Toon posts:

Problemen met Pc op tv aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een NVIDIA Geforce 2 MX/MX 400, Die heeft aan de achterkant ook een s-vhs uitgang. Ik heb dus met een s-vhs kabeltje via een scart plug (de svhs gaat daar in) me computer aan me tv vastgekoppeld. Maar ik krijg dus alleen maar zwart beeld. (er gebeurt dus helemaal niks) Is deze verbinding fout, of moet ik nog sofware of drivers hebben??

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-08 15:25

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Kijk eens in de/met de Search, dit probleem komt veel vaker voor...

De grote tv-out FAQ/?
Daar moet toch genoeg staan ;)

[ Voor 46% gewijzigd door bonus op 07-06-2004 15:06 . Reden: added short-cut... ]

Atari 4 ff'r 😊

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan maar ik heb nergens iets kunnen vinden waar ik iets aan had

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:09
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Zo kunnen we je niet echt helpen he.

En heb je De grote tv-out FAQ al bekeken?

Ik durf er sodemieter op tegen te zeggen dat je daar je problemen mee kan oplossen.

m.a.w.

Staat de tv wel op extern 1/2/3
Staat je driver wel op PAL?

Heb je al een andere driver geprobeerd?
Ziet je kaart je televisie wel?
Heb je al gekeken op guru3d.com of andere sites om te kijken of het een bekend probleem is.

Get to work :+

[ Voor 37% gewijzigd door MacDokie op 07-06-2004 15:08 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Svhs heeft een ander soort voltage dan Scart. Dus het kan zijn dat je daardoor grijs beeld krijgt.
Als het goed is als je de nieuwste drivers installeerd of TV tool, kan je een composite signaal door een svhs kabel laten lopen, en dan heb je wel kleur.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 15:00:
Ik heb een NVIDIA Geforce 2 MX/MX 400, Die heeft aan de achterkant ook een s-vhs uitgang. Ik heb dus met een s-vhs kabeltje via een scart plug (de svhs gaat daar in) me computer aan me tv vastgekoppeld. Maar ik krijg dus alleen maar zwart beeld. (er gebeurt dus helemaal niks) Is deze verbinding fout, of moet ik nog sofware of drivers hebben??
natuurlijk moet je software gaan gebruiken om je tv-out te kunnen gaan gebruiken :)
Die drivers staan op je cd' die je er bij hebt gekregen toen je hem kocht ;)
heb je ook de instellingen van je beeldscherm aangepast -> rechtmuisknop - eigenschappen - instellingen :?

Wauw, een sig!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit soort dingen blijft langskomen he: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/918596
check deze ...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21

Wildfire

Joy to the world!

outerspace schreef op 07 juni 2004 @ 15:07:
[...]

natuurlijk moet je software gaan gebruiken om je tv-out te kunnen gaan gebruiken :)
Die drivers staan op je cd' die je er bij hebt gekregen toen je hem kocht ;)
heb je ook de instellingen van je beeldscherm aangepast -> rechtmuisknop - eigenschappen - instellingen :?
Inderdaad... als je z'n bericht leest dan denk ik idd ook dat 'ie z'n TV-out gewoonweg niet heeft ingeschakeld. Tsja, dan blijft het beeld idd zwart ja... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Ik denk dat je nu wel doorhebt dat er meer te vinden is dan je denkt.

Probeer eens één van de vele gegeven linkjes. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.