Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding & Warmte probleem. Nieuwe kast, waar en welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• C7Diemaco
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 11:31

C7Diemaco

Je naait het steeds of America

Topicstarter
Mijn vorige topic is verdwenen. Gelukkig kreeg ik hier genoeg advies om mijzelf te orienteren. Mijn Qtec voeding schijnt waardeloos te zijn en ik moet beter koelen. Nu heb ik een zeer stille 400 watt voeding en twee extreem goede en stille 12 mm fans gekocht. Naast dit een zalman koeler met goede pasta. Dit alles moet natuurlijk wel ergens in! Wie weet een mooi kast?

Ik ben al heel veel tegen gekomen, helaas weet ik niet hoe sommige kasten staan aangeschreven. Ik heb een P4C800 en best veel 3,5 en 5,25 apparaten.

Eisen:

- Ruime miditower / bigtower
- Ruimte voor 4 tot 5 hardeschijven (verborgen) waar een 120 MM fan voor geplaatst kan worden
- 2 zichtbare 3,5 sloten
- 4 of 5 5,25 sloten
- Ruimte voor 120 MM fan achterzijde
- Kleur wit, zwart of zilver

Voorkeuren:

- Digitaal display met info over of/en HDD, of/en CPU, of/en VGA of/en MB temp
- of/en USB, of/en Firewire, of/en audio voorkant
- Ventilator middenzijkant (ventilator hoeft niet aanwezig te zijn)
- Liefst zonder voeding
- Liefst zonder deurtje

Tweedehands is ook geen probleem.

Alvast bedankt.

There is no knowlegde that is not power

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 15:46
HELP! Nieuwe computer schakelt uit!
Dit topic bedoel je?

Kasten mag je lekker zelf zoeken. Als je zit te twijfelen tussen 2 of 3 modellen mag je het vast wel vragen, maar dit komt over alsof je te lui bent om zelf te zoeken.

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
Te lui ben ik zeker niet!

Ik vind de Xenon kasten en de "Q" kasten bijvoorbeeld erg mooi! Maar deze kraakt iedereen weer af. Thermotake kasten schijnen erg goed te zijn, maar ik ben niet op zoek naar een disco. Welke wel in de buurt komt:

http://www.thermaltake.com/xaserCase/tsunami/tsunamimenu.htm

Verder heb ik de kast, welke bij tomshardware beste koop 2003 was, ook op het oog.

Vraag is alleen waar ka je het kopen, zijn er alternatieven. De reden dat ik het hier vraag is simpel. Hier zitten veel zgn casemodders. Ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik heb de FAQ doorgelezen en heb aan de hand hiervan al zaken aangeschaft.

[ Voor 28% gewijzigd door C7Diemaco op 03-06-2004 16:39 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Er zijn meerdere goede merken. Kasten van Lian-Li staan bijvoorbeeld bekend om hun uitstekende kwaliteit en afwerking. Er zijn nog wel meer goede kasten. Kijk dus eens rond en lees wat reviews over kasten die je wel interresant vindt.

[ Voor 4% gewijzigd door sdomburg op 03-06-2004 16:44 ]

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 15:46
http://www.perfect-system...?productgroep=Behuizingen
https://82.150.135.66/products.do?catId=47

Of welke winkel dan ook.

En dan gewoon kijken welke aan jou eissen voldoet.

Succes ermee.

Verwijderd

wat je kan proberen is in de pricewatch wat type's en merken uitzoeken en met google zoeken naar reviews :) . Denk dat dit wel leuk is voor jou TS wel prijzig maar hij heeft wel bijna alles :) http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=43004

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 16:44 ]

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

C7Diemaco schreef op 03 juni 2004 @ 16:36:
Te lui ben ik zeker niet!

Ik vind de Xenon kasten en de "Q" kasten bijvoorbeeld erg mooi! Maar deze kraakt iedereen weer af. Thermotake kasten schijnen erg goed te zijn, maar ik ben niet op zoek naar een disco. ...
Er zijn niet veel kasten waar je zo twee 120mm fans in steken kan. Een aantal nieuwe Antecs hebben er wel plek voor. Oudere modellen staan op een rijtje in dit topic: [rml][ kast] kast met standaard 12cm exhaust ?[/rml]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Naar mijn idee de beste kast als je een File Server wil beginnen : AOpen H700 en dan precies de versie die afgebeeld is ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=43004

Deze is echt retegoed! Hier zie ik twee antec kasten die voldoen aan mijn wensen!

Super!!!

Verwijderd

Die Yeong Yang is idd wel nice, maar ik kan je zeggen dat het met alles erop en eraan een rete zwaar ding is. Hij staat dan wel op wieltjes, maar als je naar een lan moet waar je een trap op of af moet, dan kun je beter een speciale steekwagen erbij kopen

Verwijderd

kijk eens naar Lian Li kasten die schijnen erg goed te zijn. ook enermax en antec hebben enkele mooie modellen. ik heb zelf een recom stealth black die ik ook kan aanraden. verder moet je het zelf maar uitzoeken ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Welke kast jij mooi vindt en aan jouw eisen voldoet kunnen wij je niet vertellen. Dit zul je daarom toch echt zelf moeten uitzoeken. Een goed begin is misschien de Tweakers.net pricewatch op de frontpage, omdat de prijs toch meestal wel het belangrijkste is.

Check je ook even je mail?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.