Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Plug batt-lader Sony Cyber-shot DSC-P8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben zo slim geweest om de oplader van mijn digi-camera ergens te laten liggen (teminste dat denk ik). Ik ben hem in iedergeval kwijt. 8)7

Nou ben ik wezen shoppen voor een nieuwe lader maar dat viel bar tegen. Zon ding kost gewoon 60 eurie !?!?

Daar maken ze dus 600 % winst op ofzo??

Ik weet gewoon dat zo'n trafo niet zoveel hoeft te kosten. Het punt is alleen dat sony weer zo slim is geweest om een "lullige" plug aan dat ding te maken.

Het gaat er dus om dat ik zon plug in mijn bezit krijg. Ik kan er helaas geen foto van laten zien dus ik hoop dat sommigen onder ons weten waar ik het over heb. Het is een vierkante plug met geloof ik aan 3 vlakken contactjes.

Weet iemand waar ik het over heb of waar ik ze eventueel kan krijgen please reageer want ik kan mijn cam nu dus niet gebruiken :'(

Oja dit is um: http://productimages.sony-europe.com/AC-LS1_IM.jpg

Alvast hartelijk dank

p.s. ik heb dit bericht hier geplaatst omdat ik hier het meeste kans heb iemand te treffen die dit plugje kent/gebruikt met electronica. Hoort het op een andere plaats gaarne een move dan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 19:58 ]

• MichelG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:46
Ik weet welke stekker je bedoeld. Alleen zul je er denk ik toch 60 euro voor moeten betalen, want dit is geen alle daagse aansluiting en dus alleen te krijgen via sony.

En zelfs als je zo'n zelfde stekker weet te vinden, maar dan niet via sony is het nog maar de vraag of je je camara niet molt.

Verwijderd

Welke camera is het? Op die afbeelding is het een beetje moeilijk te zien wat voor stekkertje eraan zit namelijk :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:03

Korakal

Up up up!

Kijk eens rond op ebay, ik kwam bijv met de eerste zoekopdracht al deze tegen, er is vast nog wel meer te vinden :)

Het type adapter dat je moet hebben is trouwens AC-LS5, dat zoekt wat makkelijker :)

[ Voor 18% gewijzigd door Korakal op 06-06-2004 19:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Denk toch dat het inderdaad de 60 euro word.

Ik heb al een advertentie op marktplaats staan in de hoop dat iemand ooit zijn camera kwijt geraakt is/gemold heeft, maar daar heb ik nog geen reacties op gehad (wat ik ook eigenlijk niet verwacht)

Ik weet dat de plug niet een standaard plug is maar het is natuurlijk de reinste oplichting om voor zon lader 60 Euro te vragen. Naja we zoeken wel verder :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Euhm, lees je wel wat ik schrijf? :/
Het linkje wat ik geef kost 'ie 24 dollar, dat is omgerekend €19,55
Waarom dan 60 euro uitgeven? :X

Verwijderd

Topicstarter
Ja sry je hebt gelijk :) niet goed gekeken :)

Tnx in iedergeval

Verwijderd

werkt die adapter niet op 110 volt? 8)7 want die stekkeraansluiting ken ik toch niet hier in BE of NL of ben ik verkeerd B)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 20:13 ]

Verwijderd

Description:

* Original Sony AC Power Adaptor
* AC IN ~100-240V 50/60Hz 11W ( 0.13-0.09A 16-22VA )
* DC OUT 4.2V 1.5A

Zul je alleen nog zo'n reisstekker ofzo nodig hebben.

Verwijderd

Voor zover ik het kan zien op het plaatje zit er een amerikaanse stekker bij ,maar met een platte plug in de voeding. Dat zou betekenen dat een standaart Euro apparaatsnoer (die dingen die je soms bij video's enz nog krijgt) gewoon te gebruiken is. Die dingen kosten nog geen 2 euro en de voeding kan tussen 100 en 240 v in hebben dus waarom dan een reisstekker? B)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 20:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:16:
Voor zover ik het kan zien op het plaatje zit er een amerikaanse stekker bij ,maar met een platte plug in de voeding. Dat zou betekenen dat een standaart Euro apparaatsnoer (die dingen die je soms bij video's enz nog krijgt) gewoon te gebruiken is. Die dingen kosten nog geen 2 euro en de voeding kan tussen 100 en 240 v in hebben dus waarom dan een reisstekker? B)
edit:
Excuses ,Foutje mods ,mag gedelete worden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 20:21 ]

Verwijderd

Ik weet nog steeds niet over welke camera we het hebben, maar is het niet mogelijk een oplader te kopen voor die accu's in de camera. Of kan de accu er niet uit of zo bij de Sony-cams?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:30:
Ik weet nog steeds niet over welke camera we het hebben
't staat in de titel :z

Sony Cyber-shot DSC-P8

Verwijderd

Ik had t zelfde probleem :P

Maar ik heb deze gekocht ik had m opgehaald voor 39 euries. Het ding werkt perfect maar is wel een tafellader dus moet je wel je accu uit je cam. halen.
Die van mij doet het er goed op, als me usb het nou ook nog eens deed :(
Pagina: 1