Zou inderdaad goed kunnen. 1 knop omdraaien, en de strata zit in tegen-fase als de frontspeakers.
De TMA Twister 8000 is trouwens ported aan de onderkant.
En de specs van de TMA website kloppen niet.
Zo is bijv. bij het gewicht, het gewicht van de doos/verpakking gemeten wat 4kg scheelt. Namelijk 20kg i.p.v. 24kg.
Ook bij de afmetingen is weer de doos gebruikt, wat al gauw duidelijk een aantal centimeters scheelt. Namelijk 355x430x450 (mm) i.p.v. 555x475x570 (mm).
Verder nog een aantal bijzonder heden:
-Frontje was dus gebogen bij productie.
-Geen normale geaarde 230V losse stekker, maar een ingebouwde stekker (dus met vast draad aan de sub) zonder aarde. (Weet niet of dat altijd zo is.)
-Geen enkele documentatie/handleiding bij de doos geleverd, terwijl deze "nieuw in doos" zou zijn.
-Beetje als plastic aangevoelende poorten aan de onderkant.
-Plastic voetjes, klinkt goedkoop.
-De tekst "For digital audio" op de achterkant van de sub, alsof er een digitale decoder in zit. (Ik ging hier uiteraard ook niet vanuit.)
-En nog een paar bijzonderheden, welke ik nog niet noem.

De TMA Twister 8000 is trouwens ported aan de onderkant.
En de specs van de TMA website kloppen niet.
Zo is bijv. bij het gewicht, het gewicht van de doos/verpakking gemeten wat 4kg scheelt. Namelijk 20kg i.p.v. 24kg.
Ook bij de afmetingen is weer de doos gebruikt, wat al gauw duidelijk een aantal centimeters scheelt. Namelijk 355x430x450 (mm) i.p.v. 555x475x570 (mm).
Verder nog een aantal bijzonder heden:
-Frontje was dus gebogen bij productie.
-Geen normale geaarde 230V losse stekker, maar een ingebouwde stekker (dus met vast draad aan de sub) zonder aarde. (Weet niet of dat altijd zo is.)
-Geen enkele documentatie/handleiding bij de doos geleverd, terwijl deze "nieuw in doos" zou zijn.
-Beetje als plastic aangevoelende poorten aan de onderkant.
-Plastic voetjes, klinkt goedkoop.
-De tekst "For digital audio" op de achterkant van de sub, alsof er een digitale decoder in zit. (Ik ging hier uiteraard ook niet vanuit.)
-En nog een paar bijzonderheden, welke ik nog niet noem.