hey beste tweakers,
Ik heb het volgende probleem ik zit nu bij mijn buurmeisje,
en ze heeft het volgende probleem
allereerst:
MSN: 6.1
ik heb het volgende probleem messenger blijft aangeven: \
Sorry aanmelden is mislukt omdat de aanmeldingsnaam niet bestaat of het paswoord onjuist is
en een melding dat als ze haar paswoord is vergeten ze op help onderwerpen moet klikken en dan zo verder.. (met de code: 0x81000303)
Nu heb ik de register keys al verwijderd het programma al verwijderd en alles opnieuw geinstaleerd maar ik krijg helemala geen resultaat ik heb ook al met een webbased MSN programma proberen in te loggen en dat kan wel gewoon.
Dus daar kan het niet aan liggen
Het gebeurt trouwens ook met andere MSN versies ze wil graag msn houden(vanwege de functionaliteit) je kent het wel
das bijzaak..
Ik hoop dat iemand me kan helpen.. met een oplossing
thanks
Ik heb het volgende probleem ik zit nu bij mijn buurmeisje,
en ze heeft het volgende probleem
allereerst:
MSN: 6.1
ik heb het volgende probleem messenger blijft aangeven: \
Sorry aanmelden is mislukt omdat de aanmeldingsnaam niet bestaat of het paswoord onjuist is
en een melding dat als ze haar paswoord is vergeten ze op help onderwerpen moet klikken en dan zo verder.. (met de code: 0x81000303)
Nu heb ik de register keys al verwijderd het programma al verwijderd en alles opnieuw geinstaleerd maar ik krijg helemala geen resultaat ik heb ook al met een webbased MSN programma proberen in te loggen en dat kan wel gewoon.
Dus daar kan het niet aan liggen
Het gebeurt trouwens ook met andere MSN versies ze wil graag msn houden(vanwege de functionaliteit) je kent het wel
Ik hoop dat iemand me kan helpen.. met een oplossing