aantal gens uitpersen, echt veel puntjes zijn het niet, maar toch.... Dus meer grace zou hier welkom zijn :)

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Bij werkt het ook echt niet gisteren. Ben nu weer thuis, el alles HELEMAAL opnieuw geinstelleerd.

Pffft . . . eindelijk staan mijn }:O -en weer in de grote weide.

Met dat mooie weer alles in de stal houden is maar niets.
MarcyDarcy schreef op 09 juni 2004 @ 16:50:
Misschien krijgt iedereen een fout update - ticket ??

:+

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 09-06-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Anoniem: 41582 schreef op 09 juni 2004 @ 16:57:
De big boys zullen blij zijn met handmatig updaten :X 8)7
Auto update via de deamons loopt wel automagisch toch? (niet dat ik er last van heb :P). Als dat niet zo is, dan hebben MrMr en SF genoeg te doen de komende dagen ;)
Misschien krijgt iedereen een fout update - ticket ??

:+
Ik had gisteren in 1 van mijn folders wel een error.log met een vage foutmelding improper ticket value oid. Ik was net van plan met de hand te updaten anyway, maar het heeft me wel iets van 15 generaties gekost.

[ Voor 32% gewijzigd door Ingmar op 09-06-2004 17:14 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
ze zijn eraan bezig maar over een verlenging van de grace periode wordt niet gesproken (en ergens ook een beetje logisch). Iedereen weet dat de proteinupdate eraan komt, het beste kun je van al ruim een dag van te voren grote buffers legen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Hé mijn P3 is net opeens naar de 145'er gegaan.

Het werkt dus wel, ware het niet dat het erg langzaam gaat.
Andere PC's in netwerk draaien nog met de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
MarcyDarcy schreef op 09 juni 2004 @ 18:04:
ze zijn eraan bezig maar over een verlenging van de grace periode wordt niet gesproken (en ergens ook een beetje logisch). Iedereen weet dat de proteinupdate eraan komt, het beste kun je van al ruim een dag van te voren grote buffers legen :)
Dat is zo, maar als jij bakjes hebt staan op autoupdate waar je niet bij kan dan is het nogal zuur als ze niet updaten en je dan dus geen punten van die dingen meer krijgt. Ik vind dat een geldige reden om de grace period te verlengen.

Dat er dan luie zakken als ik profiteren van die verlenging en alsnog hun buffertjes weg kunnen sturen is misschien jammer maar ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Al mijn bakken zijn automagisch geupdate...niets met de hand gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Loial schreef op 09 juni 2004 @ 18:37:
Al mijn bakken zijn automagisch geupdate...niets met de hand gedaan...
Ja, mijn teammates zijn nu ook op het laatste moment geupdate. Ik had het al gedaan. Maar toch... het was wel echt op het laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
living on the edge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Wat draaien we toch op een kinky pinky project :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

The auto-update should be working fine for everyone now. I will be extending the grace period by 24 hours for the old protein considering most people were unable to update.

It appears that our virtual hosting and DNS setup is having some issues, which we are now fixing. That was initially causing the client to read the wrong server.status file, which was not indicative of the presence of the update.

We aplogize for the inconvenience.

Dus probleem opgelost...hier zijn beide pc's automatische geupdated, nu hopen dat het met de rest ook goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nu het lijkt dat de probelem zijn opgelost een vraagje van een hele andere orde van mijn kant :

Is ergens documentatie over de raltie tussen de best RMSD en de best energy ? Ik kan e.a. nl niet helemaal meer volgen. En ik leer graag wat bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Anoniem: 100386 schreef op 09 juni 2004 @ 20:28:
Goed nu het lijkt dat de probelem zijn opgelost een vraagje van een hele andere orde van mijn kant :

Is ergens documentatie over de raltie tussen de best RMSD en de best energy ? Ik kan e.a. nl niet helemaal meer volgen. En ik leer graag wat bij :P
Er is geen directe relatie.
Best energy is een scoring methode van de DF developers om een indicatie te krijgen van de RMSD.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hagar schreef op 09 juni 2004 @ 20:32:
[...]

Er is geen directe relatie.
Best energy is een scoring methode van de DF developers om een indicatie te krijgen van de RMSD.
Ik vermoedde al zoiets, want ik heb op dit moment een redelijk lagere best energy als bij de 131-er, maar een aanzienlijk hogere RMSD dan ik had bij die 131-er.

Bedankt voor je antwoord btw :)
Pagina: 1 2 Laatste