Red Dead Revolver voor de xbox
[edit]
Crap, zag ik weer niet dat er al 2 pagina's achter waren!
[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 07-06-2004 13:10 ]
Red Dead Revolver voor de xbox
[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 07-06-2004 13:10 ]
Probeer Savage: battle for newerth eens...Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 17:04:
Een spel waarbij real-time strategy en first person shooter gecombineerd worden. Dus dat je kan kiezen om generaal of soldaat te spelen. Een groot multiplayer veld waar de soldaten de orders van de generaals uitvoeren. Als je super goed bent, kun je bij de commando's en die krijgen weer bijzondere missie's. Je hebt verschillende grootmachten, die natuurlijk niet van elkaar mogen weten welk gebied ze in moeten/willen nemen. Exchange prisoners of war, UN, human rights, verzin 't maar...
De grote mensen wereld in 't klein.
Zullen wel een aantal servertjes voor moeten draaien voor dit spel denk ik...
[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 07-06-2004 14:57 ]
Maar wat wil je in die stad doen?Wildfire schreef op 07 juni 2004 @ 14:47:
SimCity 5. Net zoals de huidige SimCity, maar dat je dan ook echt in 3D door je eigen stad kunt rijden! Dat lijkt me geweldig!
Je hebt helemaal gelijk! In SimCity een stad bouwen en dan in een GTA-game kunnen inladen!Aikon schreef op 07 juni 2004 @ 14:51:
[...]
Maar wat wil je in die stad doen?
Als er niemand valt dood te schieten is het niet boeiend over het algemeen.
Zou pas stoer zijn als je bijv. je SimCity map kan inladen in Grand Theft Auto!
[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 07-06-2004 14:57 ]
Als we dan toch bezig zijn: Combinatie van Simcity, GTA en een MMORPGWildfire schreef op 07 juni 2004 @ 14:56:
[...]
Je hebt helemaal gelijk! In SimCity een stad bouwen en dan in een GTA-game kunnen inladen!
(en dan nog echt kunnen stunten à la Stunts Driving)
Aikon schreef op 07 juni 2004 @ 18:47:
Ik vergeet nog de - in mijn ogen - grootste verbetering aan Sim City: onder zeeniveau kunnen bouwen.
Dus een compleet deltaplan namaken, afsluitdijkje hier, dijkjes / duingebieden, waterkering, overloopgebieden, en natuurlijk af en toe een dijkdoorbraak en hoog water.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Daarom heet dit topic ook "Jouw gewenste spel is..."Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 12:13:
Alleen een beetje jammer dat alle bovengenoemde spellen er (in ieder geval voorlopig) niet aan staan te komen
[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 08-06-2004 12:31 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat zou dus al in simcity 2000 moeten zitten (incl stuwmeren e.d.) maar dat hebben ze destijds niet kunnen realisteren. Nu Maxis helemaal is opgeslokt door EA verwacht ik niet dat dit ooit goed gaat komen.Aikon schreef op 07 juni 2004 @ 18:47:
Ik vergeet nog de - in mijn ogen - grootste verbetering aan Sim City: onder zeeniveau kunnen bouwen.
Dus een compleet deltaplan namaken, afsluitdijkje hier, dijkjes / duingebieden, waterkering, overloopgebieden, en natuurlijk af en toe een dijkdoorbraak en hoog water.
Alleen vervelend dat Westwood al een tijdje neit meer bestaatVerwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 01:15:
Westwood moet nog maar eens vervolg van Rad Alert maken met niet alleen strategie maar dat je ook tijden het aanvallen in een mannetje, tank of andere unit kan gaan... zelf strategisch al die rommel bouwen en dan zelf meegaan met aanvallen
Forever raver!
Specs: Workstation Server
IddTerw_Dan schreef op 08 juni 2004 @ 12:36:
Alleen vervelend dat Westwood al een tijdje neit meer bestaat
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Forever raver!
Specs: Workstation Server
[ Voor 14% gewijzigd door NitroX infinity op 09-06-2004 11:33 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Der komt volgens mij een Red Alert 3 op de generals engineVerwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 01:15:
Westwood moet nog maar eens vervolg van Rad Alert maken met niet alleen strategie maar dat je ook tijden het aanvallen in een mannetje, tank of andere unit kan gaan... zelf strategisch al die rommel bouwen en dan zelf meegaan met aanvallen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Of ,t nog een stapje verder te nemen.kNarf schreef op 04 juni 2004 @ 16:46:
Circuit Tycoon
Je eigen circuit bouwen met dan als doel om steeds meer toeschouwers en betere klasses (uiteindelijk de F1) naar je circuit te halen.
Zo'n spel was een tijdje geleden in ontwikkeling maar die studio is over de kop gegaan geloof ik.
Grin wordt het voor jou dan geen tijd om heel hard tegaan sparen voor een GROTE updateVerwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 14:08:
Zelf zit ik met smart te wachten op de Jurassic Park trilogy mod voor Far Cry.
Eindelijk een goede shooter die de sfeer van de films weergeeft.
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 19-06-2004 14:26 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
nog beter, als jij nou ff groene appeltjes met pinnetjes haalt.Blackhole schreef op 19 juni 2004 @ 14:25:
[...]
Grin wordt het voor jou dan geen tijd om heel hard tegaan sparen voor een GROTE update
Want met een P900 met een GF 2 mx kom je echt niet ver hoor
Zal ik over de rest nog maar niet beginnen.
"ga anders even oude dames rammen in het park, misschien leverd het nog wat op"![]()
ach want van onze werkgever moet het niet afhangen hoor.
Want ik denk eerder dat we dood zijn, dan dat hij verhoging geeft met wat wij echt verdienen met dat werk
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 02:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lekker over de bruggetjes van amsterdam jakkere met je auto, zal leuk wordenVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:53:
GTA goes Europe... je kunt je nu uitleven in div Europese hoofdsteden. Met natuurlijk de engine van Vice City.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Eh, ja... dat bedoelde ik dus...
[ Voor 15% gewijzigd door Resistor op 20-06-2004 13:53 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
een muis met verticale as dusResistor schreef op 20 juni 2004 @ 13:38:
Ik lag vannacht te denken aan een surfspel, met je muis je evenwicht bewaren, en met het toetsenbord trucks uitvoeren.
Muis naar links = naar links leunen en naar links gaan, muis naar voren is naar voren leunen en sneller van de golf gaan etc.
Eigenlijk zou je daar ook een speciale muis voor nodig hebben, 1 die je ook kan draaien.
1 goede sensor in het midden, en sensor die de draaiing meet (aan de achterkant van de muis), en met draaien bedoel ik naast de muis van links naar rechts ook een denkbeeldige as door de muis in het tafelblad rammen en daar de muis om draaien.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 15:13 ]
Om een lang verhaal kort te maken.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:09:
Lang verhaal
Verwijderd
Zoiets ja... alleen zou ik die termen niet echt willen gebruiken, aangezien ik bij red alert meteen een idee heb van: Raketten, nukes, etc., terwijl het evengoed knights, archers, catapults en ballistas kunnen zijn. Het genre ligt nog niet vast. Bij risk en ra wel.Om een lang verhaal kort te maken.
Je wilt een zeer uitgebreide versie van risk/ C&C maken.
3d fahrschule, niet supermooi maar best wel de moeite waard.Denman89 schreef op 05 juni 2004 @ 11:20:
Ik zou wel een echte auto simulatie willen hebben. Dus dat je echt van waar-je-maar-wilt naar waar-je-maar-heen-wilt zou kunnen rijden. En dan iets met de benelux en dan updates (i-net of cd-rom) en dat je zo steeds verder kan. Wel eerst je rijbewijs halen natuurlijk
Leuk idee opzich, maar dan krijg je al snel eentonige maps. Ik heb liever dat de mensen bewust een stad bouwen.Zerora schreef op 23 juni 2004 @ 09:50:
Ik kreeg net nog een idee voor een GTA spel.
Stel Rockstar bouwt een satallietontvanger op het dak van haar vestiging.
Vervolgens wordt deze gekoppeld aan een server.
In GTA heb je een optie om nieuwe gegevens op te halen van die rockstar server.
Nu wordt het interresant, want die gegevens zijn dan plattegronden van alle steden over de hele wereld. Die plattegronden worden omgezet in complete steden. Je kan dus kiezen welk stad/dorp die je wilt als speelwereld voor GTA. Afhankelijk van de grootte van de stad/dorp worden er een aantal missies gegenereerd.
Kortom je kan iedere stad/dorp spelen die jij maar wilt. Dus kan je lekker lang met het spel doen.
Wat vinden jullie hiervan?
Als er voor zorgen dat ze ongeveer 1000 verschillende missies klaarstomen. Per stad/dorp maximaal 40 missies afhankelijk van de grootte van iedere stad/dorp. Verder worden er ook het aantal gangs, mensen, politie enz.. gegenereerd.shuogg schreef op 23 juni 2004 @ 10:01:
[...]
Leuk idee opzich, maar dan krijg je al snel eentonige maps. Ik heb liever dat de mensen bewust een stad bouwen.
Verwijderd
Ik wel, denk maar eens aan hoe een stad er uit ziet. Een stad is voor een enorm groot deel oninteressant. Rockstar maakt nu compacte versies van steden met de leukste plaatsen er in zodat je afwisseling hebt.Zerora schreef op 23 juni 2004 @ 10:05:
[...]
Als er voor zorgen dat ze ongeveer 1000 verschillende missies klaarstomen. Per stad/dorp maximaal 40 missies afhankelijk van de grootte van iedere stad/dorp. Verder worden er ook het aantal gangs, mensen, politie enz.. gegenereerd.
Ik denk dat het spel dan niet snel saai wordt.
Verwijderd
EECH is gemaakt. Vond / vindt ik een goed spel. Alleen de omgeving is een beetje kaal.Bullet_Tooth_Tony schreef op 04 juni 2004 @ 16:46:
Ik zie graag Apache Longbow 3 verschijnen!
Sinds Longbow 2 zijn er eigenlijk geen goede en realistische heli-sims meer geweest....
[ Voor 26% gewijzigd door M14 op 23-06-2004 11:56 ]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
dit idee spreekt me erg aan, vooral als het een soort MM-RTS gaat worden...Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:09:
Strategy Game:
- - - - - - - - - -
Je registreert je en direct begin je het spel: Je bent een Commander van een Region en je hebt een minimale basis. Jouw Region maakt deel uit van een Country. Je kunt als land in oorlog zijn met andere landen, allianties sluiten, etc. In principe speel je in je eentje, je moet je basis opbouwen, infantry trainen, voertuigen bouwen, nieuwe technieken onderzoeken, etc., maar tegelijkertijd speel je met z'n allen. Je maakt samen plannen welk land je wil overvallen en je bestormt diverse Regions van zo'n land.
Je researched steeds meer en je bouwt je leger gigantisch uit (zowel defense als offense uiteraard). Als je een Region aanvalt en je wint de veldslag daar, dan wordt de Region van jou en kun je daar gaan bouwen.
Je bevindt je zelf altijd in het Command Center die in een van je Regions staat. Als je Command Center overvallen wordt, heb je de mogelijkheid om te vluchten (mits je meer Regions hebt), anders word je gevangen genomen en ben je krijgsgevangene. Door onderhandeling kun je dan weer vrijgekocht worden, hangt ervan af hoeveel jij waard bent voor je volk. Anders wordt je gewoon afgemaakt of zo.
Terwijl je aan het spelen bent, kun je elkaar helpen door hulptroepen en geld te sturen naar landgenoten, zodat zij een bepaalde Region kunnen overnemen, of juist defense op kunnen bouwen, omdat ze regelmatig aangevallen worden.
Natuurlijk is er een community, dat maakt het geheel nog boeiender.
...en het regent ook nog
Klinkt gewoon als een grafische versie van het aloude Utopia dat ideeDieptriest schreef op 24 juni 2004 @ 10:48:
[...]
dit idee spreekt me erg aan, vooral als het een soort MM-RTS gaat worden...
Verder:
Nieuwe versie van Commander Keen. Een moderne 2d platformer is zeeer welkom
Een pc versie van Gran Tourismo (spreekt voor zich)
GP5 !!! (zal er helaas nooit komen)
Eye Toy for pc, en dan het liefst online.
[ Voor 16% gewijzigd door imp4ct op 08-08-2004 11:56 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Verwijderd
Mennuz schreef op 08 augustus 2004 @ 12:53:
Hahaha
Een jaagspel, maar dan niet zomaar
Herten met Ragdoll physics, zodat je ze met een rocket laucher zo de grand canyon in kan blazen. jaagspellen zijn vrij saai, dus door de bossen moeten ook militante Eco hippies rondlopen, die je het leven zuur maken. Ook zou ik dan graag een 4x4 landrover hebben, waarmee ik beren kan scheppen.
Of in het bos wandelende bejaarden, of scouts!
Ja, in een MSN gesprek hebben we hierover gefilosofeert
Verwijderd
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Idd. een goeie DK zou nintendoŽs kubusje goed doen.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:23:
Een goeie Donkey Kong game op de Kubus, ik hoop dat DK64 bij Jungle Beat zit!
Momenteel staat Resident Evil 4 bovenaan mijn lijstje, verder Myst IV, World of Warcraft, Metroid Echoes en de neue Zelda!
Verwijderd
idd diablo is masterVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:50:
Diablo 3 lijkt mij geweldig! Verder een goede beat'm up voor de pc.
Verwijderd
Verwijderd

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 11:38:
- contract killer
- draagt kewle pakjes uit verscheidene tarantino films
en andere bekende films
- max payne stijl
- vette verhaallijn
weapons:
katana (japanese blade)
colt anaconda .357 magnum
dual silenced beretta 92 9mm's
akimbo golden colt 1911's
gedempte ingram/mac10
heb ik al een hele tijd in mijn hoofd... dus een Max Payne achtig spel met veel sfeer en vette style met een dikke knipoog naar allerlei bekende actionmovies, en een mooi intrigerend verhaal
Verwijderd
Verwijderd
Hoe weet je dat de Quake 4 enige niet veel prettiger wordt? Naar mijn weten is die enige nog niet uit namelijk.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 21:44:
Quake 4 met de Doom 3 engine....alleen dan wel met minimaal 80 FPS...
Verwijderd
Verwijderd
Quake4 gaat de Doom3 engine toch krijgen?Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 02:42:
[...]
Hoe weet je dat de Quake 4 enige niet veel prettiger wordt? Naar mijn weten is die enige nog niet uit namelijk.
Verwijderd
Ik had ook gehoord destijds dat dat zo zou zijn, lijkt me niet dat eht met de Quake 3 engine gamaakt wordtVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 07:10:
[...]dat zou heel mooi zijn want de doom3 engine zit goed in elkaar en is geavanceerd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Eerst nog het Apocalypse Weekend Expansion Pack voor Poastal 2Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 20:45:
[...]
- Postal 3, deze komt waarschijnlijk ook op de XBOX
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq