Toon posts:

JVC TH-A9R slikt geen DVD's van LiteOn 851S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie helpt mij, wat ik ook probeer, het lukt me niet om een zelf gebrand dvd-tje af te spelen in mn jvc speler.
De booktype al veranderd naar dvd-rom, regiovrij, op 2.4x speed, nieuwste nero, dvd shrink 3.1, platinum dvd+ 4x schijfjes.
Heb de instellingen al een x over genomen van een collega, want als die ze brandt doen ze het wel, maar ook dat hielp niet.
Hij heeft dan wel een andere brander.
Wie o wie helpt mij uit de brand????

Groeten, Douwe

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welke media heb je precies geprobeerd?

Zoals op de DVD Player list op www.dvdrhelp.com te zien is, ondersteunt de door jou genoemde JVC géén RW-media. Dus alleen DVD+R en DVD-R :)

Verder doe ik een move Opslagmedia & I/O Controllers » Audio, Video & HiFi Forum, aangezien het hier meer over audio/video DVD's en een standalone DVD speler gaat. Hier is de FAQ van OM ook duidelijk over: OM FAQ / Beleid » Welkom op Opslagmedia & I/O Controllers! Een stukje Beleid (hier op GoT wordt overigens wel van je verwacht dat je éérst o.a. de subforum-FAQ doorneemt eer je een topic opent .. zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/]). Je krijgt er gratis een titelfix bij: alleen maar de beide merken/types in lowercase aanduiden slaat werkelijk nergens op ;)

[ Voor 43% gewijzigd door BalusC op 07-06-2004 14:49 ]