Bedankt voor jullie reacties, maar veel schiet ik hier niet mee op. De zoekactie levert niks op wat ik kan gebruiken, en ik heb heus zelf ook al gezocht! Om het topic meteen dan maar te sluiten, volgens mij zijn jullie daar af en toe wat al te gretig mee.Korakal schreef op 28 mei 2004 @ 09:26:
[search=casema windows 2000]
Je bent niet de eerste die het vraagt, daarom wordt van je verwacht dat je zelf het forum even doorzoekt mbv de search-functie. Een antwoord had je bijv. hier (pr0mpt in "Casema/Wanadoo Cable op Windows 2000?") kunnen vinden.
En zoals MaxBurn vermeldt: ook op de Casema site.
Succes
De bovenstaande discussie (zie quote) gaat over Casema Wanadoo (wat ik zelf thuis heb), en waarmee ik geen enkel probleem heb. RASPPPOE werkt goed op mijn laptop en Enternet heb ik ook diverse keren aan de praat gekregen.
Mijn probleem heeft betrekking op Casema Kabel Internet, zonder dat Wanadoo daaraan te pas komt. Daar adverteren ze uitgebreid mee momenteel: één helpdesk etc. Het is pas sinds kort beschikbaar, dus daarom zijn er mogelijk zo weinig ervaringen in dit opzicht. Discussies van vorig jaar of nog ouder zijn niet van toepassing.
Windows XP werkt normaal, maar met (schone) Windows 2000 installaties lijken er problemen te zijn. Ik heb twee laptops met nieuwe installaties geprobeerd, en beide werken niet.
Dus nogmaals: wie van jullie met een recent Casema kabel abo zonder Wanadoo en Windows 2000 heeft de boel wel aan het draaien? Het zou toch gewoon moeten kunnen?