Toon posts:

Goed samengesteld??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een pc te kopen. Ik zit nu namelijk met een p3 866 mhz. Ik ben pas 15 en krijg gelukkig wel hulp bij het in elkaar zetten van de pc. Maar wou weten of de samenstelling wel goed was:
(ik wil hier wel de laatste games op kunnen spelen)

Proc: AMD Athlon 64 3000+ (2,0GHz, 512KB, Boxed)
Mobo: Asrock K8S8X, SiS755 (Sound 5.1, Lan, Sata-Raid)
geheugen: 512MB PC3200 DDR (Dane-Elec)
hdd: Maxtor 80GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB, sata)
videokaart: Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB
kast: AOpen H600B (ATX, 350 Watt, Black)
brander: AOpen 52x32x52x CRW5232 (Retail, Chameleon)
dvd/cd: Lite-On 16x48x, LTD-166 (Retail)

Dit is bij elkaar is 800 euro
Mijn beeldscherm toetsenbord en geluid heb ik al.

Kan ik trouwens beter wachten in verband met 939 en pci express of gewoon nu kopen want er komt altijd wel iets nieuws

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik zou die 64 bit processor veranderen naar een snellere 32 bit processor... 64bit is op dit moment alleen interresant als je echt zwaardere apps draait.

Ohja misschien nog een tip, vergeet niet een lownoise voeding te kopen

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Mijn voorkeur zou zijn: 120 ipv 80 GB (veel betere Gb/€ verhouding, en het is wel lekker die ruimte)
en de Club3d Radeon 9800 SE kun je lekker modden naar de 9800 (PRO) is goeikoper!

Life is not about specs, it is about joy!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welkom op GoT.
Het zou handig zijn als je even toelicht waarom je tot je keuze bent gekomen. Dan kunnen we ook beter reageren. Anders gaat iedereen wat anders roepen.
Kijk ook even hier CSL FAQ om te zien wat ik bedoel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
Het zal allemaal samen moeten werken, en lekker vlot ook :) Alleen het punt is dat zulke topics niet de bedoeling zijn op GoT, zie de FAQ waar hierboven al naar gelinked is.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
The Real Falcon: De Athlon 64 is niet alleen snel in 64-bit applicaties hoor, ook in 32-bit is deze een stuk interessanter dan een simpele Barton.

Kijk even rond naar reviews, op de frontpage zijn er genoeg reviews en benchmarks te vinden van de Athlon 64 processor. Zo kan je per component snel bepalen of het een goede keus is, en of je niet toevallig iets beters kan kiezen. Zo kan je op de frontpage dit artikel doornemen, en kan je via Google reviews vinden van het mobo, of een mobo met dezelfde chipset.

Ik denk dat je wel door hebt dat we van je verlangen om zelf dingen uit te zoeken. Zoals je ook in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) kan lezen, verwachten we eigenlijk van je dat je eerst zelf dingen uitzoekt voordat je hier een vraag stelt. Dit kan d.m.v. reviews te lezen, en ook rond te kijken hier op GoT. Dit is bijvoorbeeld best een interessant topic in dit geval.

Veel succes met het lezen! :)

offtopic:
/me slaps Abbadon
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.