Toon posts:

(raid) mirror recoveren

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met mn raid en zie nu in windows helemaal niets mer van een drive.
Nu wil ik graag mn data recoveren en heb me laten vertellen dat dat in mijn situatie ook mogelijk is.

Zijn er goeie programa's die een mirror raid config. kunnen restoren ?
Ik heb ook op google gezocht maar daar word je ermee dood gegooit, de data die erop staat is echt heel belangrijk en ik wil het niet verprutsen.

Ik heb in de faq gekeken maar opnieuw een raid aanmaken dat werkt niet.

Ik had trouwens aan het begin van dat ik de raid had opgezet een fout gemaakt , alles heb ik gezet op cable select, kan ik dat nu gewoon op master en de andere op slave zetten of is dat niet zo slim nu alles toch all niet werkt (of gaat het JUIST daardoor werken)

Verwijderd

Ik had ook zo probleem gehad, met mijn raid-1 config. Mijn raid controller (highpoint-tech) heeft een of andere manier mijn beide hd's gewist :( . Gelukkig kon ik nog alle mijn belangrijke data zoals mij documenten en etc terug halen met deze software: Get Back Data.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik heb in de faq gekeken maar opnieuw een raid aanmaken dat werkt niet.
Er staat wel meer in de FAQ:
Hoe krijg ik verloren gaande data terug?
Kan ik een schijf uit een RAID1 array halen en deze zó uitlezen?
Ik had trouwens aan het begin van dat ik de raid had opgezet een fout gemaakt , alles heb ik gezet op cable select, kan ik dat nu gewoon op master en de andere op slave zetten of is dat niet zo slim nu alles toch all niet werkt (of gaat het JUIST daardoor werken)
Dat heeft totaal geen invloed op de aanwezigheid van de data op de schijven :)

Dit topic is gesloten.