Toon posts:

[ervaringen] Thermaltake V8000 A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik vroeg me af of er nog mensen waren met ervaringen met de Thermaltake WinGo V8000A behuizing:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/cases/products/wingo/silver/v8000a.jpg

Ik wil deze namelijk aanschaffen want ik wil een betere en grotere kast en een betere airflow.

Ik ben benieuwd naar de volgende punten:
  • Is het non-screw systeem voor de PCI slots handig in gebruik?
  • Is de case stevig?
  • Zijn de 5 fans goed en zorgen ze voor een goede airflow?
  • Is de case met alle fans aan luidruchtig of juist stil?
  • Is de prijs (ongeveer €137,-) goed in verhouding met de kwaliteit?
  • Kan je goed bij je hardware als je bijv. er iets wilt bijschroeven?
  • Staat de kast stabiel en werken die pootjes goed?
  • Ik heb nu een voeding van 300W, moet ik nu een nieuwe kopen en zo ja, welke?
Alvast bedankt,

Max :)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Deze kast zal qua interne meuk niet zo veel verschillen met de vorige thermaltake kasten, dus misschien is het handig om reviews te lezen van de voorlopers van deze kast ?
Ik weet iig dat ThermalTake staat voor behoorlijk stevige kwaliteit. Mijn ervaring met TT fan's is dat ze een herrie produceren waar je ziek van wordt (met name de Orb serie)

Of je een nieuwe voeding moet kopen kan ik je niet zeggen. Qua kast maakt het namelijk niks uit. Het is je hardware die aan de voeding hangt. Als je systeem nu goed draait, en je zet alle hardware + de voeding over in die TT kast, zou ik geen problemen verw88.

Nog ff over dat non-screw pci systeem : ik ken het exacte systee, van TT niet, maar heb diverse kasten met zo'n systeem gezien, en het werkt niet altijd even goed.

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:10

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik heb nu een voeding van 300W, moet ik nu een nieuwe kopen en zo ja, welke?
Welke voeding heb ik nodig? Deel 4

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de snelle reacties!

Ik heb al wat reviews gelezen en ze zijn allemaal vrij positief over deze kast en ze zeggen dat hij best stil is met alle fans aan. Alleen wil ik het toch even van jullie horen voordat ik 140 euro betaal voor een kast :)

Ik denk dat mijn voeding wel voldoet, dus ook bedankt voor de tip, Acid :)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:15:
Tnx voor de snelle reacties!

Ik heb al wat reviews gelezen en ze zijn allemaal vrij positief over deze kast en ze zeggen dat hij best stil is met alle fans aan. Alleen wil ik het toch even van jullie horen voordat ik 140 euro betaal voor een kast :)

Ik denk dat mijn voeding wel voldoet, dus ook bedankt voor de tip, Acid :)
Tja, best stil is relatief natuurlijk >:) Als je trouwens al reviews hebt gelezen, moet je denk ik ook wel in staat zijn een hoop vragen uit je openingspost te beantwoordden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wat reviews gelezen ik ik ga deze kast aanschaffen, tnx voor de reacties iedereen :)

Verwijderd

En hoe bevalt hij ?
Pagina: 1