Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:06
Computersystemen zijn verre van betrouwbaar.
Volgens de computer van filiaal Amsterdam, waren ze dus in alle filialen uitverkocht, kwamen ook niet meer binnen.

Ik heb net met RAF Utrecht gebeld, en er komt er toevallig volgende week 1tje binnen, die ik dan kan komen ophalen.

Kortom, wil je deze MP3speler hebben, bel dan NIET naar Amsterdam, maar probeer 1 van de andere filialen (geef door dat je om artikel "36945" belt, en ga bidden :D

Gabriel

[ Voor 5% gewijzigd door Gabriel_Knight op 08-01-2005 12:09 ]

Verwijderd

Ik ben donderdag naar het filiaal in lelystad gegaan, daar hadden ze hem niet meer.
Maar hij keek even in de computer en zei dat ze in andere filialen nog wel voorradig waren.
En toen heeft ie er een gereserveerd, bestel bon uitgedraaid en ze bellen me volgende week op.
Dus het lijkt mij dat dat wel goed zit.
Misschien kan het inderdaad geen kwaad verschillende vestigingen te bellen.

Verwijderd

hoppa :) zojuist heeft RAF mij gebelt en gezegt dat de Mpio HD200 voor me klaar ligt! Morgen gelijk ff ophalen :*) wat een heerlijk gevoel :9 kan bijna niet wachten om lekker met dat beestje te gaan prutsen!!!

_/-\o_ RAF _/-\o_

Verwijderd

Chips, zometeen heb je hem nog eerder als ik :|
Heb vandaag maar ff gebeld, ze zouden hem morgen binnenkrijgen.
Dus met een beetje gelukt kan ik hem morgen ook ophalen :*)

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:06
:) Ik heb em gister binnengekregen, en (na mijn werk) even een paar uurtjes mee kunnen spelen.
Zodra ie uit de doos komt, en je gelijk de nieuwste firmware erop wilt zetten ben je bij deze gewaarschuwd. Dit is een ramp om te doen en gaat niet zonder slag of stoot. (check internet voor hulp)

Het opladen van de MP3speler goed en makkelijk, stekker in stopcontact en klaar.
De MP3speler wordt gezien als harddisk, dus je kan makkelijk bestanden slepen.

Paar (min)puntjes heb ik al ontdekt.
* Speler ondersteund geen WMA VBR (zodra ie dat gaat afspelen skipt ie naar het volgende nummer enzovoort)
* De line ingang werkt wel, maar de ingang is nogal krap gemaakt, lijkt op constructiefoutje
Daardoor past alleen het meegeleverde kabeltje erin, en niet elke willekeurige jack connector :(

Ik had ergens gelezen dat deze MP3speler een lange accutijd had
Maar liefst 16 uur op 128kps mp3 en volume 20
Echter volume 20 is echt kei en keihard :S. 12 is meer dan voldoende!

Ik ga nu echter werken, dus heb geen tijd om meer te testen,

Gabriel

Verwijderd

ik heb hem zojuist opgehaald uit emmeloord ;) hij ligt nu lekker aan de lader maar ik vind hem er super mooi uitzien en is ook lekker licht! _/-\o_

Verwijderd

(sorry ging iets fout)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 17:42 ]

Verwijderd

Gabriel_Knight schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:06:
:) Ik heb em gister binnengekregen, en (na mijn werk) even een paar uurtjes mee kunnen spelen.
Zodra ie uit de doos komt, en je gelijk de nieuwste firmware erop wilt zetten ben je bij deze gewaarschuwd. Dit is een ramp om te doen en gaat niet zonder slag of stoot. (check internet voor hulp)

Het opladen van de MP3speler goed en makkelijk, stekker in stopcontact en klaar.
De MP3speler wordt gezien als harddisk, dus je kan makkelijk bestanden slepen.

Paar (min)puntjes heb ik al ontdekt.
* Speler ondersteund geen WMA VBR (zodra ie dat gaat afspelen skipt ie naar het volgende nummer enzovoort)
* De line ingang werkt wel, maar de ingang is nogal krap gemaakt, lijkt op constructiefoutje
Daardoor past alleen het meegeleverde kabeltje erin, en niet elke willekeurige jack connector :(

Ik had ergens gelezen dat deze MP3speler een lange accutijd had
Maar liefst 16 uur op 128kps mp3 en volume 20
Echter volume 20 is echt kei en keihard :S. 12 is meer dan voldoende!

Ik ga nu echter werken, dus heb geen tijd om meer te testen,

Gabriel
Ik heb er de hele dag mee zitten prutsen maar hoe kan ik die firmware upgrade doen? |:( want ik heb ook al op internet gezocht en kan ook daar nix vinden en in de handleiding staat ook nix:S misschien dat jij me kan helpen want ik wil de radio functie wel gaan gebruiken! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 17:42 ]

Verwijderd

Ik heb hem vandaag dus opgehaald, jeetje wat is ie klein zeg :P
Ongeveer net zo groot als een pakje sigaretten, er zit een mooi suede hoesje met riemklip bij.
Jammer dat de afstandsbediening niet standaard in europa gelevert word.
De oordopjes klinken zeer redelijk, alleen zitten niet zo lekker, maar daar was ik al vanuit gegaan.
Firmware upgrade voor de FM radio is een koekje, gewoon de installatie CD draaien.
Er verschijnt dan in de programma groep digitalway een knop met "FM firmware"
eerst je spelertje aan de usb kabel knoppen en daarna dit programmaatje draaien.
Je kan ook gewoon firmware versie 1.20.04 downloaden bij MPIO, standaard installeert ie namelijk firmware versie 2.00.00
De firmware en de "how-to" kun je downloaden van de website www.mpio.com
Voor de "how-to" ga je naar

http://www.mpio.com/suppo..._words=firmware&offset=0"

Ik heb alleen een erg lage transfer snelheid via mijn usb, iets van 430kB/s
Kan iemand hier iets over zeggen?

Verwijderd

USB probleem opgelost, lag aan windows commander, met de explorer doe je ongeveer 3,5 minuten over 1GB.
Best snel dus en jeetje wat kan dat ding hard zeg _/-\o_
Effe ook nog effe kijken of ie mijn .ogg files ook lekker afspeelt :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:53:
Ik heb hem vandaag dus opgehaald, jeetje wat is ie klein zeg :P
Ongeveer net zo groot als een pakje sigaretten, er zit een mooi suede hoesje met riemklip bij.
Jammer dat de afstandsbediening niet standaard in europa gelevert word.
De oordopjes klinken zeer redelijk, alleen zitten niet zo lekker, maar daar was ik al vanuit gegaan.
Firmware upgrade voor de FM radio is een koekje, gewoon de installatie CD draaien.
Er verschijnt dan in de programma groep digitalway een knop met "FM firmware"
eerst je spelertje aan de usb kabel knoppen en daarna dit programmaatje draaien.
Je kan ook gewoon firmware versie 1.20.04 downloaden bij MPIO, standaard installeert ie namelijk firmware versie 2.00.00
De firmware en de "how-to" kun je downloaden van de website www.mpio.com
Voor de "how-to" ga je naar

http://www.mpio.com/suppo..._words=firmware&offset=0"

Ik heb alleen een erg lage transfer snelheid via mijn usb, iets van 430kB/s
Kan iemand hier iets over zeggen?
Ja die grootte en dat hoesje zijn echt wel dikke plussers!!! Ik ben er inmiddels ook achter hoe je de firmware erop moet zetten en hoe je de radio werkend krijgt! ik heb er nu 1.20.04 erop staan. Mijn transfersnelheid is ook niet zo best maar dat komt bij mij denk ik omdat ik mijn USB 2.0 poorten niet goed heb ingesteld! maar ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe dat zou moeten.

Ik kwam erook achter dat mijn speler al een keer eerder gebruikt is :( want er stonden voice recording files op, waar je kon horen dat het een nederlander was! hier ben ik niet echt blij mee maar ja misschien was het ff om te proberen ofzo hij ziet er in elk geval nog helemaal goed uit dus geen krasjes ofzo en het plasticje zat ook nog op het scherm.

Ben ook erg benieuwd naar hoe de batterij het gaat doen en of ie ook daadwerkelijk de 16uur haalt ;)

maar voor de rest vind ik het echt een topspeler! Ik heb eerst een creative zen micro gehad maar die batterij ging maar 8 uur mee terwijl ze 12 uur zeggen en als je bijvoorbeeld wandelt of fietst en je wil een ander nummer kiezen zonder dat je de speler uit je jas of broek hoeft te halen dan is het heeeeeeeel irritant met dat TOUCHPAD want dan moet je echt heel voorzichtig voelen en voor dat je het weet druk je weer op pauze of iets anders en dat is een dikke tegenvaller van die zen micro :r en hij ondersteund ook nog eens geen mappen :? maar ja ik ben superblij met mijn Mpio HD200 echt een heerlijk beestje om het nogmaals te zeggen _/-\o_

Verwijderd

Ik heb hem gisteren even 2 uur aan de lader gehad, totdat hij aangaf dat de accu vol was.
Momenteel speelt ie al 6 1/2 uur en ik heb nog een streepje op de fuel gauge staan.
Het eerste streepje verdween al na een 2 uur.
Even afwachten hoe betrouwbaar deze fuel gauge is, bij mijn GSM is dat ding namelijk ontzettend onbetrouwbaar.
Nogmaals, wat een goed geluid zit er in dit apparaatje zeg (sennheiser PX100), speelt mijn ogg vorbis filetjes perfect af _/-\o_

Okee, nu naar 7 1/4 uur houdt ie het voor gezien, niet echt de 16 uur waar de fabrikant over spreekt :( , gelukkig gaan de meeste li-ion batterijen nog wat in capaciteit vooruit na een paar laad-ontlaad cycli :7, mogelijk dat de laad electronica zich kalibreert op de accu, om over- en onderlading van de accu te voorkomen.
Dus met een beetje geluk gaat ie de 10 uur halen :)
Mijn MP3-tjes zijn meestal 192kB/s zou dat ook de batterij duur kunnen verkorten?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 16:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:29:
Ik heb hem gisteren even 2 uur aan de lader gehad, totdat hij aangaf dat de accu vol was.
Momenteel speelt ie al 6 1/2 uur en ik heb nog een streepje op de fuel gauge staan.
Het eerste streepje verdween al na een 2 uur.
Even afwachten hoe betrouwbaar deze fuel gauge is, bij mijn GSM is dat ding namelijk ontzettend onbetrouwbaar.
Nogmaals, wat een goed geluid zit er in dit apparaatje zeg (sennheiser PX100), speelt mijn ogg vorbis filetjes perfect af _/-\o_

Okee, nu naar 7 1/4 uur houdt ie het voor gezien, niet echt de 16 uur waar de fabrikant over spreekt :( , gelukkig gaan de meeste li-ion batterijen nog wat in capaciteit vooruit na een paar laad-ontlaad cycli :7, mogelijk dat de laad electronica zich kalibreert op de accu, om over- en onderlading van de accu te voorkomen.
Dus met een beetje geluk gaat ie de 10 uur halen :)
Mijn MP3-tjes zijn meestal 192kB/s zou dat ook de batterij duur kunnen verkorten?
Ik zit met hetzelfde probleem maar ja ik blijf hopen op dat de accu er inderdaad na een paar keer opladen en ontladen beter word! Ik wil zowiezo de 12uur halen van de beloofde 16uur! :D
voor de rest echt een topspelertje ook het geluid vind ik heel goed met de sennheiser pmx60 backphone! _/-\o_ maar ik baal er nog steeds van dat er al voice record files opstonden maar ja ik heb al ff gemailt naar de winkel! :(

Verwijderd

Goed spul hè die sennheiser koptelefoons :)
Nog iets merkwaardigs, toen ik de speler een half uurtje later weer aan ging zetten, kon ie gewoon weer spelen.
En dat heeft ie vervolgens nog eens 3 kwartier gedaan, nu laat ik hem maar ff aan de lader liggen en probeer het morgen nog eens.
Volgens een collega van mij is de kans best groot dat de accu capaciteit pas maximaal is na een paar laad- ontlaad cycli.
Dus ik blijf hopen.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 14:34
ik heb em inmiddels al wat langer, bij mij gaat de batterij hooguit 6 a 6,5 uur mee. ik speel voornamelijk .ogg af, ik vermoed zelf dat dit meer stroom vreet dan 128kbp/s mp3. iemand hier meer ervaring mee??

daarbij nog 1 ding... hij kraakt de laatste tijd af en toe, ik vermoed dat dit aan mijn oordopjes ligt, sennheiser mx500. over het algemeen supertevreden over het ding hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:07:
[...]

Ik kwam erook achter dat mijn speler al een keer eerder gebruikt is :( want er stonden voice recording files op, waar je kon horen dat het een nederlander was! hier ben ik niet echt blij mee maar ja misschien was het ff om te proberen ofzo hij ziet er in elk geval nog helemaal goed uit dus geen krasjes ofzo en het plasticje zat ook nog op het scherm.
_/-\o_
Een vriendin van mij heeft deze speler afgelopen weekend voor € 200 gekocht bij media markt amsterdam. De normale prijs was daar € 300 maar aangezien hij bij de Bijenkorf voor € 200 te krijgen was ging kreeg zij em bij mediamarkt ook voor die prijs ( laagste prijs garantie )

Thuis bleek dat er al een aantal albums ( tiesto, the corrs e.d. ) opstonden. Ze dacht eerst dat die bij de speler hoorde, maar ik denk dat dat niet kan en dat de speler dus al gebruikt was.
De knopjes reageren erg slecht, en ook gaat ie uit het niets op 'hold'. Ik denk dat ze genaaid is met een oude kapotte speler. Helaas heeft ze de doos weggegooid, maar toch denk ik dat ze nog haar geld kan terugkrijgen. Ik heb haar aangeraden voor een creative zen micro of ipod mini te gaan.
Verder vind ik de navigatie, en het gebruik van de knoppen vrij ingewikkeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 21:19:
[...]

Een vriendin van mij heeft deze speler afgelopen weekend voor € 200 gekocht bij media markt amsterdam. De normale prijs was daar € 300 maar aangezien hij bij de Bijenkorf voor € 200 te krijgen was ging kreeg zij em bij mediamarkt ook voor die prijs ( laagste prijs garantie )

Thuis bleek dat er al een aantal albums ( tiesto, the corrs e.d. ) opstonden. Ze dacht eerst dat die bij de speler hoorde, maar ik denk dat dat niet kan en dat de speler dus al gebruikt was.
De knopjes reageren erg slecht, en ook gaat ie uit het niets op 'hold'. Ik denk dat ze genaaid is met een oude kapotte speler. Helaas heeft ze de doos weggegooid, maar toch denk ik dat ze nog haar geld kan terugkrijgen. Ik heb haar aangeraden voor een creative zen micro of ipod mini te gaan.
Verder vind ik de navigatie, en het gebruik van de knoppen vrij ingewikkeld.
Tsja dan ga je er van uit dat je iets nieuws hebt gekocht en dan krijg je dit :( . Kvind het erg klote voor die vriendin. Maar na een paar keer naar mijn voice recording files geluisterd te hebben, lijkt het mij het logische dat een klant voordat hij het apparaat misschien zou gaan kopen ff wou testen. Voor de rest werkt de speler echt perfect maar ja toch altijd een beetje naar gevoel bij zulke dingen. Ik heb de Creative zen micro ook een paar dagen gebruikt en die heb ik nu inmiddels weer te koop gezet op een verkoop site want ik was lang niet tevreden over de batterij en de ''touchpad navigatie''. Maar ja ik ben blij met de Mpio HD200 en er zit 2 jaar fabrieksgarantie op dus kan eerst wel ff vooruit _/-\o_

Verwijderd

Dus hij kost standaard ook 200 euro bij de bijenkorf, das mooi.
Tot dusver ben ik nog tevreden, alleen de batterij levensduur is niet de beloofde 16 uur.
Ik zit nu op ongeveer 8 uur.
Nou ja kan ik mee leven, ga ik nu maar weer verder om al mijn cd's te rippen naar ogg vorbis :P

Verwijderd

DooD :'(

Verwijderd

nu 199 euro (pricewatch), erg scherp prijsje zo!
ik heb nog nergens een echte review kunnen vinden, en ook de afstandsbediening nergens los te koop gezien..

• Den_S85
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:43:
nu 199 euro (pricewatch), erg scherp prijsje zo!
ik heb nog nergens een echte review kunnen vinden, en ook de afstandsbediening nergens los te koop gezien..
afstandsbediening heb ik idd ook nog nergens gezien. heb ik wel interesse in op zich, al hangt het natuurlijk van de prijs af die ze voor het ding vragen..

het updaten van de firmware schijnt echt makkelijk te zijn, maar na 5 maanden lukt het mij nog steeds niet :S :(

Verwijderd

die afstandsbediening bij de HD200 kan je kopen bij de importeur www.tu-and-tu.com, mailen naar service@tu-and-tu.com. heb ik namelijk ook gedaan voor een dockingstation voor de iaudio.

Verwijderd

ik zal eens mailen hoeveel die ab kost.

Verwijderd

Beste Maarten,

Ja dat klopt, de afstandsbediening is bij ons verkrijgbaar voor 20,00 Euro. Mocht je hem willen bestellen dan kun je het bedrag over maken op onze rekening 623067099 ten name van Tu & Tu en onder vermelding van “bestelling AB HD200”. Na ontvangst van het bedrag sturen we jou de afstandsbediening.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Roman Cheung

Tu&Tu Service
dat is snel :)

Verwijderd

op de site van www.tu-and-tu.com staan de firmware upgrades met handleidingen. check it out:
http://www.tu-and-tu.com/...0%20Ver1.20.04(FM_ON).zip
deze is dan van de HD200...

• Den_S85
firmware upgraden is met behulp van tu and tu site ook eindelijk gelukt _/-\o_

ik wacht nog op een reply van sales @ tu and tu.... na 2 dagen nog niets, net ff service gemaild. ondanks dat ik de prijs nu al weet ben ik benieuwd of die wel snel replyen op mijn mailtje

Verwijderd

hebben je al bericht gehad van sales van tu?

• Den_S85
nee nog steeds niet. zowel van sales als service niet, beetje jammer.

Verwijderd

hoe zit het met iedereen zijn batterij speelduur? ik haal van de beloofde 16 uur maar hooguit 8 uurtjes en dan speel ik mp3 128k volume 13 af! graag wil ik weten wat jullie allemaal halen want dit is natuurlijk veeeeeeeeeeeeeel te weinig :(

Verwijderd

De afspeelduur is idd. maar 8 uur, maakt niet uit met welke bitrate je afspeelt.

Verwijderd

Hieperdepiep, er is nieuwe firmaware beschikbaar.
Ik vindt de werking van FUNCTION/FF/REW knop erop vooruit gegaan _/-\o_
Je beland nu niet meer per ongeluk in het radio menu.
Firmware revisie is nu 1.30.05

[Fixed Details]

1. GUI of the screen is upgraded.

2. Supports 4 line lyrics.

3. Corrected playing the PLS and M3U files made on WINAMP.

4. Added the FILE INFO, deleting the PLAY SPEED.

5. Upgraded the Repeat function and added Repeat Menu on Settings.

6. Upgraded WMA ID3TAG.

• Den_S85
goed... ik heb nu dus een probleempje. als ik de speler op dinsdag avond helemaal vol laadt, en nu op zondag de speler pak, kom ik tot de schokkende ontdekking dat de batterij bijna helemaal leeg is :/ . dit terwijl de speler absoluut geen seconde gewerkt heeft in de tussentijd :(

ik heb dit al eens eerder ontdekt, toen dacht ik dat ik gewoon vergeten was hem op te laden, dus niet...

ik neem aan dat dit soort gevallen onder de garantie vallen :X

Verwijderd

lijkt mij inderdaad een gevalletje garantie :/ wel vervelend natuurlijk...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij sommige mp3spelers valt de batterij niet onder de garantie, dus ik hoop dat je geluk hebt :)

• Den_S85
RoD schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:14:
Bij sommige mp3spelers valt de batterij niet onder de garantie, dus ik hoop dat je geluk hebt :)
zo niet gaat ie gewoon de verkoop in, weg d'r mee dan..

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:14:
Bij deze MP3 speler staan daarvoor geen aparte vermeldingen in de garantie voorwaarden.
dus mag je er gewoon van uitgaan dat de fabrikant het product voor 24 maanden waarborgt.

• Den_S85
mp3spelers.nl waar ik em weg heb gaf me ook keurig een adres op waar ik hem RMA heen kon sturen. gewoon naar tu & tu. vanochtend is ie met de post gegaan, ik wacht af..

• Nas T
  • Laatst online: 28-11 06:52
heb een vreemde vraag, en hoop dat iemand dit topic nog bekijkt: de shuffle-of random functie van de mpio hd200, werkt hij volgens dit principe:
random afspelen, en "onthouden" welke nummers er afgespeeld zijn, zodat je een aantal nummers al drie of vier hebt gehoord, voordat je een nummer hoort dat je nog niet hebt gehoord, of:
random afspelen, met de kans dat sommige liedjes vaker voorbijkomen.
Waaom deze vraag?
Ik werk, en heb mijn mp3speler altijd aan een fm-zender hangen. Eerst had ik een mp3speler, die niet makkelijk een playlist kon maken: 1 liedje erbij zetten, playlist weg.
Nu heb ik een mp3speler met het 2e principe, niet onthouden wat er wordt afgespeeld. Sommige liedjes wil ik op het werk niet 2 keer horen, ben op een gegeven moment 5 tot 10 keer vooruit aan het spoelen om een liedje te vinden, en ik werk aan de lopende band, dus tijd heb ik niet.

vrede in rust

Pagina: 1 2 Laatste