Ik heb sinds kort een nieuwe Compaq Armada M700, omdat me oude Compaq m700 mobo kapot was. Nu wil het probleem dat als ik via me Sony P8 (digicam) of me Externe DVD+cd writer (philips jackrabbit) foto's wil overzetten naar me M700 via USB de foto's zo worden weergegeven:

-verkleind-
(foto's zijn wel in de juiste resolutie)
Met me oude M700 had ik dit probleem niet, vandaar dat ik dus net het oude USB kaartje heb overgezet naar me nieuwe M700. Onderaan het oude kaartje zat een stickertje met daarop> j0105 en op me nieuwe zat het stickertje met> j0055. Ik neem aan dat dit de usb versies aangeven.
Hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kan doen..?
Al gedaan :
- nieuwe install XP + SP1 + alle up-dates (Dus geen progamma's die kunnen 'storen' ) XP herkent me camera en installt m goed!
- Naar aanleiding van de search een aantal patches geprobeerd
- DigiCam op ander systeem aan gesloten ( werkte wel perfect!)
- In BIOS "herkenning oude USB" op "aan"
- Usb kaartjes omgewisseld van oude naar nieuwe M700
- Onder apparaatbeheer usb controllers verwijdert en opnieuw laten installen.
( wel doen alle USB apparaten het verder goed, ook foto's van me GSM naar M700 doen het ok)
-verkleind-
(foto's zijn wel in de juiste resolutie)
Met me oude M700 had ik dit probleem niet, vandaar dat ik dus net het oude USB kaartje heb overgezet naar me nieuwe M700. Onderaan het oude kaartje zat een stickertje met daarop> j0105 en op me nieuwe zat het stickertje met> j0055. Ik neem aan dat dit de usb versies aangeven.
Hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kan doen..?
Al gedaan :
- nieuwe install XP + SP1 + alle up-dates (Dus geen progamma's die kunnen 'storen' ) XP herkent me camera en installt m goed!
- Naar aanleiding van de search een aantal patches geprobeerd
- DigiCam op ander systeem aan gesloten ( werkte wel perfect!)
- In BIOS "herkenning oude USB" op "aan"
- Usb kaartjes omgewisseld van oude naar nieuwe M700
- Onder apparaatbeheer usb controllers verwijdert en opnieuw laten installen.
( wel doen alle USB apparaten het verder goed, ook foto's van me GSM naar M700 doen het ok)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 18:17 . Reden: something vergeten... ]