Als ik een hoop vensters van verschillende programma's open heb staan en ze allemaal snel wil afsluiten door constant op ALT+F4 te drukken, dan lukt dat in principe prima. Op mijn laptop bijvoorbeeld werkt dat prima. Echter op mijn PC (specs) stopt het sluiten van vensters na ca. 5 vensters voor enige tijd; pas na ongeveer 10 tellen gaat het weer door tot het opnieuw ca. 5 vensters heeft gesloten
Ik kan natuurlijk opnieuw klikken op de actieve venster om het proces te laten doorgaan (tot ca. 5 vensters again .. ). Jullie begrijpen dat dit natuurlijk niet hoort en dat het na lange tijd gewoonweg uiterst irritant begint te worden 
Ik heb dit euvel sinds enige weken, ik zou echt niet meer weten sinds wanneer dit exact is ontstaan. Dit is grofweg op te lossen met een Windows reinstall (ik heb ooit tijdelijk Windows vers op een andere HDD gezet). Maar is er niet een simpelere oplossing?
Ik draai Windows XP Professional met slechts Ultramon, ICQ en Taakbeheer op de achtergrond. Het eerst uitschakelen van deze achtergrondtaken bood evenmin een oplossing. Het is ook niet programma-specifiek, het doet zich bij alle programma's voor.
Ik heb dit euvel sinds enige weken, ik zou echt niet meer weten sinds wanneer dit exact is ontstaan. Dit is grofweg op te lossen met een Windows reinstall (ik heb ooit tijdelijk Windows vers op een andere HDD gezet). Maar is er niet een simpelere oplossing?
Ik draai Windows XP Professional met slechts Ultramon, ICQ en Taakbeheer op de achtergrond. Het eerst uitschakelen van deze achtergrondtaken bood evenmin een oplossing. Het is ook niet programma-specifiek, het doet zich bij alle programma's voor.
[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 24-05-2004 11:25 ]