Jouw gewenste spel is ...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09
AudiRS4 schreef op 04 juni 2004 @ 15:56:
Een one-on-one shoot out game in Western stijl. Dat wil ik :)
Red Dead Revolver voor de xbox ;)

[edit]
Crap, zag ik weer niet dat er al 2 pagina's achter waren! |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 07-06-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nieuwe Sim-City, maar dan zo realistisch dat je je ook kan bemoeien met verkeersschema's op grote wegen, riolering, stroomvoorziening enzovoorts. Dus niet bij stroomvoorziening alleen draadje naar een huis toe trekken, maar echt stroomvoorziening.
Kan je dus een stad met z'n allen maken, ene doet riolering, ander het verkeer, ander de huizen enzovoorts. En alles online uiteraard, dat je kan concurreren met andere steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 17:04:
Een spel waarbij real-time strategy en first person shooter gecombineerd worden. Dus dat je kan kiezen om generaal of soldaat te spelen. Een groot multiplayer veld waar de soldaten de orders van de generaals uitvoeren. Als je super goed bent, kun je bij de commando's en die krijgen weer bijzondere missie's. Je hebt verschillende grootmachten, die natuurlijk niet van elkaar mogen weten welk gebied ze in moeten/willen nemen. Exchange prisoners of war, UN, human rights, verzin 't maar...

De grote mensen wereld in 't klein. :)

Zullen wel een aantal servertjes voor moeten draaien voor dit spel denk ik... :)
Probeer Savage: battle for newerth eens...

Daarnaast hoop/wacht ik zelf op dungeon keeper 3 zoals al eerder vermeld, system shock 3, planescape torment 2, een nieuwe little big adventure (3 dacht ik dan :) ) en counterstrike 2 natuurlijk.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:23

Wildfire

Joy to the world!

SimCity 5. Net zoals de huidige SimCity, maar dat je dan ook echt in 3D door je eigen stad kunt rijden! Dat lijkt me geweldig! :)

-- Edit: want die 2D-rij-door-je-eigen-stad modus is niet echt veel soeps namelijk

[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 07-06-2004 14:57 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Wildfire schreef op 07 juni 2004 @ 14:47:
SimCity 5. Net zoals de huidige SimCity, maar dat je dan ook echt in 3D door je eigen stad kunt rijden! Dat lijkt me geweldig! :)
Maar wat wil je in die stad doen?
Als er niemand valt dood te schieten is het niet boeiend over het algemeen.

Zou pas stoer zijn als je bijv. je SimCity map kan inladen in Grand Theft Auto! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Aikon schreef op 07 juni 2004 @ 14:51:
[...]

Maar wat wil je in die stad doen?
Als er niemand valt dood te schieten is het niet boeiend over het algemeen.

Zou pas stoer zijn als je bijv. je SimCity map kan inladen in Grand Theft Auto! :)
Je hebt helemaal gelijk! In SimCity een stad bouwen en dan in een GTA-game kunnen inladen! :P

(en dan nog echt kunnen stunten à la Stunts Driving)

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 07-06-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 20:15
Wildfire schreef op 07 juni 2004 @ 14:56:
[...]

Je hebt helemaal gelijk! In SimCity een stad bouwen en dan in een GTA-game kunnen inladen! :P

(en dan nog echt kunnen stunten à la Stunts Driving)
Als we dan toch bezig zijn: Combinatie van Simcity, GTA en een MMORPG :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ik vergeet nog de - in mijn ogen - grootste verbetering aan Sim City: onder zeeniveau kunnen bouwen.
Dus een compleet deltaplan namaken, afsluitdijkje hier, dijkjes / duingebieden, waterkering, overloopgebieden, en natuurlijk af en toe een dijkdoorbraak en hoog water. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Aikon schreef op 07 juni 2004 @ 18:47:
Ik vergeet nog de - in mijn ogen - grootste verbetering aan Sim City: onder zeeniveau kunnen bouwen.
Dus een compleet deltaplan namaken, afsluitdijkje hier, dijkjes / duingebieden, waterkering, overloopgebieden, en natuurlijk af en toe een dijkdoorbraak en hoog water. :)
:P

In één van de vorige SimCity's konden we toch al overstromingen laten plaatsvinden? In SC4 zit dat helaas niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:21

Zerora

Ik Henk 'm!

Mij lijkt een combi van Flinstones en GTA ook heel leuk. Lekker loopwagentjes in bedrock city jatten :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
geweldig topic :P

Mijn ideale game:
super-uitgebreide GTA/Sims (wel wat betere graphics)...
Nu is het nog een beetje gebonden aan missies dat is jammer (zou wel een andere game-mode mogen zijn)
Dus je rijdt bijvoorbeeld rond, kidnapped iemand, en eist geld, je ronselt een paar mensen op straat en vormt een bende waarmee je gaat overvallen, etc. Je gaat na afloop van een voetbalwedstrijd buiten met de ME zitten rellen. Je kaapt een vliegtuig waarmee je naar een andere stad/land vliegt. Je wordt terrorist, gaat eisen stellen, en plaatst een paar bommen onder auto's, gebouwen. En als je gepakt wordt, proberen te ontsnappen uit de gevangenis...
Of je gaat gewoon heel braaf solliciteren, en vervolgens elke dag naar je werk, een soort sims dus. Maar dat je het vervolgens ook anders aan kan pakken (je wordt dus bijvoorbeeld coureur (Autospel dus), crimineel (gta), piloot (Flight Sim.), of je gaat in een koekjes fabriek werken :P ). Je bouwt je eigen huisje, doet wat hobby's (voetballen, poolen)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]inquestos schreef op 07 juni 2004 @ 20:15:
geweldig topic :P

Mijn ideale game:
[
Of je gaat gewoon heel braaf solliciteren, en vervolgens elke dag naar je werk, een soort sims dus. quote]

Er komt op 16 september een nieuwe sims uit : The Sims 2
Ik weet waarvoor ik ga sparen :)
wedden dat het ee games is van rond de 60 euro is en niet rond de 50 euro (hier in belgie toch)
voor meer informatie : http://www.thesims2.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Westwood moet nog maar eens vervolg van Rad Alert maken met niet alleen strategie maar dat je ook tijden het aanvallen in een mannetje, tank of andere unit kan gaan... zelf strategisch al die rommel bouwen en dan zelf meegaan met aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vervolg op Grandia2 zou ook supervet zijn! Das een van de beste vechtsystemen die ik in een spel ben tegengekomen tot nu toe :)

Zoals eerder genoemd ben ik ook voor Dungeon keeper3 en starcraft2. Alleen een beetje jammer dat alle bovengenoemde spellen er (in ieder geval voorlopig) niet aan staan te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 12:13:
Alleen een beetje jammer dat alle bovengenoemde spellen er (in ieder geval voorlopig) niet aan staan te komen :(
Daarom heet dit topic ook "Jouw gewenste spel is..." :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 08-06-2004 12:31 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Aikon schreef op 07 juni 2004 @ 18:47:
Dat zou dus al in simcity 2000 moeten zitten (incl stuwmeren e.d.) maar dat hebben ze destijds niet kunnen realisteren. Nu Maxis helemaal is opgeslokt door EA verwacht ik niet dat dit ooit goed gaat komen.
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 01:15:
Westwood moet nog maar eens vervolg van Rad Alert maken met niet alleen strategie maar dat je ook tijden het aanvallen in een mannetje, tank of andere unit kan gaan... zelf strategisch al die rommel bouwen en dan zelf meegaan met aanvallen :P
Alleen vervelend dat Westwood al een tijdje neit meer bestaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Een nagelnieuwe Duke Nukem natuurlijk!!!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:13

BioHazard

*\o/*

Terw_Dan schreef op 08 juni 2004 @ 12:36:
Alleen vervelend dat Westwood al een tijdje neit meer bestaat :'(
Idd :'( Vond dat altijd de beste RTS'en. Die van WW. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 20:36
Een megagroot adventure genaamd Monkey Island 5. Met het niveau van deel 1 & 2.

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
IK WIL BLACK & WHITE 2 OF MORTAL KOMBAT : DECEPTION! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

JAAA! Mortal Kombat en dan in de sfeer van MK1. Gewoon Bruut!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
Een combinatie van Interstate'76, Driver, Hard Truck, GTA3/VC, Midtown Madness en een FPS ala Max Payne.

[ Voor 14% gewijzigd door NitroX infinity op 09-06-2004 11:33 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een speelbare versie van openFRAG, ons eigen open source FPS spel, het begint er nu een beetje op te lijken....

En daarnaast gewoon weer leuke adventures, en nee als je moet schieten en een health bar hebt dan is het geen adventure. Syberia was fun nog geen tijd gehad om deel twee te doen. En als ik ooit die vent van lucasarts te pakken krijg die Full Throttle 2 en Sam n Max 2 heeft gecancelled dat maak ik em af. Alsof LucasArts nog niet genoeg Star Wars spellen maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:30

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 01:15:
Der komt volgens mij een Red Alert 3 op de generals engine :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 04 juni 2004 @ 16:46:
Circuit Tycoon :)
Je eigen circuit bouwen met dan als doel om steeds meer toeschouwers en betere klasses (uiteindelijk de F1) naar je circuit te halen.
Zo'n spel was een tijdje geleden in ontwikkeling maar die studio is over de kop gegaan geloof ik.
Of ,t nog een stapje verder te nemen.

Iets als racing Tycoon, dus dat je een eigen serie moet beginnen en circuits, teams, rijders moet aantrekken en dus ook opstapklasses en al die zooi kan regelen.

Dat je dus een soort Tony George of Bernie Ecclestone wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf zit ik met smart te wachten op de Jurassic Park trilogy mod voor Far Cry.

Eindelijk een goede shooter die de sfeer van de films weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 14:08:
Zelf zit ik met smart te wachten op de Jurassic Park trilogy mod voor Far Cry.

Eindelijk een goede shooter die de sfeer van de films weergeeft.
Grin wordt het voor jou dan geen tijd om heel hard tegaan sparen voor een GROTE update :)

Want met een P900 met een GF 2 mx kom je echt niet ver hoor :)
Zal ik over de rest nog maar niet beginnen.

"ga anders even oude dames rammen in het park, misschien leverd het nog wat op" >:)

ach want van onze werkgever moet het niet afhangen hoor.
Want ik denk eerder dat we dood zijn, dan dat hij verhoging geeft met wat wij echt verdienen met dat werk :)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 19-06-2004 14:26 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 19 juni 2004 @ 14:25:
[...]

Grin wordt het voor jou dan geen tijd om heel hard tegaan sparen voor een GROTE update :)

Want met een P900 met een GF 2 mx kom je echt niet ver hoor :)
Zal ik over de rest nog maar niet beginnen.

"ga anders even oude dames rammen in het park, misschien leverd het nog wat op" >:)

ach want van onze werkgever moet het niet afhangen hoor.
Want ik denk eerder dat we dood zijn, dan dat hij verhoging geeft met wat wij echt verdienen met dat werk :)
nog beter, als jij nou ff groene appeltjes met pinnetjes haalt.
rennen we samen die drankloods binnen, en vragen we losgeld.
over ,t bedrag worden we ,t wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Store-manager
===========

Categorieén
---------------
Keus uit zo'n 10 branches:
multimedia / hardware
kleding/lederwaren
food
bloemen
drogist
speelgoed
juwelier
rijwielwinkel
autohandel
tijdschriften/boekhandel
warenhuis

per categorie minimaal 100 verschillende producten x 10 = totaal 1000

Introductie
---------------
Als startende ondernemer begin je met èèn winkel filiaal en een klein kapitaal, en moet
je met je onderneming zoveel geld mogelijk proberen binnen te halen, en je bedrijf zoveel
mogelijk laten groeien en uitbouwen bv

Begin met èèn winkelpand en breidt dat zoveel mogelijk uit zodat je over een landelijke keten bezit
waarbij je duizenden klanten over de vloer krijgt.
meerdere filialen (winkelpanden aanschaffen)
hoofdkantoor (nodig vanaf 2 filialen)
magazijn/transport
marketingafdeling
afdeling administratie/personeel

Winkelpand
---------------
Begin met het uitzoek van een winkelpand. Wil je een pand in de stad,dorp, of kies je voor een plek op een industriegebied?
Is het makkelijk te bereiken voor de klanten, is er openbaar vervoer, en hebben de klanten genoeg parkeerplaatsen?
Hoe moet het pand erzelf uitzien? En de binnenkant? trekt dat klanten aan die jij zoekt?

Brainstorm;
---------------
marketing
wat komt er in de aanbieding
advertentie's
aktie's
aanbiedingen
verkoop
klanten
leveranciers
winkelketen
inkoop
kosten
winstmarge
winkelprijs
verkoopprijs
nieuwste winkel snufjes
beveiliging
concurrentie
winkel uitstraling
pand
hoofdkantoor
finiaal
belasting
verkoopsysteem
producten
winkelinrichting, uitstraling,kleuren,uithandbord
winstmarge
assortiment
mode-wat is in
werknemers
==================================================

Het spel beetje in de stijl van themehospital en the sims, waarin duizende pc gestuurde figuurtjes rondlopen welke allemaal hun eigen behoefte hebben.

En natuurlijk een multiplayer optie, waarbij je tegen een tegenstander kan concurreren.

En het moet ook nog eens geschikt zijn om als educatief product leerlingen te ondersteunen die aan de studie handel willen beginnen. :)

Waarschijnlijk ben ik de enige die zo'n spel leuk zal vinden, maar dat zal waarschijnlijk aan mijn commerciele achtergrond liggen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WW2 strategy game - KLAD VERSIE
------------------------------------
Het spel omslaat gebieden waar ook daadwerkelijk gevochten is, denk maar aan; (alleen europa / gehele wereld??)
- battle of britain
- ardennen offensief
- D-Day, Omaha en Utah beach
- Stalingrad
- Leningrad
- etc

In het spel kan je zowel beslissingen nemen op tactisch, als strategisch niveau, in realtime.

Units?
tanks
infanterie, verschillende divisie's
jagers
bommenwerpers
bevoorraading planes, transport
onderzeeers (aanval sub, supply sub)
destroyers
spionnen (verkennen, sabotage)
treinen voor bevoorraading, transport
speciale units unlocken dmv technologie onderzoeken

Resource management? olie, geld, metaal
Hoe krijg je resources binnen? dmv gebieden die je in je bezit hebt, en / of veroverd.
Waar steek je je geld in?
wapenontwikkeling
verbetering huidige wapens
verbeteren transport netwerk

Bouw management?
Het aanleggen van infra-structuur
Bouwen van Bunkercomplexen
Plaatsen van fabrieken, industrieele complexen
Plaatsen van onderzoek centra's
plaatsen van controle posten
plaatsen van beach versteviging

Beschikbare gebouwen?
Inkomsten, Steden, Olie gebieden, metaal industrie
Onderzoek/ontwikkeling, raketten, tanks, vliegtuigen, bommen, naval, rader
Bouwen/testen/trainen, Tanks, barracks, vliegtuigen, naval,

Technologie?
V1 rocket
V2 rocket
tiger tank
vliegtuigen
atoombom
rader
zee eenheden

Handel?
handelen met neutrale landen
handelen met ally's / samerwerkings verbanden bv beschikbaar stellen van compagnies

Logistiek/transport?
Hoe krijg je je troepen en materiaal aan het front? en bevoorraad je mannen en behoud je je aanvoerroute?
via land, lucht en zee, denk aan vliegtuigen, treinen..

Hoe worden gevechten uitgevochten?
Kwa beschikbare oorlogsgebieden, wordt een onderscheid gemaakt in de categorie'en;
land / water / lucht
land / water
land / lucht
water / lucht

Als een oorlog, gevecht uitbreekt dan heb je de mogelijkheid om zelf een gevecht te leiden, of door èèn van je beschikbare generaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 14:31
Online multiplay 3D hardlopen, geen saai parcour maar in de stad met razende auto's bij oversteek plaatsen en andere obstakels waar je jezelf langs moet dirigeren.
Natuurlijk kun je tekkelen, schoppen en duwen (handig bij stoplicht) :P oja als een auto je raakt gaat er na de klap iets van je health af of ben je opslag dood afhankelijk v/d klap.
Je hebt ook extra power om harder te lopen, niet veel dus gebruikt het op een goed moment.
Wie het eerste over de streep is heeft gewonnen.

Tja beetje dom om te vermelden dat het er mooi uit moet zien en de phisics ook in orde moeten zijn.

Kwam net ff in me op, lijkt me wel lachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA goes Europe... je kunt je nu uitleven in div Europese hoofdsteden. Met natuurlijk de engine van Vice City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een spel willen zien dat zich afspeelt in Nederlands, en dat alle steden zeer realistisch zijn nagebouwd. Dat je er kan rijden/lopen/fietsen/motorrijden etc. Een beetje GTA stijl, je kan dus een huurmoordenaar worden of een zakenman. Dat lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de resident evil serie terug naar playstation
daar kwam hij beter tot zijn recht.

zie dit niet verkeerd op de gamecube ziet het er prachtig uit.
en daar mag die ook blijven.
maar ze moeten hem ook naar de playstation terug brengen die verkocht nou eenmaal stukken beter.

shenmue 3 op playstation en dreamcast
die laaste is voor mij nog lang niet dood!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 04:39
Streets of Rage 4 met van die echte kick-ass muziek en gewoon lekker potje tegenstanders bashen. :Y)

Of idd een nieuwe Monkey Island 5, NIET zo lelijk als deel 4 aub. Damn it, ik had laatst echt een heleboel coole ideeen voor games, maar nu ben ik ze allemaal kwijt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:53:
GTA goes Europe... je kunt je nu uitleven in div Europese hoofdsteden. Met natuurlijk de engine van Vice City.
Lekker over de bruggetjes van amsterdam jakkere met je auto, zal leuk worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hehe sommige van jullie beschrijvingen zijn eerder real life simulators dan games, zou bijna zeggen dat dat bevestigt dat gamers liever in een droomwereld lopen dan in de echte ;)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik lag vannacht te denken aan een surfspel, met je muis je evenwicht bewaren, en met het toetsenbord trucks uitvoeren.

Muis naar links = naar links leunen en naar links gaan, muis naar voren is naar voren leunen en sneller van de golf gaan etc.

Eigenlijk zou je daar ook een speciale muis voor nodig hebben, 1 die je ook kan draaien.
1 goede sensor in het midden, en sensor die de draaiing meet (aan de achterkant van de muis), en met draaien bedoel ik naast de muis van links naar rechts ook een denkbeeldige as door de muis in het tafelblad rammen en daar de muis om draaien.
FireWurX schreef op 20 juni 2004 @ 13:47:
[...]

een muis met verticale as dus :)
Eh, ja... dat bedoelde ik dus...

Goedemorgen :z

[ Voor 15% gewijzigd door Resistor op 20-06-2004 13:53 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Resistor schreef op 20 juni 2004 @ 13:38:
Ik lag vannacht te denken aan een surfspel, met je muis je evenwicht bewaren, en met het toetsenbord trucks uitvoeren.

Muis naar links = naar links leunen en naar links gaan, muis naar voren is naar voren leunen en sneller van de golf gaan etc.

Eigenlijk zou je daar ook een speciale muis voor nodig hebben, 1 die je ook kan draaien.
1 goede sensor in het midden, en sensor die de draaiing meet (aan de achterkant van de muis), en met draaien bedoel ik naast de muis van links naar rechts ook een denkbeeldige as door de muis in het tafelblad rammen en daar de muis om draaien.
een muis met verticale as dus :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijd het idee om een soort webbased RTS te maken in PHP icm met MySQL, maar ik heb tot nu toe nog niemand gevonden die dat ook wil...

Strategy Game:
- - - - - - - - - -
Je registreert je en direct begin je het spel: Je bent een Commander van een Region en je hebt een minimale basis. Jouw Region maakt deel uit van een Country. Je kunt als land in oorlog zijn met andere landen, allianties sluiten, etc. In principe speel je in je eentje, je moet je basis opbouwen, infantry trainen, voertuigen bouwen, nieuwe technieken onderzoeken, etc., maar tegelijkertijd speel je met z'n allen. Je maakt samen plannen welk land je wil overvallen en je bestormt diverse Regions van zo'n land.
Je researched steeds meer en je bouwt je leger gigantisch uit (zowel defense als offense uiteraard). Als je een Region aanvalt en je wint de veldslag daar, dan wordt de Region van jou en kun je daar gaan bouwen.
Je bevindt je zelf altijd in het Command Center die in een van je Regions staat. Als je Command Center overvallen wordt, heb je de mogelijkheid om te vluchten (mits je meer Regions hebt), anders word je gevangen genomen en ben je krijgsgevangene. Door onderhandeling kun je dan weer vrijgekocht worden, hangt ervan af hoeveel jij waard bent voor je volk. Anders wordt je gewoon afgemaakt of zo.
Terwijl je aan het spelen bent, kun je elkaar helpen door hulptroepen en geld te sturen naar landgenoten, zodat zij een bepaalde Region kunnen overnemen, of juist defense op kunnen bouwen, omdat ze regelmatig aangevallen worden.
Natuurlijk is er een community, dat maakt het geheel nog boeiender.

Welke units er zijn en dat soort dingen heb ik me nog niet echt mee beziggehouden. Eerst kijken of er animo voor is. Bovendien kun je het spel naar allerlei verschillende tijdsperken schuiven. Wil je het realistisch, dan kun je tanks bouwen, scudlaunchers en nukes droppen. Of iets meer Red Alert, dan gooi je er een Weather Control Device, ION cannons en dat soort dingen. Maar, als je meer van de Middel-Eeuwen houdt, dan bestaat je leger uit knights, archers, kannonnen, catapulten, etc. Het werkt telkens hetzelfde, alleen wordt het op een andere manier ingevuld.

Ohja, het spel moet er uiteraard goed uitzien. Geen brakke fonts, natuurlijk mooie graphics en duidelijke layout. Het werkt uiteraard niet zoals een echte RTS, maar is zeker niet minder interessant!

Anyways, ik sta open voor suggesties en ideeën. Als iemand zin heeft om mee te werken... graag. In m'n eentje red ik het wel, maar dan verlies ik m'n enthousiasme en dat wil ik niet, omdat ik vind dat dit wel eens heel gaaf kan zijn/worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Operation Flashpoint achtig spel met maps die vele tientallen vierkante meters beslaan. En in die maps staan dus echte volledige steden en dorpen e.d. met overal tussenin wegen en platteland. Ook veel burgers die gewoon verder leven.
Je begint dan als een soldaat en moet dan bijvoorbeeld steden innemen terwijl de oorlog op die gigantische map gewoon doorgaat (unscripted met een super AI).
Je kunt dan als generaal ofzo zelf plannen wat je gaat doen om het vervolgens als simpele soldaat in een peleton ofzo uit te voeren. Alles gaat in real-time, dus ook het dag/nacht ritme, het opbouwen van een kamp etc etc.

Als generaal plan je dus de missies voordat je de map op gaat, heb je zo'n missie berijkt dan kan doorgaan naar de volgende missie (ook door jou geplanned, terwijl de tijd op die map gewoon doorgaat) op die map als een andere (of nog steeds dezelfde) soldaat.

Je zult dus ook realtime informatie moeten winnen over troepbewegingen.
Je zou de missies kunnen laten maken door een AI generaal om je vervolgens als soldaat je aan die orders te houden de hele map lang.

Je kunt dan ook nog eens kiezen of je soldaat bent, officier, special ops, piloot, tankbemaningslid etc etc. Je kunt zelfs kiezen voor bv een rol als chauffeur voor troepenverplaatsingen of ammoresupplies of engineer die kampen en faciliteiten opbouwt, whatever floats your boat!

Dus een volledige oorlog (misschien zelfs WW2?) simulatie met gigantische 3d maps waarin je elke rol kunt aannemen die je wilt op elk moment... maar de wereld draait wel 24/7 door (alleen als het spel opgestart is uiteraard) en je kunt niet pauzeren, alleen maar saven en loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Om een lang verhaal kort te maken.

Je wilt een zeer uitgebreide versie van risk/ C&C maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een lang verhaal kort te maken.

Je wilt een zeer uitgebreide versie van risk/ C&C maken.
Zoiets ja... alleen zou ik die termen niet echt willen gebruiken, aangezien ik bij red alert meteen een idee heb van: Raketten, nukes, etc., terwijl het evengoed knights, archers, catapults en ballistas kunnen zijn. Het genre ligt nog niet vast. Bij risk en ra wel.

Maar goed, het gaat om de opzet, de invulling is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Laatst online: 26-05 11:10
Vervolgen:

-Dungeon Keeper III
Lijkt me duidelijk :7.

-Startopia II
Deel 1 was een van de meest ondergewaardeerde games ooit en verkocht ook maar 14.000 exemplaren. De besturing was ongelofelijk intuitief en de afwerking was geweldig. Het was zeg maar een bullfrog product zonder het bullfrog embleem (veel ex-medewerkers die het gemaakt hadden)

-Rise of Nations II
Deel I is geloof ik een redelijk succes dus ik denk dat Microsoft wel brood ziet in een 2e deel, hopelijk met wat meer maps, buildings en units. En nog meer focus op het economische aspect :P

-Freelancer II
Evengoed geschikt voor modding als deel 1, standaard met tools voor oa. mapping. En dit keer wel afgemaakt graag en niet afgeraffeld Microsoft >:(

Ideeen:

1:

Een redelijk realistische business simulatie.

Je begint met een volledig geleend startkapitaal van een miljoen, dit kun je bijv. investeren in andere veelbelovende bedrijven, maar je kunt ook proberen je eigen bedrijf op te richten en hier groot mee te worden. Wanneer de speler kiest voor een eigen bedrijf begint hij standaard als eenmansbedrijf in een van vele verschillende sectoren waaruit je kan kiezen, zo kan de speler er voor kiezen om retailer van computerbenodigdheden te worden maar hij kan ook bijv. in internationaal vrachtvervoer gaan. In het begin moet de speler bijna alles regelen, van het aannemen van personeel tot het afsluiten van contracten. Later kan de speler andere leidinggevenden aanstellen als CFO's om zaken uit handen te nemen. Heeft de speler genoeg van dit bedrijf runnen dan kan hij overschakelen naar een NV of BV en een CEO aanstellen om zich vervolgens alleen nog maar te laten zien op aandeelhoudersvergaderingen. De speler is dan vrij om een nieuw bedrijf op te starten of naar investeringsmogelijkheden te zoeken.

Het lijkt me enkel dat we dit idee nooit in een game gaan zien, er is waarschijnlijk nauwelijks een markt voor, if at all.

2:

Een game in een futuristische setting, met een clicheverhaal als 3 grote bedrijven die om ons zonnestelsel vechten oid.
In de game speel je een orbital trooper, geharde soldaten die gedropt worden vanuit een baan om een planeet in speciale hitbestendige pakken om commando operaties uit te voeren. Dit om detectie door de vijand te ontlopen wat je zou krijgen wanneer je gewoon dropships oid gebruikt. De speler speelt de sergeant van een klein groepje troopers, jij hebt dmv. simpele commands controle over je teamgenoten welke elk hun eigen specialiteit hebben. Zo is een van je mannen een scout, deze heeft een jetpack en kan met een laser doelen aangeven voor je heavy weapons mannen. In je team zouden ook een of 2 engineers zitten die of voertuigen van de vijand kunnen stelen of die later gedropte voertuigen kunnen gebruiken.

Doelen in de game zouden bijv. zijn het uitschakelen van hangars met space fighters of de detectiegrid van de vijand uitschakelen zodat het leger pas laat opgemerkt wordt wanneer het aanvalt.

Nog een belangrijk aspect is dat wanneer je een missie overleeft, maar niet voltooid, het spel gewoon door gaat. Je merkt dan wel de consequenties verderop, zo zal je voor eventuele verloren manschappen rookies in de plaats krijgen en zal de vijand beter bevoorraad zijn of luchtsteun hebben in latere missies. Als het een groot doel is dat je faalt uit te schakelen dan kan het zelfs betekenen dat je weer
hele andere missies moet gaan doen.

Deze game lijkt me al iets haalbaarder, en is k totaal niet vernieuwend.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik kreeg net nog een idee voor een GTA spel.

Stel Rockstar bouwt een satallietontvanger op het dak van haar vestiging.
Vervolgens wordt deze gekoppeld aan een server.

In GTA heb je een optie om nieuwe gegevens op te halen van die rockstar server.
Nu wordt het interresant, want die gegevens zijn dan plattegronden van alle steden over de hele wereld. Die plattegronden worden omgezet in complete steden. Je kan dus kiezen welk stad/dorp die je wilt als speelwereld voor GTA. Afhankelijk van de grootte van de stad/dorp worden er een aantal missies gegenereerd.
Kortom je kan iedere stad/dorp spelen die jij maar wilt. Dus kan je lekker lang met het spel doen.
Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Denman89 schreef op 05 juni 2004 @ 11:20:
Ik zou wel een echte auto simulatie willen hebben. Dus dat je echt van waar-je-maar-wilt naar waar-je-maar-heen-wilt zou kunnen rijden. En dan iets met de benelux en dan updates (i-net of cd-rom) en dat je zo steeds verder kan. Wel eerst je rijbewijs halen natuurlijk :P
3d fahrschule, niet supermooi maar best wel de moeite waard.

verder zou ik wel een veldhockeyspel willen (snelle tactische sport)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Zerora schreef op 23 juni 2004 @ 09:50:
Ik kreeg net nog een idee voor een GTA spel.

Stel Rockstar bouwt een satallietontvanger op het dak van haar vestiging.
Vervolgens wordt deze gekoppeld aan een server.

In GTA heb je een optie om nieuwe gegevens op te halen van die rockstar server.
Nu wordt het interresant, want die gegevens zijn dan plattegronden van alle steden over de hele wereld. Die plattegronden worden omgezet in complete steden. Je kan dus kiezen welk stad/dorp die je wilt als speelwereld voor GTA. Afhankelijk van de grootte van de stad/dorp worden er een aantal missies gegenereerd.
Kortom je kan iedere stad/dorp spelen die jij maar wilt. Dus kan je lekker lang met het spel doen.
Wat vinden jullie hiervan?
Leuk idee opzich, maar dan krijg je al snel eentonige maps. Ik heb liever dat de mensen bewust een stad bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

shuogg schreef op 23 juni 2004 @ 10:01:
[...]

Leuk idee opzich, maar dan krijg je al snel eentonige maps. Ik heb liever dat de mensen bewust een stad bouwen.
Als er voor zorgen dat ze ongeveer 1000 verschillende missies klaarstomen. Per stad/dorp maximaal 40 missies afhankelijk van de grootte van iedere stad/dorp. Verder worden er ook het aantal gangs, mensen, politie enz.. gegenereerd.
Ik denk dat het spel dan niet snel saai wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe Larry, door Al Lowe geschreven dan.

Of een (leuke) remake van een klassieker als Maniac Mansion of Zak McKracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Zerora schreef op 23 juni 2004 @ 10:05:
[...]

Als er voor zorgen dat ze ongeveer 1000 verschillende missies klaarstomen. Per stad/dorp maximaal 40 missies afhankelijk van de grootte van iedere stad/dorp. Verder worden er ook het aantal gangs, mensen, politie enz.. gegenereerd.
Ik denk dat het spel dan niet snel saai wordt.
Ik wel, denk maar eens aan hoe een stad er uit ziet. Een stad is voor een enorm groot deel oninteressant. Rockstar maakt nu compacte versies van steden met de leukste plaatsen er in zodat je afwisseling hebt.

1000 missies is overigens zowieso ongelofelijk weinig, doe dat maar maal 1000, dan heb je ongeveer het minimum aantal missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Maar het ging om het idee.
Ik vind het wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

De volgende games zijn degene waar ik echt op zit te wachten:
  • Half-Life 2
  • S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl
  • Nieuwe Zelda game
  • Nieuwe Mario game

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al veel spelen geweest waar ik enorm veel lol mee heb gehad. Een paar voorbeelden: Gravity Force (& Power), Tempest 2000, IK+, StuntCar-Racer etc. etc.
Als ik lang achter een spel wil zitten dan zijn de nieuwe Zelda, Metroid Prime en dergelijke games waar ik mij uitstekend kan vermaken. Als er echter oude games (Amiga, Jaguar tijdperk) ge-remaked zouden worden dan kan je ook erg verassende resultaten krijgen (bijvoorbeel Tempest 2000). Wat wil de gamer? Een game met ultieme vrijheid en ontelbare keuzemogelijkheden? Of gewoon een game wat je voor 5 minuten kan spelen, en ook de hele dag, en waar de nadruk op playability en originaliteit ligt? Zelf ben ik in ieder geval het meest geintereseerd in de nieuwe game van Jeff Minter; UNITY.

Deze discussie geeft wel aan dat er zeer veel wordt verwacht van gamedevelopers tegenwoordig. Alleen mooie graphics en sound is al lang niet voldoende meer en gelukkig spelen steeds meer developers en publicers in op deze vraag. Er is echter ook nog steeds een grote doelgroep die voor de "gemakkelijke" games gaat en dat houd in mijn ogen de evolutie van games een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:24

M14

Bullet_Tooth_Tony schreef op 04 juni 2004 @ 16:46:
Ik zie graag Apache Longbow 3 verschijnen!

Sinds Longbow 2 zijn er eigenlijk geen goede en realistische heli-sims meer geweest....
EECH is gemaakt. Vond / vindt ik een goed spel. Alleen de omgeving is een beetje kaal.

Wat ik graag zou zien is: In princiepe het spel LOMAC, maar dat je ook realistisch elke vliegtuig, helicopter, tank enz kunt besturen. Ik zou er dan ook geen probleem mee hebben om iets meer voor het spel te betalen.

[ Voor 26% gewijzigd door M14 op 23-06-2004 11:56 ]

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colin McRae Dakar Rally (+tracks >15 min.)

Red Alert 3 (oude engine, niet van Generals)

Return to Castle Wolfenstein (deel 2 of add-ons)

GTA San Andreas PC

GTA III en Vice City uitbreidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Een WW2 MMOFPS (Massive Multiplayer Online FPS) dus niet WW2 Online

Een paar ideeën;
- Realistische Wapens Met Realistische Sounds en Recoil!
- Realistische Voertuigen, Tanks, Vliegtuigen enz.
- Goeie Graphics (Hoeft niet echt gedetaileerd, alhoewel dat de game wel leuker maakt)
- Een Class/Skill systeem, dus je kan niet je eigen wapens kiezen! Je begint gewoon met de standaard M1 Garand of de Duitse Kar Rifle (of een ander standaard wapen) en daarmee zal je het mee moeten doen. Als je in een battle zeg maar een goeie aim rating hebt dan heb je een grote kans dat je een sniper wapen kan kiezen. En goeie kill rating de MG ofzo
- Een gigantisch map! zeg maar heel europa, errr 1000x1000 ongeveer (of groter, ik denk dat de map van WW2 Online veel groter is)
Ook steden en dorpen zijn van belang :)
- Factories! dus fabrieken die de wapens tanks enzo maken, het is mogelijk om ze te bombarderen (maar dan heb je ook echt een bommenwerper groep nodig en je moet tactisch te werk gaan) als 1 fabriek kapot is dan heb je ook minder productie dus minder wapens/tanks etc. dit heb je ook in WW2 Online volgens mij :)
- Een soort systeem dat als je 5x dood ben gegaan niet meer kan spelen (maar de na zeg maar om de 2 uurtjes 1 lot krijgt wat dus betekent dat je weer 1 keer kan dood gaan). dat betekent dat mensen gedwongen zijn tactisch te gaan spelen en niet rambo gaan immiteren en er zijn dan ook minder smacktards en lamers dusse.. maar of systeem dit ooit zal worden gebruikt .... :+

kan niks meer bijbedenken, maar als ik zo'n game tegenkom of als er 1 in de maak is wil ik dat graag horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-10 02:59
Dark seed 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

het spel war ik het hardst voor wens is weer een C&C game van WestWood studios :o alleen zal dit niet meer gebeuren :'(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 16:32
Ultiem zou zijn een game-wereld die precies hetzelfde is als the real world :) .. waarin je alles kan doen wat je hier niet kan/mag..

feit dat hierin nooit iemand zal slagen is niet dat het te complex zal worden wat betreft de steden bouwen etc. Nee, het probleem zit hem waar het nu ook zit. Het is haast onmogelijk om professions zo te maken dat ze concurrent voor elkaar blijven.

Spellen, zoals Starwars galaxies, die momenteel veel mogelijkheden hebben en veel professions valen grotendeels omdat het ze maar niet lukt om elke profession even aantrekkelijk te maken. Sommige zijn nog altijd enorm zinloos .. jammer genoeg.

Verder moeten kinders onder de 18 verwijderen van het web :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:09:

Strategy Game:
- - - - - - - - - -
Je registreert je en direct begin je het spel: Je bent een Commander van een Region en je hebt een minimale basis. Jouw Region maakt deel uit van een Country. Je kunt als land in oorlog zijn met andere landen, allianties sluiten, etc. In principe speel je in je eentje, je moet je basis opbouwen, infantry trainen, voertuigen bouwen, nieuwe technieken onderzoeken, etc., maar tegelijkertijd speel je met z'n allen. Je maakt samen plannen welk land je wil overvallen en je bestormt diverse Regions van zo'n land.
Je researched steeds meer en je bouwt je leger gigantisch uit (zowel defense als offense uiteraard). Als je een Region aanvalt en je wint de veldslag daar, dan wordt de Region van jou en kun je daar gaan bouwen.
Je bevindt je zelf altijd in het Command Center die in een van je Regions staat. Als je Command Center overvallen wordt, heb je de mogelijkheid om te vluchten (mits je meer Regions hebt), anders word je gevangen genomen en ben je krijgsgevangene. Door onderhandeling kun je dan weer vrijgekocht worden, hangt ervan af hoeveel jij waard bent voor je volk. Anders wordt je gewoon afgemaakt of zo.
Terwijl je aan het spelen bent, kun je elkaar helpen door hulptroepen en geld te sturen naar landgenoten, zodat zij een bepaalde Region kunnen overnemen, of juist defense op kunnen bouwen, omdat ze regelmatig aangevallen worden.
Natuurlijk is er een community, dat maakt het geheel nog boeiender.
dit idee spreekt me erg aan, vooral als het een soort MM-RTS gaat worden...

Verder:

Nieuwe versie van Commander Keen. Een moderne 2d platformer is zeeer welkom

Een pc versie van Gran Tourismo (spreekt voor zich)

GP5 !!! (zal er helaas nooit komen)

Eye Toy for pc, en dan het liefst online.

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Dieptriest schreef op 24 juni 2004 @ 10:48:
[...]

dit idee spreekt me erg aan, vooral als het een soort MM-RTS gaat worden...

Verder:

Nieuwe versie van Commander Keen. Een moderne 2d platformer is zeeer welkom

Een pc versie van Gran Tourismo (spreekt voor zich)

GP5 !!! (zal er helaas nooit komen)

Eye Toy for pc, en dan het liefst online.
Klinkt gewoon als een grafische versie van het aloude Utopia dat idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 21:46
Een kruising, tussen "The Sims" & "GTA". 'k Vind GTA gewoon een GEWELDIG spel, vanaf het begin een grote fan van geweest, reden eignelijk.. je kon een beetje doen wat je wou, maar toch had je limieten. Nu met Sims 2 in't vooruitzicht, zou je eigenlijk nog meer vrijheid moeten hebben dan ervoren. Maar het spelconcept van GTA & de controle over je personage als lijk in de Sims, lijkt me "uber c00l :+ :+ ". Maar om zo'n spel te maken, denk dat het niet mogelijk is.

Maar kzou GTA soms wel eens in first-person-view hebben willen spelen. Of bv. echt zelf je huis dat je gekocht hebt inrichten, getting some pimping ho's over :P. Auto's kopen etc etc... Gewoon meer vrijheid, ook dat je een vliegtuig kunt kapen enzo :p. En echt naar andere landen zou kunnen vliegen en dat daar ineens dan het spel ook zich aan aanpaste, dat je je daar weer moet gaan bewijzen. Mja I'm dreaming I know :D :D.

Misschien ook nog even NFSU erbij voegen. Als gangster moet je ook in een coole wagen kunnen rondrijden en hem kunnen uitbouwen op alle mogelijke manieren :D :D. Oki kga mijn verhaal es sturen naar een game-develop studio :P :*)

[ Voor 16% gewijzigd door imp4ct op 08-08-2004 11:56 ]

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag Final Fantasy 7 op de Gamecube willen zien. Geen enkel spel heeft in de loop der jaren zo'n impact gemaakt als dat spel, en als ze het een beetje oppoetsen zoals bij Resident Evil en Metal Gear.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:15
Hahaha
Een jaagspel, maar dan niet zomaar
Herten met Ragdoll physics, zodat je ze met een rocket laucher zo de grand canyon in kan blazen. jaagspellen zijn vrij saai, dus door de bossen moeten ook militante Eco hippies rondlopen, die je het leven zuur maken. Ook zou ik dan graag een 4x4 landrover hebben, waarmee ik beren kan scheppen.
Of in het bos wandelende bejaarden, of scouts!

Ja, in een MSN gesprek hebben we hierover gefilosofeert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-10 02:10
Mennuz schreef op 08 augustus 2004 @ 12:53:
Hahaha
Een jaagspel, maar dan niet zomaar
Herten met Ragdoll physics, zodat je ze met een rocket laucher zo de grand canyon in kan blazen. jaagspellen zijn vrij saai, dus door de bossen moeten ook militante Eco hippies rondlopen, die je het leven zuur maken. Ook zou ik dan graag een 4x4 landrover hebben, waarmee ik beren kan scheppen.
Of in het bos wandelende bejaarden, of scouts!

Ja, in een MSN gesprek hebben we hierover gefilosofeert :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goeie Donkey Kong game op de Kubus, ik hoop dat DK64 bij Jungle Beat zit!

Momenteel staat Resident Evil 4 bovenaan mijn lijstje, verder Myst IV, World of Warcraft, Metroid Echoes en de neue Zelda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joint Operations komt aardig dicht in de buurt van mijn gewenste spel moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

GTA achtige game in een hele mooie nog betere realistische vorm:

Het verkeer dat nog beter en realistischer reageert, dat als door rood rijd of te hard rijd politie achter je aan krijgt. Dat je dus ook echt aan de verkeersregels moet houden ondanks je heel snel van A naar B moet. Verkeer dat veel drukker is, dat ze ook agressief zijn op jou :P Dat een auto jatten niet zomaar meer gaat, alarm dat je tools moet hebben om een bepaalde auto te kunnen jatten.

Racegame op de openbare weg aka Gumball/Qoute Challenge:

Een spel met een hele realistische omgeving en engine, omgevingen die ook in het echt voorkomen. Snelwegen met echt uber realistisch verkeer, dat je niet overal maar tussendoor kan schieten. Ook heel druk verkeer, met mensen die invoegen verkeersknooppunten noem het maar op. Dat je niet overal maar full speed kan rijden als het vrijbaan is. Dat er politie auto's op de snelweg rijden, en dat je dan opvalt met je rijgedrag. Dat je een opdracht krijgt om zo snel mogelijk van Munchen naar Frankfurt moet rijden, en dat moet je dan doen in een BMW 328 Coupe. Dat elke auto ook echt zo is dat je niet in 10 sec op de 220 zit, dat ze ook zo sturen/remmen zoals die wagen in het echt ook doet. Dat je ook moet tanken onderweg, hehe en zo kan ik nog wel doorgaan :9

Waarschijnlijk zullen bepaalde dingen nog niet echt mogelijk zijn bijvoorbeeld veel en druk verkeer, ben bang dat dat juist veel van de grafische engine vraagt.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:23:
Een goeie Donkey Kong game op de Kubus, ik hoop dat DK64 bij Jungle Beat zit!

Momenteel staat Resident Evil 4 bovenaan mijn lijstje, verder Myst IV, World of Warcraft, Metroid Echoes en de neue Zelda!
Idd. een goeie DK zou nintendoŽs kubusje goed doen.
Rare maakte de DK spellen best wel goed. Ik hoop dat ze een nieuwe goeie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo 3 lijkt mij geweldig! Verder een goede beat'm up voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:50:
Diablo 3 lijkt mij geweldig! Verder een goede beat'm up voor de pc.
idd diablo is master >:)

verder wacht ik op Quake IV hopen dat dit net zon meesterwerk word van ID als DOOM³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou wel een vervolg willen op jetforce gemini (N64). dat was zo'n meesterlijk spel :)
en ik wil een nieuwe 2d mario, nieuwe 2d zelda en een nieuwe donkey kong game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mogen mag er trouwens ook wel een re-make komen van ROTT (Rise Of The Triad) Meesterlijk spel van 3D realms.

dit spel heb ik vroeger ook uren gespeeld..

Afbeeldingslocatie: http://www.3drealms.com/rott/images/rott.jpg

Jammer dat dit nooit werklijkheid zal worden omdat 3d realms al tijden met die zogenaamde duke nukem bezig is waar je niks van hoort of ziet.. maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

een combinatie van Sonic en Jetsetradio

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Een opgepoetste versie van Alone in the Dark

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 11:38:
- contract killer
- draagt kewle pakjes uit verscheidene tarantino films
en andere bekende films
- max payne stijl
- vette verhaallijn

weapons:
katana (japanese blade)
colt anaconda .357 magnum
dual silenced beretta 92 9mm's
akimbo golden colt 1911's
gedempte ingram/mac10

heb ik al een hele tijd in mijn hoofd... dus een Max Payne achtig spel met veel sfeer en vette style met een dikke knipoog naar allerlei bekende actionmovies, en een mooi intrigerend verhaal
_/-\o_ Helemaal mee eens. Wat jij in je post zegt zoek ik al heel lang. Een soort mix tussen een game en Gangster film genre als in Tarantino films, Snatch, Leon en Scarface (maar dan in het heden). En natuurlijk een simpel verhaal. Max Payne (1 & 2) hebben naar mijn mening teveel plotwijzigingen.

Tot nu toe ken ik geen spel in die cathegorie maar misschien vinden we zoiets ooit nog terug in een mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn maar drie spellen waar ik op zit te wachten:

- Halo 2 voor de XBOX
- Championship Manager 2004/2005
- Postal 3, deze komt waarschijnlijk ook op de XBOX :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quake 4 met de Doom 3 engine....alleen dan wel met minimaal 80 FPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 21:44:
Quake 4 met de Doom 3 engine....alleen dan wel met minimaal 80 FPS...
Hoe weet je dat de Quake 4 enige niet veel prettiger wordt? Naar mijn weten is die enige nog niet uit namelijk.

Mijn gewenste spel is: World of Warcraft

vanaf vanacht 00:00 kan ik gemaild worden over de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden steeds vaker 'echte' spellen genoemd hier. De originele opzet van dit topic was dat je juist een spel wat jij heel graag zou willen zien en nog niet bestaat kan omschrijven hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 02:42:
[...]

Hoe weet je dat de Quake 4 enige niet veel prettiger wordt? Naar mijn weten is die enige nog niet uit namelijk.
Quake4 gaat de Doom3 engine toch krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 03:05:
[...]

Quake4 gaat de Doom3 engine toch krijgen?
dat zou heel mooi zijn want de doom3 engine zit goed in elkaar en is geavanceerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 07:10:
[...]dat zou heel mooi zijn want de doom3 engine zit goed in elkaar en is geavanceerd :)
Ik had ook gehoord destijds dat dat zo zou zijn, lijkt me niet dat eht met de Quake 3 engine gamaakt wordt :). Raven was geloof ik met development bezig, maar anyway, ik wil eerst Doom III zien. Ik ben geen download-freak, dus ik heb wel ff geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
X-COM: UFO Defense opnieuw uitbrengen met nieuwe graphics. Er is, volgens mij, geen game zo goed als deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Red Alert 2, zeer goed spel! :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh