Toon posts:

Oplossing foutmelding met internetpagina's Hotmail, Rabobank

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...

Onlangs had ik een probleem met internetbankieren van de Rabobank en met het openen van mijn Hotmail. Ik kreeg op beide pagina's (bij de Rabobank nadat ik op Betalen en Sparen klikte) de foutmelding dat de pagina niet gevonden kon worden, de exacte melding van Internet Explorer is dan "De pagina kan niet worden weergegeven".

Erg vervelend... overal gezocht, op internet, op Tweakers.net... veel mensen die hetzelfde probleem hebben, er wordt voornamelijk gepraat over beveiligingsinstellingen, het gebruik van TLS en SSL, 128-bits encryptie, corrupte certificaten etc. etc. etc.

Helaas hadden al deze mogelijke oplossingen geen resultaat. Totdat ik voor 't eerst sinds lange tijd MSN Messenger probeerde te starten, deze werkte ook niet... maar gaf wel een foutcode "0x81000370'. Even gezocht in Google, en de oplossing voor mijn Rabobank internetbankieren, Hotmail en MSN inlogprobleem had ik daarna al snel gevonden -->

- Start, Run
regsvr32 softpub.dll

Nadat softpub.dll weer goed geregistreerd was, werkten alle pagina's weer naar behoren.

Daarna heb ik hier op Tweakers nog even gezocht op die softpub.dll en daar vond ik wel een aantal topics met dezelfde oplossing, maar dan alleen vermeld onder MSN Messenger problemen

Zie dus ook:
[rml][ MSN Msgr] error 0x81000301 *[/rml]
[rml][ MSN] Messenger probleem: niet kunnen inloggen(geen foutcde)[/rml]

Ik heb dit topic dus hier maar even gepost om ervoor te zorgen dat ook mensen met bijvoorbeeld Rabobank internetbankieren of Hotmail deze mogelijke oplossing via de Tweakers search kunnen vinden. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. :)