Jouw gewenste spel is ...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Het lijkt me leuk om in dit topic door jouw gewenste spellen te beschrijven. En heel misschien komt dan iemand tot de ontdekking dat er ook al zo'n spel is :D

Wat mij echt leuk lijkt:

1) Gran Turismo voor de pc!

Heb dit spel veel gespeeld op de playstation. Erg verslavend, vooral omdat je je autos steeds kunt upgraden, verkopen, geld verdienen, betere kopen, enz.

Dit heb ik nog niet teruggezien in een race spel op de pc. In ieder geval lang niet zo uitgebreid als Gran Turismo. Ik snap ook niet waarom de ontwikkelaars nog niet aan een dergelijk spel werken.

2) U-234

Een spel waarin je het commando voert over een onderzeeër. In WOII bijvoorbeeld. Lijkt me echt heel mooi. Wel 3D natuurlijk, geen RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een spel waarmee je realistisch over een snelweg of door de stad kan rijden lijkt me wel grappig. Soort taxi spel zeg maar. Dat je mensen van Amsterdam naar Haarlem ofzo moet brengen :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

Een soort spel van een normale wereld met je eigen huisje waar je spullen in kan opslaan maar wel de deur op slot moet doen want als je de volgende keer weer online komt heeft er iemand je huisje leeg geroofd. Of dat je iemands huisje in de fik steekt :D. Dit mag van mij in middeleeuwse stijl maar ook real life lijkt me wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is eensch met TS

Had er al lang en breed moeten zijn, GT-aspec is onovertroffen qua rijplezier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 09:55

RSP

Donkey Kong Jungle Beat
een platformer die m'n aandracht weet te trekken

Legend of Zelda
i'm a sucker for zelda :)

Gran Turismo 4
Zo realistisch heb ik nog nooit 'n racer gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:41

Wom

Een one-on-one shoot out game in Western stijl. Dat wil ik :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Rambo schreef op 04 juni 2004 @ 15:49:
2) U-234

Een spel waarin je het commando voert over een onderzeeër. In WOII bijvoorbeeld. Lijkt me echt heel mooi. Wel 3D natuurlijk, geen RTS.
Silent Hunter 1/2/3? Pas een topic over geopend geloof ik

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik nog niet teruggezien in een race spel op de pc. In ieder geval lang niet zo uitgebreid als Gran Turismo. Ik snap ook niet waarom de ontwikkelaars nog niet aan een dergelijk spel werken.
NFS5 heeft dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:21

Zerora

Ik Henk 'm!

Een Legend of Zelda game op alle platformen. Verder moet dan de Hyrule zo realistisch als possible en enorm gigantisch (duizenden vierkanten kilometers groot). Veel stadjes en dorpjes waarin je spullen kan kopen. Verder moet er van mij meer RPG elementen in zoals: Attack, Defense, Stamina, enz...
Voor mij zou dit HET ultieme spel zijn.
b3ta schreef op 04 juni 2004 @ 15:55:
Een soort spel van een normale wereld met je eigen huisje waar je spullen in kan opslaan maar wel de deur op slot moet doen want als je de volgende keer weer online komt heeft er iemand je huisje leeg geroofd. Of dat je iemands huisje in de fik steekt :D. Dit mag van mij in middeleeuwse stijl maar ook real life lijkt me wel aardig
Ik zou er een Tijdperiode keuze in doen. Dus dat je dan kan leven in prehistorie, romeinse tijd, middeleeuwen, gouden eeuw, jaar 1900, jaar 2000, toekomst.

[ Voor 47% gewijzigd door Zerora op 04-06-2004 16:01 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Planescape II

Moet ik dat nog uitleggen? Meest briljante verhaal in een game ooit.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik ga ook duidelijk voor zelda! (Op de gameboy kan ik het spel in 1 stuk door uitspelen, de eerste keer duurde lang, maar bleef boeiend!)
Om er een soort RPG van te maken die heel groot is, tja ik weet niet of dat geweldig is, ik blijf het liefst bij het spel zoals het nu is.

Voor de rest mis ik ook andere spellen wel, dingen als mario party (5) online tegen anderen lijkt me zeer grappig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 14:42

BM

Moderator Spielerij
Racing Legends

Gewoon een ultieme racesimulatie, met alles er op en er aan. Welke klasse het simuleert maakt me dan nieteens zoveel uit, als het maar extreem lekker raced. Al vrees ik dat Racing Legends wel nooit uit zal komen ;(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Hann1BaL schreef op 04 juni 2004 @ 16:01:
Om er een soort RPG van te maken die heel groot is, tja ik weet niet of dat geweldig is, ik blijf het liefst bij het spel zoals het nu is.
Geen RPG game van zelda , maar meer RPG elementen in Zelda.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect Dark (remake) op PC, + online, als ik dat heb kan ik rustig sterven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:07
Quake IV maar dan wel snel graag..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stunts 2 .. (4d racing of hoe heette het ook al weer ?)
er waren geruchten dat deze opvolger van de über klassieker in produktie was, maar meer dan geruchten heb ik nog niet gezien.

Voor de ketters onder ons: Je bouwt je eigen racebaan met loopings, jumps halfpipes enz enz en gaat m dan racen tegen de klok of een tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 14:21
Ik zie graag Apache Longbow 3 verschijnen!

Sinds Longbow 2 zijn er eigenlijk geen goede en realistische heli-sims meer geweest....

[ Voor 3% gewijzigd door Fevida op 04-06-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Circuit Tycoon :)
Je eigen circuit bouwen met dan als doel om steeds meer toeschouwers en betere klasses (uiteindelijk de F1) naar je circuit te halen.
Zo'n spel was een tijdje geleden in ontwikkeling maar die studio is over de kop gegaan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 19:05

AzzKickah

06-CENSORED

kNarf schreef op 04 juni 2004 @ 16:46:
Je eigen circuit bouwen met dan als doel om steeds meer toeschouwers en betere klasses (uiteindelijk de F1) naar je circuit te halen.
Zo'n spel was een tijdje geleden in ontwikkeling maar die studio is over de kop gegaan geloof ik.
_/-\o_ Super-id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10 07:38

Pubbert

random gestoord

Death or Alive 3 voor de PC :) Met iets betere graphics oid :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:34

Karel V

Een simpele ziel

Moet het een bestaande game zijn?
Zoniet, ik zou graag een game willen waar alles in zit.
Over een redelijk tijdje krijgen we Rom's met een enorme opslag capaciteit, daar kan dus enorm veel in verwerkt worden. Ik zou graag een game in de middel eeuwen willen (details alla Far Cry) waarin je in 3D-mode (RCTycoon 3) begint met een boederij te bouwen, gezin te runnen (jacht, eten, brandstoffen etc. Ook fps jagen, in huisje rond lopen enzo.) wat uitgroeid tot een dorp. Waar je een verdedigingswal omheen bouwt. Leger gaat runnen, handel gaat drijven, verdragen sluiten. Daarna andere steden aanvallen, plunderen, vijanden omkopen, en nieuwe steden bouwen. In third person en FPS-mode in je steden rondlopen, en je kasteel (naar eigen ontwerp) doorwandelen.
Daarna dat je echt hele landen kan gaan beheren, en andere landen aanvallen, vloten bouwen etc.
Natuurlijk vereist zo'n spel veel keuzemogelijkheden, zoals kunnen kiezen om RTS achtig te gamen, of FPS (Thief 3 idee, alleen dan met hele andere bedoelingen). Echt alles in één game, maar dat is waarschijnlijk een verre toekomst droom.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een spel waarbij real-time strategy en first person shooter gecombineerd worden. Dus dat je kan kiezen om generaal of soldaat te spelen. Een groot multiplayer veld waar de soldaten de orders van de generaals uitvoeren. Als je super goed bent, kun je bij de commando's en die krijgen weer bijzondere missie's. Je hebt verschillende grootmachten, die natuurlijk niet van elkaar mogen weten welk gebied ze in moeten/willen nemen. Exchange prisoners of war, UN, human rights, verzin 't maar...

De grote mensen wereld in 't klein. :)

Zullen wel een aantal servertjes voor moeten draaien voor dit spel denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Moeilijk. Ik speel nauwelijks spellen (eigenlijk nooit, nou ja, Jawbreaker op de Handheld)
Maar ik zit echt te wachten om het spel uit Crashday: De echte stunts 2 te kopen.
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:07:
er waren geruchten dat deze opvolger van de über klassieker in produktie was, maar meer dan geruchten heb ik nog niet gezien.

Voor de ketters onder ons: Je bouwt je eigen racebaan met loopings, jumps halfpipes enz enz en gaat m dan racen tegen de klok of een tegenstander
Stunts 2!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Glashelder schreef op 04 juni 2004 @ 15:51:
Een spel waarmee je realistisch over een snelweg of door de stad kan rijden lijkt me wel grappig. Soort taxi spel zeg maar. Dat je mensen van Amsterdam naar Haarlem ofzo moet brengen :P
Me 2 please

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De nfs serie is nieteens de helft van wat de Gran Turismo serie wel is... Dus doe mij ook maar Gran Turismo voor op de pc... Ken ik eindelijk bleem! eens de deur wijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Ja, maak je een ongeluk, word je opgepakt en moet je verklaringen afleggen enzo,
Of dat je er slecht aan toe bent en een week :o in het ziekenhuis moet verblijven :P

Dat lijkt me idd erg vet zoiets

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
Hmm, ik zou wel graag een combinatie van transport tycoon (deluxe) en sim city willen.
Ook mag er wel een opvolger van Jagged Alliance (2) komen die je zowel in het klassieke aanzicht als in first person kan bedienen.
Natuurlijk ook nog een opvolger van Imperium Galactica 2.

Een opvolger van Dune II en C&C:TD/C&C:RA mag ook wel maar dan met het oude aangezicht. Persoonlijk vind ik die semi-3D aangezichten uit C&C:TS en C&C:RA2 geen reet aan.
Houd het grafische geweld liever simpel en pleur er een mega goede single player mode in. Iets wat niet echt meer voorkomt tegenwoordig.

Settlers 2 (Gold) was ook hartstikke leuk, S3 & 4 waren mijns inziens dan weer minder door de 'drukke' graphics.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11
Dit is al in ontwikkeling, alleen ik hoor er niets meer van zou in 203 al uitgekomen moeten zijn.

Dushad een mooie titel kunnen worden.
Maar tot op heden niets gehoord.

het spel hete Race track tycoon of zo.
Heeft ooit eens in de PC Zone gestaan.

Maar ik zou zelf wel een SIM willen hebben dta zo groot is als FS2004.
Maar dan een echte world race game.
Dus zeg maar dat je echt van Parijs naar Dakar kan rijden.
Of Amsterdam , Moscou. ( Dit op ware grote een ook omgeving)

Dat zijn pas lekkere afstanden, maar dan wel met de grafX ala Farcry, DTM 2
Maar met het Sim gebeuren van GP Legends.
En ook dat je de mogelijkheid krijg om zelf een auto samen testellen.
En dit na aanleiding van je route.
Dit kan ze wel sneeuw,zand , regen, heuvel of ook wel gebergte landschap zijn.
Daar bij niet vergeten Jungle, Ijs vlaktes.

En dan ook echt NAV met GPS en kaarten.
Dus dat je met ehcte kaarten gewoon de sim moet spelen.

Dat zou voor mij echt vet zijn.
Dit mag dan wel in teamverband,(internet , lan) zijn, en ook wel internationaal.
Dus dat zou mij gewoon erggaaf wezen dat je het stuur ook uit handen kan geven , of mee rijden als bij rijder en de NAV doen.

[ Voor 44% gewijzigd door ravw op 04-06-2004 17:31 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super idee jammer dat er nog niet zon spel uit is :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

World of WarCraft, StarCraft 2, Max Payne 3, Commandos 4 :+

Serieus: ik wil de old-skool shooters á la arkanoid terug hebben, maar dan meer grafische hoogstandjes en uitgebreidere levels / AI.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-10 09:09
Een Holodek game zoals je in Star Trek ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
jurassic park... nog nooit een goeie dino afknal game gehad/gezien... hoop dat die JP mod voor farcry wat wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

WolverineSon schreef op 04 juni 2004 @ 17:46:
Een Holodek game zoals je in Star Trek ziet
Waarom nou een game :/

Met holofiguren is veel meer te doen dan afknallen, zeker dingen die ik de afgelopen 10 jaar niet in een spelletje heb gezien. 'Real life' LSL :P

[ Voor 1% gewijzigd door Resistor op 04-06-2004 18:41 . Reden: Holodeck != real life ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-10 10:13

Willybubba

Nut up or shut up.

Ninja Gaiden op de Gamecube

Dit lijkt me toch wel zo'n wreed spel.. ik heb alleen geen X-Box en voorlopig niet de funds om er 1 te kopen :'(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:18
Karel V schreef op 04 juni 2004 @ 17:02:
Moet het een bestaande game zijn?
Zoniet, ik zou graag een game willen waar alles in zit.
Over een redelijk tijdje krijgen we Rom's met een enorme opslag capaciteit, daar kan dus enorm veel in verwerkt worden. Ik zou graag een game in de middel eeuwen willen (details alla Far Cry) waarin je in 3D-mode (RCTycoon 3) begint met een boederij te bouwen, gezin te runnen (jacht, eten, brandstoffen etc. Ook fps jagen, in huisje rond lopen enzo.) wat uitgroeid tot een dorp. Waar je een verdedigingswal omheen bouwt. Leger gaat runnen, handel gaat drijven, verdragen sluiten. Daarna andere steden aanvallen, plunderen, vijanden omkopen, en nieuwe steden bouwen. In third person en FPS-mode in je steden rondlopen, en je kasteel (naar eigen ontwerp) doorwandelen.
Daarna dat je echt hele landen kan gaan beheren, en andere landen aanvallen, vloten bouwen etc.
Natuurlijk vereist zo'n spel veel keuzemogelijkheden, zoals kunnen kiezen om RTS achtig te gamen, of FPS (Thief 3 idee, alleen dan met hele andere bedoelingen). Echt alles in één game, maar dat is waarschijnlijk een verre toekomst droom.
Helemaal mee eens :Y).
Maar de mappen moeten dan wel gigantisch zijn :). DUs niet van die GTA3 mapjes maar gewoon mappen waar je gewoon echt uren zoet kan zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal eens met DarkX, Planescape Torment is het beste spel ooit _/-\o_ (qua verhaal iig) en het idee is zo goed dat er meer mee kan als alleen de ene game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Een hele vette Zelda (hopelijk die nieuwe dus ^^) met echt weer van die prachtige muziekjes enzo die je nog lang zal onthouden...

En idd GT voor de PC... Maarja, die kans is waarschijnlijk ongeveer even groot als een Zelda/Mario voor de PC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Eindewege schreef op 04 juni 2004 @ 15:57:
[...]

Silent Hunter 1/2/3? Pas een topic over geopend geloof ik
Zie [rml][ PC] Silent Hunter III[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:07:

die nieuwe is volgens mij Crashday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 19:32:
[...]

die nieuwe is volgens mij Crashday?
Nope, Crashday is een ander spel.

2 topics, over 2 verschillende spellen:
Crashday: De echte stunts 2 (gaat over Crashday)
Stunts 2! (gaat over Stunts 2)

Ik had ze al genoemd in Resistor in "Jouw gewenste spel is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vervolg op Dungeon Keeper en een vervolg op Syndicate... need to say more? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te wachten op:
NFS underground II :)
Crashday
GTR

Bel je me ook ff als ze er zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Diablo 3D

dat wil zeggen een soort diablo2, maar dan in 3d, en met een uitgebreidere database van items.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste wil effe hallo zegge want it is me eerste post hier :D

en nu de topic:

IMHO denk ik Half Life 1 op de ps1(moet i tog aan kunne?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 23:13

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 20:16:
eerste wil effe hallo zegge want it is me eerste post hier :D

en nu de topic:

IMHO denk ik Half Life 1 op de ps1(moet i tog aan kunne?)
Dat gaat er volgens mij dan echt niet uit zien.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

Gran Turismo 4, maar dat is wishful thinking. Bovendien zal GTR ook behoorlijk kont gaan schoppen.

Verder Commandos 4, maar dan weer zoals Commandos 2 was. Want deel 3 vond ik niks. Maar helaas zal die niet meer komen. Er komt trouwens wel een Commandos FPS aan, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Verder een Metal Gear Solid 2 Substance die wel werkt met Soundstorm audio (ik had eerst een NFII bord zonder Soundstorm, toen eentje gekocht met en dat leverde me toch een vreselijk geluid op :(. Zomaar 45 euro weggegooid :'( )

Verder kom ik weinig tekort. Naast een pc heb ik ook een Xbox en Gamecube dus er is weinig dat ik niet kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
ik wacht op een nieuw game alla "Revolt", "Rollercoaster Tycoon" in 3D (op komst ik weet het :9~ ) en evt een of ander "nieuw hot-seat multiplayer spel dat eigenljik nog niet bestaat maar minstens zo fun is als worms" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

2) U-234

Wolfpack voor DOS, wat ownde dat vroeger :p

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutz0r schreef op 04 juni 2004 @ 20:21:
[...]

Dat gaat er volgens mij dan echt niet uit zien.
hoezo?? als mn 2 comp t aan kan(p1 200) kan de ps t ook

mn eerste comp die draait t trouwens uber perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:27
Ik zou graag spellen op de PC willen zien in de style van Devil may Cry.
Er is een ''soort van gelijk'' spel op de PC (Chaos Legion), maar dat heeft toch niet de DmC sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

DNa

Niemand zal deze kennen, maar als ik 6 jaar niets te doen heb en ik weet eindelijk hoe ik een game moet bouwen zal ik het verhaal kunnen vertalen naar de Game ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 19:56:
Een vervolg op Dungeon Keeper
Er was wel een trailer van DK3 in DK2, maar heb er verder niks meer van gehoord. Bullfrog was toch failliet of iets dergelijks.

Wat mij trouwens ook ubervet lijkt:
Een shooter met de nieuwste grafische snufjes (duhh) die een touchscreen vereist om te spelen. Het moet dan afspelen in een soort van Matrix-achtige wereld. DAt je dan bij bepaalde deuren de deur moet openen dmv je hand op het touchgedeelte van het scherm te zetten. Vervolgens wordt je hand gescant om toegang te krijgen tot bepaalde zones.

[ Voor 44% gewijzigd door Zerora op 04-06-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ga toch voor Gran Turismo voor de pc ;)

Met je eigen *gekietelde* auto over het parcour heen scheuren en dan kijken waar de rest blijft. En vooral met die oude bakken, 1 woord: gruwelijk.
Maar jah ik denk dat dit er niet zal komen voor de "PC Bezitters"

offtopic:
had ik nou mijn PSX nou maar bewaard :X

Oh jah en niet te vergeten het vervolg op de "Fallout" serie. Fallout 1 was een waar succes onder de RPG/Turnbased games/spelers. Toen in 1998 Fallout 2 uitkwam was dit voor mij een wonder _/-\o_ .
Alleen toen moesten ze zo nodig na deel 2 de goeie dingen eruit halen oid. Laatste deel is dan ook regelrecht een ramp. Jammer dat ze het ontwikkelen van de "echte" deel 3 hebben gecanceld *snik* :'(

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De laatse tijd denk ik wel eens hier aan, een spel om het een en anders eens in perspectief te zetten.

Een FPS, en we noemen hem "Beirut"

Je bent een soldaat in een oorlogs-gebied, een vuile stadsoorlog. Je bent je leven niet zeker, het is chaos met verschillende partijen die op elkaar schieten. Elke missie kan het einde zijn. Om je heen sneuvelen je maatjes aan de gruwelijkste verwondingen die allemaal zo realistisch mogenlijk in beeld gebracht zijn op je nieuwe geforce. Maar ook burgers; vrouwen, kinderen en oude van dagen blijven niet gespaard, in de nachtmerrie van de dagelijkse missie ben je zo gespannen dat een burger soms een soldaat lijkt, en een klein kind of baby zie je snel over het hoofd. Hell, soms IS een burger een soldaat. Je komt voor spannende keuze's, zoals wanneer je maten een lokale vrouw verkrachten, of wanneer je sergeant een mogenlijke vijand martelt. Sluit je je ogen of doe je wat, met kans op een negatief verloop van je carriere? Tijdens de korte pauze's tussen je missies door praat je met je maten over wapens en stieken of het allemaal wel zo juist is wat je doet, mail je even naar je vrouw en dochter thuis, en sla je wat gevangenen. Hoe meer auto's met bange burgers je beschiet, hoe hoger de "insanity" meter. Terwijl je verder en verder vecht, met koppijn van de verplichte injecties, kom je er langzaam achter dat het spel geen einde heeft.

WAR HAS NEVER BEEN SO REAL, BEIRUT, on XBOX and PC!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 17:36
gladiool schreef op 04 juni 2004 @ 23:43:
De laatse tijd denk ik wel eens hier aan, een spel om het een en anders eens in perspectief te zetten.

Een FPS, en we noemen hem "Beirut"

Je bent een soldaat in een oorlogs-gebied, een vuile stadsoorlog. Je bent je leven niet zeker, het is chaos met verschillende partijen die op elkaar schieten. Elke missie kan het einde zijn. Om je heen sneuvelen je maatjes aan de gruwelijkste verwondingen die allemaal zo realistisch mogenlijk in beeld gebracht zijn op je nieuwe geforce. Maar ook burgers; vrouwen, kinderen en oude van dagen blijven niet gespaard, in de nachtmerrie van de dagelijkse missie ben je zo gespannen dat een burger soms een soldaat lijkt, en een klein kind of baby zie je snel over het hoofd. Hell, soms IS een burger een soldaat. Je komt voor spannende keuze's, zoals wanneer je maten een lokale vrouw verkrachten, of wanneer je sergeant een mogenlijke vijand martelt. Sluit je je ogen of doe je wat, met kans op een negatief verloop van je carriere? Tijdens de korte pauze's tussen je missies door praat je met je maten over wapens en stieken of het allemaal wel zo juist is wat je doet, mail je even naar je vrouw en dochter thuis, en sla je wat gevangenen. Hoe meer auto's met bange burgers je beschiet, hoe hoger de "insanity" meter. Terwijl je verder en verder vecht, met koppijn van de verplichte injecties, kom je er langzaam achter dat het spel geen einde heeft.

WAR HAS NEVER BEEN SO REAL, BEIRUT, on XBOX and PC!
_o_

Helaas, zoals ik het nu zie zal het niet erg lang meer duren voordat zo'n spel werkelijkheid word...

Overigens, veel mensen willen meer vrijheid in games zie ik hier ook weer. Ik wil dat juist niet. Wel wat vrijheid maar niet teveel, met teveel verlies je al snel de drive in het spel.
Je hebt niks boeiends om naartoe te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door LordMithril op 05-06-2004 00:01 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik hoop op het kunnen koppelen van spellen dus dat je geen aparte games krijgt maar uitbreidingen.

Bijv je rijdt rond in een soort gta city en krijgt zin om te voetballen ...tja dan moet je de gta/pes (of fifa voor noobs :p) uitbreding kopen voor 15 euro ;) en dan kan je voetballen.

Je kan dan natuurlijk kiezen tusen speler ,coach of het hele team besturen en als je het echt niet meer zitten terug in gta stijl en slopen die scheids.

Of gewoon als supporter herrie schoppen in het publiek :)

Maar je kan natuurlijk ook een dtm uitbreiding kopen,ijshockey of een uitbreiding waar npc.s zitten waardoor je meer een adventurestijl creeert.

Als online game is dit al het lemaal tot het uiterste te drijven :)

Nu moeten alleen de ontwikkelaars nog vriendkes worden en de pc,s nog een stukkie krachtiger en niet te vergeten ik nuchter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Grand Turismo voor PC,... dat is gewoon een gat in de markt!!

En anders moet die stomme nintendo eens wat aan die stomme copyright doen, en eens een paar Zelda games op de PC uitbrengen,.. het wordt de laaste tijd een beetje krankjoris, zelda blabla voor gamecube, andere voor gameboy advance

[ Voor 2% gewijzigd door Loadichus op 05-06-2004 00:15 . Reden: nintendo is geen x-boc natuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-10 15:49
Afbeeldingslocatie: http://www.bugbear.fi/images/screenshots/FlatOut_ss12.jpg

FlatOut! wat duurt dat lang voordat dit spel eindelijk op de markt komt maar ik geloof dat het eind deze zomer eindelijk zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-10 08:08
Stipt bovenaan me lijstje Moneky island 5.
Waarom? Deze adventure serie is zo leuk om te spelen en echt mega hilarisch. Speelde monkey 1 voor het eerst op een oude brakke commodore met een hdd van 10mb met zwart/wit scherm en ook al zag het er op z/w brak uit ik was meteen verkocht.
Guybrush rules all! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starcraft 2, op deze rts moet zeker een vervolg komen. De variatie tussen de 3 volkeren waren erg goed en perfect uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of nog een metal gear game voor de pc(ik wil heel graag twin snakes op de pc zien,ik ben echt een uber mgs fan :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Een nieuwe 3D versie van Eggerland/Adventures of Lolo.
Afbeeldingslocatie: http://www.megami.com/lol_stump.jpg
Dat zou ik ook heel tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:52

Dentheman

Zie signature

Ik zou wel een echte auto simulatie willen hebben. Dus dat je echt van waar-je-maar-wilt naar waar-je-maar-heen-wilt zou kunnen rijden. En dan iets met de benelux en dan updates (i-net of cd-rom) en dat je zo steeds verder kan. Wel eerst je rijbewijs halen natuurlijk :P

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 07-10 11:06
Bullet_Tooth_Tony schreef op 04 juni 2004 @ 16:46:
Ik zie graag Apache Longbow 3 verschijnen!

Sinds Longbow 2 zijn er eigenlijk geen goede en realistische heli-sims meer geweest....
Helemaal mee eens. Ik zit echt te wachten op iets vets maar het komt niet echt.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- contract killer
- draagt kewle pakjes uit verscheidene tarantino films
en andere bekende films
- max payne stijl
- vette verhaallijn

weapons:
katana (japanese blade)
colt anaconda .357 magnum
dual silenced beretta 92 9mm's
akimbo golden colt 1911's
gedempte ingram/mac10

heb ik al een hele tijd in mijn hoofd... dus een Max Payne achtig spel met veel sfeer en vette style met een dikke knipoog naar allerlei bekende actionmovies, en een mooi intrigerend verhaal

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik zou graag een nieuwe versie van X-Com Apocalypse willen zien. Het spel is nog steeds master :)

Puntjes op een rij:
-Keuze tussen Realtime of Turn Based
-Teams samenstellen
-Nieuwe Technologie ontwikkelen
-Aliens killen & bestuderen
-Alien wapens onderzoeken, gebruiken & repliceren
-Isometrische view in Software modus :)

Spel was uitgebracht door Microprose.

[edit]
Daarnaast wil ik een Beta Tester zijn voor Beirut van Gladiool Studios :) Waar kan ik me inschrijven?

[ Voor 14% gewijzigd door aramdin op 05-06-2004 11:48 . Reden: Aanvullende info ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

...

2) U-234

Weet je wat nou het punt is van een sub sim? Je ziet IRL alleen maar de binnenkant van eht schip tenzij je aan de oppervlakte zit. Dat was tegen eht einde van WWII al niet meer het geval. (Snorkels en waterstofperoxide aandrijving)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:18

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik zou wel een ultra realistische WWII of Modern Warfare MP shooter willen zien.

De models zijn zeer gedetailleerd. Je kunt een pasfoto van jezelf met het model laten morphen en dus zit jouw kop op de knakker. Vingerafdruk is nodig om de game te spelen. Waarom? Omdat de vingerafdruk gelinkt staat aan een database met leeftijdsgegevens. Onder de 18 speel je niet mee. Je kunt ook alleen maar mee spelen indien je en headset gebruikt. Als jij praat, bewegen de lippen van jouw model op het geluid mee. Je kunt allerlei gebaren maken die in het leger gebruikt worden. Er is een ranking systeem. Je begint als private en je kunt het tot generaal schoppen. De maps zijn ultiem realistisch. Dmv van een bijgeleverde editor kun je bij wijze van spreken jouw eigen woonplaats omtoveren tot slagveld. De gameplay blijft ietwat arcade om zo de speelbaarheid te bevorderen. Als je gewond bent, dan hangt het er van af waar je geraakt bent of je nog verder kunt lopen/kruipen/strompelen. Ledematen kunnen afgerukt worden (niet te ver doordenken viezerikken :P ) Voertuigen zijn door iedereen te besturen (dit is dus het arcade element) Alles in je omgeving kan kapot geschoten worden. Je kunt met meer man zelf nederzettingen bouwen, door bijvoorbeeld met zandzakken te slepen e.d. De sfeer is beklemmend en geeft je het gevoel echt in een oorlog te zijn verzeild geraakt. Het geluid draagt hier enorm aan bij! Burger volk is ook te vinden in de maps en worden door de computer gestuurd. Ze zullen wegrennen, smeken, schuilen en weet ik veel wat nog meer.

Kortom, nog ff wachten :X

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onder de 18 niet meespelen? :| leuk dan (ook voor de Software Algemeen modjes ;) die nog onder de 18 zijn bijv, die zouden dit spel niet eens kunnen spelen :P)

way to go iig ... maarja, misschien heb je er enorm goede redenen voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 23:18

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Oke... anders dan. Misdraag je je op de server, dan wordt dit aan je vingerafdruk gelinkt en mag je voor straf een maand niet meer inloggen. Je zult jezelf dan in die tijd tegen bots moeten vermaken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Het enige spel wat ik nu wil is Half-Life 2
Loadichus schreef op 05 juni 2004 @ 00:15:
Grand Turismo voor PC,... dat is gewoon een gat in de markt!!

En anders moet die stomme nintendo eens wat aan die stomme copyright doen, en eens een paar Zelda games op de PC uitbrengen,.. het wordt de laaste tijd een beetje krankjoris, zelda blabla voor gamecube, andere voor gameboy advance
Gek he dat Zelda enkel maar voor Nintendo platforms uitkomt.
Als producer moet je wel een paradepaardje hebben voor je eigen platform.
Vooral goed voor de verkoopcijfers, door de fans van de serie.

Enkel microsoft slaagt er niet echt in, die poorten alles (zowat dan), waar ze een beetje geld mee kunnen verdienen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 13:15
Super Mario voor de PC (maar dan niet met een emulator natuurlijk).
En inderdaad ook de Zelda spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Laatst online: 11-08-2021
Monkey Island 5!!!!

GTA San Andreas voor PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Ben t eens met TS, GT lijkt me echt riant op de pc. Verder ook zelda :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Mij leek het wel leuk om een soort super mmorpg te hebben

Stel je voor je hebt een stad zoals bv in Bladerunner
En je doel is "carriere" te maken door bv politie agent te worden en jezelf op te werken naar een hoge positie waar je steeds moeilijker taken te wachten staat.

Daarbij kan je ook in de niet carriere mode spelen op het netwerk om te functioneren als de AI , sterker nog het is verplicht om een bepaald gedeelte van je tijd het spel te spelen met een andere persoonlijkheid door bv te gaan autoracen in diezelfde stad.

Waarna een van die mensen die carriere mode spelen "dus als cop" de straat op kunnen om jou een bekeuring aan te gaan smeren.

Waarbij tycoonspelvormen en ambulancechauffeurs en taxibedrijven en bv gangwars en splinter cell en nog vele andere spel vormen simultaan gespeeld worden in dezelfde stad.

Waardoor bv sam fisher omver gereden wordt door een racer en daarna naar het ziekenhuis wordt gebracht met iemand die een ambulance bestuurd waarna een soort CSI team komt bestuderen wie het ongeluk heeft veroorzaakt.

Ik vrees alleen dat ik hier erg lang op zal moeten gaan wachten. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door enchion op 05-06-2004 17:09 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
duke4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:50
Fallout 3, Gabriel Knight 4 en natuurlijk World of Warcraft (in de maak ! >:) )

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als ik zo lees, zijn er best veel mensen die een echte Real-Life world willen hebben. Die zien het liefst de complete wereld nagebouwd in 3D. Ik ben een van hen, en ik zat te denken, als daar nou een soort van uitwisselbare standaard voor wordt gebouwd, en dat iedereen aan zoiets kan meewerken en dan zijn stukje, na controle door een speciaal daarvoor aangesteld jury, kan toevoegen. Dat zou toch echt ubermachtig zijn? :*)

En dan natuurlijk zodanig dat spellen het makkelijk in hun enige kunnen implementeren, dat het in bepaalde stukken wordt verdeeld zodat je niet alles ineens hoeft te laden, enz...
Zo zou je een spel kunnen maken waarin je je eigen leven naspeelt, bijvoorbeeld een paar jaar later, of juist een paar jaar eerder. Zou een uitkomst zijn voor mensen die graag hun jeugd nog eens willen meemaken, op een virtuele manier dan.

Als zoiets gebouwd zou kunnen worden... Dat zou echt oppermachtig zijn! Dan zou je echt ondenkbaar realistische 'games' kunnen maken. Ik denk dat je een heel nieuw soort software kunt gaan bouwen met zoiets. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grand Theft auto: San Andreas

Dit wordt imho het spel van het jaar :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 21:58

Behind_You

Kijk altijd achter je

Crimson skies 2 voor de pc

Gewoon lekker vliegen zonder dat je eerste alle toetsen van je toetsenboard moet indrukken in de goede volgorde om op te steigen.
Gewoon lekker de staart van de tegenstander vol met lood pompen met je zelf gemaakte vliegtuigje.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 07-10 11:06
wheeler schreef op 05 juni 2004 @ 00:20:
[afbeelding]

FlatOut! wat duurt dat lang voordat dit spel eindelijk op de markt komt maar ik geloof dat het eind deze zomer eindelijk zover is.
moio dat ziet er zeer vetjes uit

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Een vervolg op Sam n Max sinds degene die in de maak was gecanceled is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het allerbeste wat ik ooit heb gespeeld is Unreal Tournament. Verder vind ik die hele FF serie ook leuk en niet te vergeten Red alert 1 :z

ow en Far cry mag er ook wel wezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-10 10:08
Starcraft2 (geweldig rts was dat) Als ze voor warcraft2 een goed vervolg kunnen maken kunnen ze dat ook voor starcraft. (blizzard _/-\o_ )

Goed Final Fantasy vervolg voor op de pc, deel 12 bevalt me niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 20:24
SCIxX schreef op 06 juni 2004 @ 23:54:
Starcraft2 (geweldig rts was dat) Als ze voor warcraft2 een goed vervolg kunnen maken kunnen ze dat ook voor starcraft. (blizzard _/-\o_ )

Een paar jaar geleden ooit gelezen dat ze eraan begonnen waren. Verder nooit meer wat van gehoord of gezien, dus of ze nu in het geheim verder zijn gegaan of niet, ik zou het je niet kunnen zeggen :) (Helaas)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 16:16
Vice City ^ 99

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Dungeon siege 3D

The gameplay van Dungeon Siege met de 3d engine van Far Cry & Battlefield 1942.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Harley Davidson - Road to Sturgis 2 :P

kweet dat oude spel nog op me 286je :P beetje van stad naar stad jakkeren op je Harley, uitkijkend voor politie, auto's,vrachtwagens en troep op de weg.
uiteraard wel snel, want je moet binnen een x aantal dagen in Sturgis aankomen, en ondertussen kan je nog mensen oppikken met autopech, tanken bij benzinestations, nieuwe spulletjes voor je bike kopen, en mee doen aan motorevenementen in de steden waar je door komt :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 15:55:
/me is eensch met TS

Had er al lang en breed moeten zijn, GT-aspec is onovertroffen qua rijplezier!!
Die is er!

Street Legal en Street Legal Redline. 2 Budget games maar de physics en schademodellen zijn ongeevenaard. Te gek om wat uurtjes mee door te brengen.

[ Voor 5% gewijzigd door FoggyFreek op 07-06-2004 10:13 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-10 13:52

Dax

Een nieuwe red alert! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege

Eindewege

FoggyFreek schreef op 07 juni 2004 @ 10:13:
[...]

Die is er!

Street Legal en Street Legal Redline. 2 Budget games maar de physics en schademodellen zijn ongeevenaard. Te gek om wat uurtjes mee door te brengen.
Klopt, helaas is het racen een stuk minder. Het ombouwen van je auto's is echt geweldig, lijkt nog het meeste op street rod, maar dan modern.

De schade is ook super echt, ingedeukte auto's als je m om een paal vouwd (vout? ;))

Bestruring is alleen een beetje prut, net als de lading patches die er voor de spellen zijn, die steeds een beetje van het spel verbouwen (geld dat je verdient enzo). Verder schokt het spel op een behoorlijke pc ook nog steeds, kwestie van aanpassen en patchen.

Ik zou zeggen, combineer het tunen van dit spel met het mooie spul van need for speed underground en je hebt een prachtig spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Eindewege op 07-06-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

SCIxX schreef op 06 juni 2004 @ 23:54:

Deel 12 is er toch niet voor de PC? :?
De laatste is voor zover ik weet multiplayer only, en een beetje te duur voor mij om die reden. :/
Final Fantasy VIII is de laatste single player Final Fantasy voor de PC.

[ Voor 9% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-06-2004 11:15 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een opvolger op Transport Tycoon Deluxe. Een echte! Tomb Raider op de GC, die nieuwe zelda ziet er ook goed uit en Baldur's Gate: Dark Alliance II op de GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10 09:29
Een racer/manager carriere spel.

Oftewel dat je als jong ventje begint te karten, jezelf in de picture moet rijden op kartbaantjes, na een tijdje een manager moet zoeken en sponsors, je eigen conditie op peil moet houden om zo steeds beter te worden en hoger in klasses te komen. Hierbij zijn alle soorten klasses beschikbaar die er bestaan met natuurlijk als hoogtepunt de Formule 1. Je zou ook over kunnen stappen naar bv DTM of Indycar, Truckracen of weet ik veel wat. Het spel moet alle dingen bevatten die voor mogelijk zijn, als goede physics, realistische banen, goede schademodellen, financiele tegenvallers/contactbreuken (zie jos met arrows), blessures, aanbiedingen van andere teams en ga zo maar door. Hoe ouder je word, hoe slechter je gaat presteren en hoe verder je conditie achteruit gaat tot je op het punt komt dat je te oud bent om te racen en je je eigen team kan beginnen in een bepaalde klasse, compleet met het bouwen van gebouwen, managen van geld/werknemers/auto's/rijders, het kunnen ontwikkelen van je auto en je zelf bijvoorbeeld kunnen opwerken tot de Max Mosley (of hoe die ook heet) va nde Formule 1, waarin je zelf het kampioenschap moet regelen met nieuwe regels voor het seizoen, het contracteren van circuits waar op geraced word en het controleren van de veiligheid van deze circuits.

Naja tot over 20 jaar :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 27-10 18:56

Sen

<-->

Wat ik nu al tijden wil is een spel like the sims maar dan byvoorbeeld als voetballer dus als je als 10 jarige bij je club komt en je dan verschillende dingen kan gaan oefenen en later dan in het veld staat en je dan getransferd kan worden of voor oranje kan gaan spelen. En niet dat je alle 11 spelers kan besturen wat dat is te fake 1 speler is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege

Eindewege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 17:14
Voor de Xbox:
Halo 2
Gran Turismo 4
Forza Motorsports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een remake van GTA London 1969, maar dan in 3d ala vice city en met echte muziek erin en dan wat groter dan enkel het centrum van london, maar gewoon de hele stad incl snelwegen e.d. die erom heen liggen, de vliegvelden enz.

Verder wil ik ook nog een spel zoals desperados. Imho een erg leuk genre, maar je ziet er zo weinig over, dat is erg jammer.
En een simcity enhanced cd versie mag ook wel een keer wel uitkomen :P. met itt de vorige dat het nu een DVD release is ipv een cdtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:17:
Een opvolger op Transport Tycoon Deluxe.
U vraagt, wij draaien ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final Fantasy 7: Advent Children THE GAME!

Erg leuk zo'n film, maar dat zou natuurlijk een intro moeten zijn voor het spel... FF7 ..zucht

Verder een goede MMORPG in DaoC style, maar dan met de lokaties en graphics van EverQuest2.. en betere quests..
Pagina: 1 2 Laatste