Als ik bij quicklaunch klik op Buroblad weergeven (Show desktop), dan laat ie +- 7 seconden een leeg scherm zien en dan pas het buroblad. Wie weet hoe dit komt.
Welkom op GoT..Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:43:
Als ik bij quicklaunch klik op Buroblad weergeven (Show desktop), dan laat ie +- 7 seconden een leeg scherm zien en dan pas het buroblad. Wie weet hoe dit komt.
Voordat "we" kunnen helpen kun je het beste wat aanvullende informatie geven zoals ook in de FAQ vermeld staat over startposts..
Wat voor OS draai je? (Windows natuurlijk, maar welke versie en eventuele SP)
Wat voor processen draai je?
Sinds wanneer doet ie dit al?
Wat heb je al geprobeerd..?
Wat voor achtergrond heb je?
Wat is je PC snelheid..?
[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 04-06-2004 13:46 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Weinig icons op de desktop. Wel een wallpaper van 74KB. Echter de wallpaper laat ie direct zien, maar de icons pas met een vertraging.
Wat voor OS draai je? (Windows natuurlijk, maar welke versie en eventuele SP)
Wat is je PC snelheid..?
OS= Windows XP
Sinds ik me kan herinneren doet ie dit al
Nog niks geprobeerd
Achtergrond = plaatje van 74KB
PC snelheid = 2GHZ
Geheugen = 512 MB RAM
Wat is je PC snelheid..?
OS= Windows XP
Sinds ik me kan herinneren doet ie dit al
Nog niks geprobeerd
Achtergrond = plaatje van 74KB
PC snelheid = 2GHZ
Geheugen = 512 MB RAM
Heb je een icoon naar een programma op het netwerk,Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:47:
Weinig icons op de desktop. Wel een wallpaper van 74KB. Echter de wallpaper laat ie direct zien, maar de icons pas met een vertraging.
het kan zijn dat hij namelijk eerst dat icoontje dan van het netwerk wil halen
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Dat is het dus niet denk ik..Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:47:
En, als je Windows toets + D doet, doet hij dan hetzelfde?
[ Voor 16% gewijzigd door SanderTje! op 04-06-2004 13:50 ]
Verwijderd
Ad aware laten scannen, virussen, draaien er veel processen? en die andere vragen van -Sander_
Systeem specs grafische kaart? Veel pc's kunnen slecht tegen het grafisch geweld van schaduwen etc.
[ Voor 16% gewijzigd door daaan op 04-06-2004 13:54 ]
One's never alone with a rubber duck.
Zoals je merkt Bas, er zijn VEEL vragen. Schroom NIET te vertellen over wat je maar denkt dat met dit probleem te maken kan hebben.. je vraagt of mensen iets voor je kunnen oplossen, maar een flinke stroom aan info helpt anderen daar dan weer bij
Er staat geen icon die verwijst naar het netwerk
Ik heb veel processen draaien, kan ik hier niet allemaal noemen
Ik draai regelmatig adaware en er draait constant een virusscanner op de achtergrond
Ik heb een Nvidia Geforce 2MX videokaart
Tot nu toe lijkt het dat Windows toets + D geen problemen oplevert
Ik heb veel processen draaien, kan ik hier niet allemaal noemen
Ik draai regelmatig adaware en er draait constant een virusscanner op de achtergrond
Ik heb een Nvidia Geforce 2MX videokaart
Tot nu toe lijkt het dat Windows toets + D geen problemen oplevert
Te veel processen om op te noemen: kijk even in Beveiliging & Virussen naar de sticky topics, een ervan noemt HJT: download dat even, sla het logboek op en post dat hier tussen [code] .... [/code] tags 
En virusscanner uit; laleen als test aub

Trouwens welkom
Ik pas je topictitel iets aan, zie WOS Policy waarom
En virusscanner uit; laleen als test aub
Trouwens welkom
Ik pas je topictitel iets aan, zie WOS Policy waarom
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Bas123,
We hebben op GoT wat spelregels op gesteld waar een topic aan moet voldoen - je hebt die kunnen doorlezen toen je je registreerde op GoT - samengevat zijn dit de drie belangrijkste:
Kijk bijvoorbeeld dit: [rml][ XP] ALT+F4 constant indrukken sluit ~5 vensters per keer?[/rml] topic eens door om te zien ofdat het een vergelijkbaar probleem is als dat van jou
We hebben op GoT wat spelregels op gesteld waar een topic aan moet voldoen - je hebt die kunnen doorlezen toen je je registreerde op GoT - samengevat zijn dit de drie belangrijkste:
- Kies een goede topic titel die je probleem helder en duidelijk omschrijft. Geef daarnaast in je topictitel aan welk OS je gebruikt.
- Vertel in je openingspost al wat je zelf gedaan hebt en zelf uitgeprobeerd hebt - waarop heb je al eens gezocht en wat heb je al eens geprobeerd.
- Vertel in je topicstart zoveel mogelijk relevante informatie - welk OS, welke servicepacks, sinds wanneer heb je je probleem en meer van dit soort dingen
Kijk bijvoorbeeld dit: [rml][ XP] ALT+F4 constant indrukken sluit ~5 vensters per keer?[/rml] topic eens door om te zien ofdat het een vergelijkbaar probleem is als dat van jou
Als je bij start > configuratiescherm > Beeldscherm > vormgeving > effecten alle vinken uit zet is het dan nog steeds traag?
Je zegt nl. dat het probleem wispelturig is, als je net op het bureaublad bent geweest, staan de effect waarschijnlijk nog in het geheugen, en hoef je ze niet weer te laden.
Je zegt nl. dat het probleem wispelturig is, als je net op het bureaublad bent geweest, staan de effect waarschijnlijk nog in het geheugen, en hoef je ze niet weer te laden.
Heb je je skin aan van Windows XP?
Ik heb het nu verscheidene malen uitgetest en:
Het gaat goed als ik Windows toets + D intik.
Het gaat fout als ik op het icon show desktop klik in de quick launch bar en de muis blijft dan ook een paar seconden hangen.
Het gaat goed als ik Windows toets + D intik.
Het gaat fout als ik op het icon show desktop klik in de quick launch bar en de muis blijft dan ook een paar seconden hangen.
Wat zie je als je de eigenschappen van het bestand bekijkt, en hoe heet het bestand? <-- voor de zekerheid.
Maar geef dus ook even die processen.
Maar geef dus ook even die processen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar nu je de snelkoppeling weet, kun je dat icoontje toch vergeten?
Darkraver8 schreef op 04 juni 2004 @ 14:15:
Maar nu je de snelkoppeling weet, kun je dat icoontje toch vergeten?
offtopic:
/me is zooo blij met die toetscombi.. Gebruik em heeeel veel
Toetsenbord gaat boven muis..
/me is zooo blij met die toetscombi.. Gebruik em heeeel veel
Hoe toon ik een scherm afdruk in de post. Ik kan geen plaatjes pasten.
Vanwege die processen....................
Vanwege die processen....................
[img]url[/img]
Verwijderd
Je kunt het volgende ook nog even proberen:
my computer --> properties
tab --> advanced
kies "performance options"
selecteer ".... best..... "
my computer --> properties
tab --> advanced
kies "performance options"
selecteer ".... best..... "
Nogmaals als ik de sneltoets gebruik is er niets aan de hand. Het heeft misschien iets met de manier van invoeren te maken (toetsenbord/muis)?
CTFMON
Als ik het process ctfmon verwijder, LIJKT het probleem ook te zijn opgelost, wie weet hoe ik definitief van dit proces af kom? Wat doet dit proces?
Echter niets is zeker, dit probleem lijkt op de raarste momenten weer terug te komen.
CTFMON
Als ik het process ctfmon verwijder, LIJKT het probleem ook te zijn opgelost, wie weet hoe ik definitief van dit proces af kom? Wat doet dit proces?
Echter niets is zeker, dit probleem lijkt op de raarste momenten weer terug te komen.
Verwijderd
Check deze site maar even van Microsoft over CTFMON
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=282599
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=282599
Pagina: 1