Ach we zien wel...
EDIT: laat maar, was mijn foutje, alles werkt
[ Voor 16% gewijzigd door Oguz286 op 06-06-2004 18:38 ]
Verwijderd
Probeer opnieuw in te loggen vanaf de hoofdpaginaVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 18:37:
jezus wat een slome zooi, krijg je die code 100x kruisjes te zien en dan ben je regged kom je niet eens in je inbox
And it goes BRAAAAAPP!
voor mij zeker en vast niet dus.
heeft trouwens iemand al die privacy policy enzo gevonden?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Ik snap dat antwoord niet helemaal als antwoord op TS
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Verwijderd
Verder kom ik moeilijk ingelogd. Ben ik dat eindelijk, wil ie niet naar de inbox. Is te hopen dus dat dat ff tijdelijk is
Verder ziet de site er wel netjes uit vind ik.
@ Manix: Ik kom ook niet meer opnieuw ingelogd. Registreren lukte na stuk of 3 pogingen
Jaa, ben weer ingelogd
markjan at aventuremail.com
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 19:02 ]
Verwijderd
Use of our system or email addresses for spamming or other abusive or illegal purposes is STRICTLY prohibited. We will assist in anyway possible any company or individual harmed by such activity. This includes supplying your IP and time/date stamp, assistance in IP tracing, forwarding addresses and any other information we can provide. Your account will be immediately deleted, and your IP barred from our site. We have ZERO tolerance for such activity.
The following statute shall also be strictly enforced against spammers: US Code Title 47, Section 227(a)(2)(, a computer/modem/printer meets the definition of a telephone fax machine. By Sec. 227(b)(1)(C), it is unlawful to send any unsolicited advertisement to such equipment, punishable by action to recover actual monetary loss, or $500, whichever is greater, for EACH violation.
BY COMPLETING THE REGISTRATION PROCESS AND CLICKING THE "I AGREE" BUTTON, YOU ARE INDICATING YOUR AGREEMENT TO BE BOUND BY ALL OF THE TERMS AND CONDITIONS OF THIS SERVICE.
1. ACKNOWLEDGMENT AND ACCEPTANCE OF TERMS OF SERVICE
The AventureMail.com Service owned and operated by Aventure Media, is provided to you ("Member") under the terms and conditions of these Terms of Service ("ToS") and any operating rules or policies that may be published by Aventure Media The ToS comprises the entire agreement between Member and Aventure Media and supersedes all prior agreements between the parties regarding the subject matter contained herein.
2. MODIFICATIONS TO TERMS OF SERVICE
We may change the terms and conditions of the ToS from time to time.
Changes to our terms will always be available on our main website for review.
3. MEMBER ACCOUNT, PASSWORD, AND SECURITY
Once you become a member of the Service, you shall receive a password and an account. You are entirely responsible if you do not maintain the confidentiality of your password and account. Furthermore, you are entirely responsible for any and all activities which occur under your account. You may change your password or icon at any time by following instructions; you may also set up a new account and close an old one at your convenience.
MEMBER EXPRESSLY AGREES THAT USE OF THE SERVICE IS AT MEMBER'S SOLE RISK. THE SERVICE IS PROVIDED ON AN "AS IS" AND "AS AVAILABLE" BASIS.
LIMITATION OF LIABILITY
Aventure Media SHALL NOT BE LIABLE FOR ANY DIRECT, INDIRECT, INCIDENTAL, SPECIAL OR CONSEQUENTIAL DAMAGES, RESULTING FROM THE USE OR THE INABILITY TO USE THE SERVICE OR FOR COST OF PROCUREMENT OF SUBSTITUTE GOODS AND SERVICES OR RESULTING FROM ANY GOODS OR SERVICES PURCHASE OR OBTAINED OR MESSAGES RECEIVED OR TRANSACTIONS ENTERED INTO THROUGH THE SERVICE OR RESULTING FROM UNAUTHORIZED ACCESS TO OR ALTERATION OF MEMBER'S TRANSMISSIONS OR DATA, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO, DAMAGES FOR LOSS OF PROFITS, USE, DATA OR OTHER INTANGIBLE, EVEN IF Aventure Media HAS BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES.
Member is solely responsible for the contents of his or her transmissions through the Service. Member's use of the Service is subject to all applicable local, state, national and international laws and regulations. Member agrees: (1) to comply with US law regarding the transmission of technical data exported from the United States through the Service; (2) not to use the Service for illegal purposes; (3) not to interfere or disrupt networks connected to the Service; and (4) to comply with all regulations, policies and procedures of networks connected to the Service.
The Service makes use of the Internet to send and receive certain messages; therefore, Member's conduct is subject to Internet regulations, policies and procedures. Member will not use the Service for chain letters, junk mail, spamming or any use of distribution lists to any person who has not given specific permission to be included in such a process.
Member agrees not to transmit through the Service any unlawful, harassing, libelous, abusive, threatening, harmful, vulgar, obscene or otherwise objectionable material of any kind or nature. Member further agrees not to transmit any material that encourages conduct that could constitute a criminal offense, give rise to civil liability or otherwise violate any applicable local, state, national or international law or regulation. Attempts to gain unauthorized access to other computer systems are prohibited.
Aventure Media reserve the right to terminate any account without reason.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 19:16 ]
--------------------------
Sent from AventureMail.com - The worlds largest inbox with 2GB of FREE storage!
Signup free for your own address at http://www.aventuremail.com
Report Email Abuse: mail.abuse@aventure-media.co.uk
Powered by http://www.aventurehost.com
onderaan.
Verwijderd
Op dit moment werkt het bij mij ook goed. Kom meteen op de pagina etc.
Pluspunten: Veel instelmogelijkheden, nog een kalendertje
Minpuntje: Tis niet int Nederlands en geen Outlook functie...
Mn outlook is op t moment druk bezig om zo'n 25MB mp3tjes te uploaden naar aventure, duurt wel lang...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 19:38 ]
Werkt perfect hier, beter als spymacVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 18:37:
jezus wat een slome zooi, krijg je die code 100x kruisjes te zien en dan ben je regged kom je niet eens in je inbox
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
De eerste indruk is goed, veel instellingen en handig menu
Als je er ali illegali dingen mee gaat doen komen ze er vast wel achter -> einde oefening
Ok voor opslag van bepaalde dingen is het misschien wel handig, maar je kan toch je eigen webspace / thuisserver gebruiken
Verwijderd
wat je er mee kan doen?
*mp3tjes
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 23:03 ]
same hereVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 22:53:
Hier geen enkel probleem met registreren, geen time-outs.... werkt meteen EN snel ...
[ Voor 16% gewijzigd door LifeTecH op 06-06-2004 23:44 ]
Heb daar een review van gelezen, meen bij anand, en daar waren ze er behoorlijk lyrisch over. Door het geweldige zoeksysteem, en de manier van presenteren, laat je er gewoon alles staan.
Wordt het mooi voor je gebackupped en alles. Toch mooi? Ja ok, dat gebeurd nu allemaal thuis op mijn server, maar als dit goed werkt ga ik het toch wel gebruiken denk ik!
Was dus bij ExtremeTech.. Hier staat de preview...
[ Voor 14% gewijzigd door UltraSub op 06-06-2004 23:49 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
If you are registering a new account
We are currently not accepting any further registrations for several days during our initial launch. Please check back later.
We have currently accepted 20,000 signups, and will accept a further 10,000 within 14 days.
helaas ff wachten dus
1
2
3
4
| $ df -h
Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on
/dev/ide/host0/bus1/target0/lun0/part1
187G 57G 130G 31% /var/spool/mail |
Nog 130Gig voor mail. Waarom zou ik met google of een ander in zee gaan? Zelf doen is beter.
[ Voor 3% gewijzigd door burne op 07-06-2004 02:02 ]
I don't like facts. They have a liberal bias.
Gratis 2gb
en goedkoopste betaal:
Ensim or CPanel Accounts
70MB Diskspace
2GB Transfer
£21/$35 Yearly
Okee, service en betrouwbaarheid zal dan stukken beter zijn, maar toch
Verwijderd
Ik zie het zo niet staan.. Of ik kijk er over heen
Daar kijk je overheen; onderaan het compose scherm staat hetVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:29:
Weet iemand toevallig hoe ik in aventuremail een bijlage kan toevoegen bij het verzenden van een meel?
Ik zie het zo niet staan.. Of ik kijk er over heen
Ojaa ook nog 1 GB email
[ Voor 90% gewijzigd door hemiparo op 07-06-2004 22:37 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Ik heb het na nog eens héél goed kijken ook niet gevonden. Heb de al opties wat doorgekeken, niks...Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:34:
grom.. ik zie nog steeds niet waar ik een bijlage kan toevoegen?![]()
iemand
Dus kan iemand die het wel weet even wat preciezer zeggen waar het moet staan?
Hmm, vind mijn SMTP server niet zo leuk geloof ik.... hij kapt er na een MB of 50 meeVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 18:54:
Jaa, ben weer ingelogdWie stuurt me ff een meel van een Gig ofzo
![]()
markjan at aventuremail.com
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
ik zie echt niet waar ik een bijlage kan toevoegen
hmmz dan heb ik dus geen ene fuck aan aventuremail, beetje jammer
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 15:50 ]
Maar! Het was er wel voorheen. Blijkbaar hebben ze 't uitgezet ofzo....
Verwijderd
Ik dacht, laat ik ns even wat mooie muziekbestanden naar mezelf sturen, kan ik ze op school weer openen
Mij lukt het trouwens ook niet om wat grote bestanden van een ander adres naar aventuremail te sturen. Outlook kan dat niet echt aan ofzo. En vanuit hotmail kun je max maar 1Mb mee sturen..
Die blijf ingelogd functie werkt bij mij ook niet echt. Als ik voor altijd ofzo doe, moet ik volgende keer weer gewoon inloggen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 15:54 ]
2 Gig aan mail zonder bijlage idd. dan heb je volgens mij ruim genoeg aan 100 mbXandrios schreef op 08 juni 2004 @ 15:47:
Ok, 't is inderdaad weg
Maar! Het was er wel voorheen. Blijkbaar hebben ze 't uitgezet ofzo....
@ burne
Idd gewoon lekker thuis een servertje opzetten heb je meer dan genoeg ruimte plus goeie service van jezelf
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ook 10, wat wil je gaan versturen wat groter dan 10 is danJT schreef op 09 juni 2004 @ 14:58:
Hoe groot is de max file attachment bij Spymac ? Bij Gmail is het 10mb, niet echt veel
Wat ik me afvraag : Als je iets naar die 350 MB Upload gaat dat een beetje snel ?? En hoe groot mag een php database zijn ??JT schreef op 09 juni 2004 @ 14:58:
Hoe groot is de max file attachment bij Spymac ?
kreeg net trouwens mooie error :
We are currently not accepting new registrations. Accounts can be purchased in our store
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Livesetje ofzojohnnyv.nl schreef op 09 juni 2004 @ 15:08:
[...]
Ook 10, wat wil je gaan versturen wat groter dan 10 is dan
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Je kan het zelf doen alleen dien je wel dag en nacht bereikbaar te zijn. Als dit geen probleem is dan zit je nog met de aan- en afvoer lees dataverkeer.Burne schreef op 07 juni 2004 @ 02:02:
Eens even kijken.
code:
1 2 3 4$ df -h Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/ide/host0/bus1/target0/lun0/part1 187G 57G 130G 31% /var/spool/mail
Nog 130Gig voor mail. Waarom zou ik met google of een ander in zee gaan? Zelf doen is beter.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Wel jammer lijkt me opzich wel heel handig om zo'n gratis email account te hebben met 2 gb opslag!
Verwijderd
Hehe ik las over je post heenMaxxi schreef op 09 juni 2004 @ 15:21:
We are currently not accepting new registrations. Accounts can be purchased in our store (http://www.aventuremail.co.uk/store) in the mean time.
net te laat denk ik ofzo
Verwijderd
edit: iemand nog een leuk accountje kopen
(just kiddin)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 21:06 ]
Dat is wel best veel. Volgens mij doen de meeste ISP's maar 5 mb attachments.JT schreef op 09 juni 2004 @ 14:58:
Hoe groot is de max file attachment bij Spymac ? Bij Gmail is het 10mb, niet echt veel
Daarbij is mail niet bedoeld om groter als 10 mb te sturen, dat is belachelijk. Daar hebben ze ftp voor uit gevonden